Gå til innhold

Dumme ting du har gjort i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

JEg var ikke full, bare lettere brisen. Det må jeg alltid påpeke når jeg forteller denne historien.

Jeg var på et hotell, og skulle gå kjapt fra baren til toalettet.

Når jeg rundet et hjørne som endte opp midt i resepsjonen, gikk jeg rett på en glassvegg. Det dundret godt, og jeg falt bakover på rumpa, og så nesten stjerner. Det var selvsagt mange folk i resepsjonsområdet, og jeg ble så flau siden alle så på meg, at jeg kastet meg opp på beina igjen, og tok 2 kjappe skritt framover, og gikk rett i glassveggen en gang til!

Jeg fikk applaus fra mine venner i baren, og smil fra de i resepsjonen, så jeg fant ut at å late som ingen ting ikke gikk. Jeg neiet og bukket, og sa jeg var ansatt i underholdningsavdelingen, og resten av kvelden fikk jeg gratis drinker og øl av alle gjestene og ansatte som hadde se meg. Hadde dette skjedd når jeg var 18 hadde jeg nok ikke vært så flau, men jeg var over 30 år.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satt og så igjennom noen gamle bilder, og kom på denne katastrofale kvelden i Berlin i forfjor.

Var i Berlin sammen med en vennegjeng, og vi skulle på byen. Etter vorset på hotellrommet der jeg allerede hadde rukket å bli full, skulle vi ta U-Bahn til et utested. På U-Bahnen bestemte jeg meg for at alle skulle få stemple billetten min, altså putte den inn i munnen og bite på den..Jeg hang over de stakkars folka, snøvla på dårlig tysk/engelsk, mens jeg befølte de og prøvde å stappe billetten min inn i kjeften deres.

Kom til slutt av bana, men ble distrahert av et par kjekke polizei og tryna ned ei betongtrapp. Brakk nesa og forstua hånda, men det skjønte jeg jo ikke i den tilstanden så jeg fortsatte lykkelig videre. Rett inn i ei svær billettmaskin. DET flirte jeg jo bare av, og vi fortsatte videre. Da så jeg en av de Berlinbjørnene som står overalt, og den skulle jeg sitte på skuldrene til! It did not end well...Jeg datt rett ned på en stein med underlivet først, kunne ikke gå skikkelig på flere dager og er ganske sikker på at jeg ble steril den kvelden.:fnise:

Kom til utestedet, men jeg fikk ikke komme inn fordi jeg var for full (whaaat?). Da ble jeg sint, og bitchslappa den svære, bolete, skumle, barske vakta. Han svarte med forvise både meg og resten av gjengen fra stedet. Så ble jeg akutt kvalm, og spydde på mr. sint tysker sine fancy sko. Da fikk jeg panikk, slengte veska mi på han (med mobil, leg, bankkort, euro ++) og la på sprang.

Våkna opp dagen etterpå. Fire fuckings tyggiser stuck i håret mitt (måtte klippe de ut!!), spy på klær, kropp, hår. Et stk. blått øye, hoven nese, vond hånd, mistet alle viktige eiendeler, blågul ræv, verkende/ødelagt underliv og et skilt der det sto "achtung" (aner ikke hvordan...).

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Satt og så igjennom noen gamle bilder, og kom på denne katastrofale kvelden i Berlin i forfjor.

Var i Berlin sammen med en vennegjeng, og vi skulle på byen. Etter vorset på hotellrommet der jeg allerede hadde rukket å bli full, skulle vi ta U-Bahn til et utested. På U-Bahnen bestemte jeg meg for at alle skulle få stemple billetten min, altså putte den inn i munnen og bite på den..Jeg hang over de stakkars folka, snøvla på dårlig tysk/engelsk, mens jeg befølte de og prøvde å stappe billetten min inn i kjeften deres.

Kom til slutt av bana, men ble distrahert av et par kjekke polizei og tryna ned ei betongtrapp. Brakk nesa og forstua hånda, men det skjønte jeg jo ikke i den tilstanden så jeg fortsatte lykkelig videre. Rett inn i ei svær billettmaskin. DET flirte jeg jo bare av, og vi fortsatte videre. Da så jeg en av de Berlinbjørnene som står overalt, og den skulle jeg sitte på skuldrene til! It did not end well...Jeg datt rett ned på en stein med underlivet først, kunne ikke gå skikkelig på flere dager og er ganske sikker på at jeg ble steril den kvelden.:fnise:

Kom til utestedet, men jeg fikk ikke komme inn fordi jeg var for full (whaaat?). Da ble jeg sint, og bitchslappa den svære, bolete, skumle, barske vakta. Han svarte med forvise både meg og resten av gjengen fra stedet. Så ble jeg akutt kvalm, og spydde på mr. sint tysker sine fancy sko. Da fikk jeg panikk, slengte veska mi på han (med mobil, leg, bankkort, euro ++) og la på sprang.

Våkna opp dagen etterpå. Fire fuckings tyggiser stuck i håret mitt (måtte klippe de ut!!), spy på klær, kropp, hår. Et stk. blått øye, hoven nese, vond hånd, mistet alle viktige eiendeler, blågul ræv, verkende/ødelagt underliv og et skilt der det sto "achtung" (aner ikke hvordan...).

:sjokkert:

:flau:

:hakeslepp:

:haar:

:sjokk:

:omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok jomfrudommen til en stakkars gutt som i edru tilstand helst ville vente..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Har:

- Våknet opp fastbundet i en sykehusseng på, det som mest sannsynligvis var et sykehus, iført bare boksershorts. Prøvde å rømme derifra.

- Våknet opp dekt av blod hos en kamerat. (To meter høy, uten stand til å gå)

- Våknet opp på fortauet til tidligere nevnt kamerat.

- Våknet opp i sengen min, som var dekt av blod, fulgte blodsporet til kjøkkenet. Blackoutfylla + filetkniver + kyllingfilet = et forsøk på å kutte av meg tre fingre.

- Lure på om det gjør vondt å bli banket opp av ei knøttlita jente i norgestoppen innenfor en kampsport.

- Konkludere med at jeg er for kul for vanlige innganger til utestedene, og benyttet meg utelukket av nødutganger.

- Kjøpt tolv kebab.

- Fikk feil shot av en bartender, spydde et halvliter glass fullt og byttet det inn mot en øl istedet.

- Gitt vekk fine gaver i form av origami-innpakket snørrklyser.

- Prøvde å springskalle et betonggulv. Spydde ut hele legevakten, og prøvde å rømme derifra.

- Shotte en flaske absinthe, så full at jeg ikke enset røyk stumpet på leggen min.

- Venninna til eksen min, på en annen venninne av eksen min sitt bad og bustet av en tredje venninne av eksen min.

- Vært overbevist om at jeg er udødelig.

- Holde på mine rettigheter, uansett hva.

- Gjort det til min livs oppgave å fornærme en dørvakt på alle tenkelige måter (det trengs fire vakter for å legge meg i bakken :D )

- Leke ridder i skinnende rustning = utløse masseslagsmål.

- Sende "Du, var det bare flørt, eller skulle vi knulle?" til alle kvinnelige på kontaktlisten. Inklusivt forelesere, familie og sjefer.

- Har sendt ørten skitne meldinger feil.

- Prøve å ordne politikvinnen, som kjørte meg hjem, til nach.

- Stjålet bussete med en kamerat.

- Våknet opp med ørten trafikk-relaterte gjenstander (trafikklys, skilt osv)

- Sovnet på nach hos en kamerat. Går i søvne og pisser på alle klærne hans.

- Tvangsspoone nevnte kamerat.

- Selvunderholdning på andres bekostninger. Jeg svømmer i røyken fra mine brente bruer.

Skrev ned en historie, for lenge siden:

I present; the Hangover.

I det fjerne hører jeg en buss. Den stopper rett ved siden av meg. Hvorfor i faen er det en buss rett ved siden av meg? Spørsmålet får meg til å slutte å snorke, for å åpne øynene mine. Det er en buss rett foran meg, og en random kis med skinnjakke går på.

Hvor faen er jeg?

Jeg ligger sidenlengs i en jævlig ubehagelig stilling, og forsøker å sette meg opp, men feiler miserabelt. Jeg konkluderer at blodnivået i alkoholomløpet mitt er faretruende lavt ... jeg er fortsatt dritings forbi Bjarne. Etter en lang og komplisert operasjon sitter jeg oppreist, en liten seier i hverdagen tenker jeg med meg selv.

Hmm, jeg sitter i et busstopp. Det regner. Jeg fryser. Jeg aner ikke hvor jeg er.

Det rasler i en pose ved mine føtter, så av nysgjerrighet tar jeg opp faenskapen. Inni posen er det en tint Grandiosa. Hmh, kult. Jeg skal til å ta opp mobilen min for å se hva klokken er, da jeg kjenner noe merkverdig i min lomme.

En tampong?! I helvete? Haha, jeg har en tampong i lomma!

Rimelig fornøyd med funnet mitt, tar jeg opp mobilen og ringer en kamerat (i forbifarten ser jeg at klokken er 05:17):

Meg: Hey, hvor faen er du?

Kamerat: Hmmm. Vent litt *ser seg om* .... jeg vet ikke? *ser seg om litt mer* Tror jeg er på et hotellrom... Hvor faen er du?

Meg: Jeg vet ikke, er på et busstopp. Jeg stikker hjem.

Kamerat: Kult, det ligger ei naken dame her.

Meg: Kult, prates i morra.

Tampongen og kameratens nakne dame fikk meg til å undre: har jeg hatt sex i natt? Når jeg endelig klarer å fokusere nervene til å undersøke hvordan utstyret kjennes ut, må jeg innrømme: det kjennes hvertfall ut som jeg har hatt sex. Jeg har dog ikke peiling på med hvem eller hva. *mental high five meg selv*

En kalenderoppføring på mobilen påminner meg om at jeg skal på et intervju klokken 10:00. Hmm, bare en utfordring *sette på tre forskjellige alarmer på mobilen* Men da er det vel på tide å komme seg hjem?

Lettere sagt enn gjort. Pga at jeg sikkert kunne blåst 3,9 i en alkotest, så er jeg mer ustødig på beina enn bambi på glattisen med trampe kjørt så langt i ræva at han tramper på blindtarmen.

Drunken Katten vet råd! Jeg kavler meg midt i veien, og stiller meg som en stor menneskelig X i veien, dog svaiende til hællvette and beyond. Jeg tenkte med meg selv: det at jeg ikke er død allerede, kan kun være et tegn fra oven! Ingen biler kan drepe meg!

Etter, gudene vet hvor lenge, stopper en taxi. "Æ SCHKA HJÆMM! HÆR E BANKKORTE MITT! VIL DU HA KODEN OG?!" 180 kroner og 4 minutter senere var jeg utenfor. Det er mulig jeg hadde en meget meningsfylt samtale med taximannen, men jeg tviler.

Åtte timer senere våkner jeg. Faen. Vel, fuck det intervjuet.

Formen er helt fin, bortsett fra at jeg er helt tappet for energi og noen merkelige blåmerker på høyre hånd - akkurat som om noen har grepet hardt rundt den. Jaja, jeg tuslet ut i stuen, hvor ene roomien min sitter.

Han: Hva _faen_ skjedde med deg i går?

Meg: Dunno, hvordan det?

Han: Vel, vi var på Gossip. Først tryna du 3 ganger ned fra den samme barstolen på under ett minutt. Dette er rett etter vi ankom stedet for helvete! I ellevetiden på kvelden! Så går du rett til baren og tar to shotts pluss en drink, og det var det siste jeg så til deg. Tror du stakk på Downtown...

Meg: Oi. *flashbacks*

Jeg var på Downtown i går. Jeg får flashbacks til noen få scener. Jeg slo ned mikrofonen til pianomannen. Jeg stod _lenge_ å pratet med Mini Jakobsen. Jeg hev en kamerat over dansegulvet, som ei filledukke. Jeg brente alle aksjene jeg hadde lagt inn hos ei blond bartender, ved å ta en serviett, lage en gigantisk snørrklyse i den, pakke den inn, gi den til bartenderdamen: "jeg lagde en gave til deg" for så å vandre videre.

*forteller dette til roomien*

Han: Hahaha, tviler ikke mtp formen din. Forresten hva er alle stemplene på armen din?

Jeg kjenner igjen Gossip og Downtown, men det var tre andre stempel jeg ikke hadde peiling på hvor er fra!

Vi spiser masse mat, sover en del, og så er det på flaska igjen. Vi vandrer langs byen, og jeg kommer over ei søt blondine som sitter alene på en benk. Refleksene kicker inn, og jeg går rett bort.

Meg: Hvorfor sitter du her helt alene?

Hun: Vet du, det spurte du meg om i går og.

Meg: Hahhahaha! Hva er oddsen? Duh, jeg husker faktisk _ingenting_ fra i går, så kunne du sagt meg hvor og når det var? Og ikke minst, hvor dritings var jeg?

Hun: Vi stod og pratet leeenge utfor 7/11, men jeg husker ikke når. Du virket ikke noe spesielt dritings etter det jeg kunne se.

Meg: Det kan bare bety en ting: Du *anklangende pekefinger* var også dritings!

Hun flirer litt og nikker.

Meg: Woohoo! Kos deg videre, jeg skal møte en kjenning på Frakken.

Resten av kvelden var høvelig simpel, jeg rota litt med to blondiner, men jeg fikk S.O.S. fra kameraten min. Han hadde funnet seg verdens vanskeligste milf ever! Så resten av kvelden gikk til winging for han, inkludert nach hos meg (dette var så tid- og energikrevende av typen 1 steg fram og 3 tilbake, fortjener en egen historie).

På nachet hos meg kommer vi inn på den syke kvelden vår (dette var fyren jeg var ute med på fredag).

Han: Forresten, Katten. En kamerat av meg stakk innom for å se hvordan det stod til med meg. Han jobber i politet. Jeg var selvfølgelig sånn: Hva mener du, hvorfor skal ikke alt være bra med meg? Vel, Katten, vi har visst vært i en heftig slåsskamp i natt! Sikkert derfor jeg har vondt i knokene, og blåmerkene dine på armen. Vi hadde visst stått utenfor 7/11 og pratet, så hadde en kis lengre opp i gata fiket til jenten sin noe grusomt. Vi hadde begge gått rett bort til han, hvorpå du hadde sagt: Det der gjør du faen meg aldri igjen! og han hadde svart: Pass deg, ellers får du det samme som dama. Rett etter han hadde sagt det, så hadde vi begge reagert med å slå jæveln ned. Så kom det to venner av ham, og hele helvete var løs.. Jeg vet ikke hvordan, men de tre hadde blitt kjørt i arresten, og vi hadde blitt kjørt ut av sentrum. Vi må ha dratt tilbake til byen, for det siste jeg husker er at du stikker med ei jente, og jeg blir med ei på et hotellrom...

Vi ler som faen og er enig at det må være det mest legendariske kvelden noensinne.

Vi var innom masse steder vi fortsatt ikke vet hva er. Vi hadde kvitteringer på til sammen 12 kebaber. (Jeg fikk vite at min kamerat hadde kjøpt 'bab til meg, men da hadde jeg vært busy med to jenter og plent nektet å ta kebaben. Da han insisterte, sprang jeg vekk fra han). Jeg har også et glimt av å stå over en lengre tidsperiode mens jeg diskuterte livet med en dansk prest. Vi vet til dags dato ikke hvem vi ble med hjem. Jeg vet ikke hvorfor jeg hadde en tampong i lomma (som er min nye lucky charm :P ). Det mangler fortsatt en god 2-3 timer som vi ikke vet hva vi har gjort.

Endret av Katten.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[....]

Skrev ned en historie, for lenge siden:

I present; the Hangover.[..]

Om den historien der ikke allerede er blitt omarbeidet til ett filmmanus, så bør det omgående gjøres! :takke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Kom på et par til:

- Kamerat av meg fant visstnok en kebab liggende på gaten. Den var nesten ikke spist på i det hele tatt, og fortsatt lunken. Vi spiste den.

- Blitt busted utallige ganger, inklusivt i gaten, i en trappeoppgang og på et dansegulv.

- Hankypanky med venners kjærester, venners ekser, gifte kvinner osv (shame on my :( )

- Feilbedømt høyden på et piggjerde. Trodde det var halvannet meter høyt - det var tre. Hindret meg ikke i å klatre over det = arr.

- Devils threesome.

- Sovne av mens jeg utførte oralsex på jenta. Der er jo så mykt, varmt og godt der nede!

Endret av Katten.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på et par til:

- Kamerat av meg fant visstnok en kebab liggende på gaten. Den var nesten ikke spist på i det hele tatt, og fortsatt lunken. Vi spiste den.

- Blitt busted utallige ganger, inklusivt i gaten, i en trappeoppgang og på et dansegulv.

- Hankypanky med venners kjærester, venners ekser, gifte kvinner osv (shame on my :( )

- Feilbedømt høyden på et piggjerde. Trodde det var halvannet meter høyt - det var tre. Hindret meg ikke i å klatre over det = arr.

- Devils threesome.

- Sovne av mens jeg utførte oralsex på jenta. Der er jo så mykt, varmt og godt der nede!

Du er JOKKE!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Kom på et par til:

- Kamerat av meg fant visstnok en kebab liggende på gaten. Den var nesten ikke spist på i det hele tatt, og fortsatt lunken. Vi spiste den.

- Blitt busted utallige ganger, inklusivt i gaten, i en trappeoppgang og på et dansegulv.

- Hankypanky med venners kjærester, venners ekser, gifte kvinner osv (shame on my :( )

- Feilbedømt høyden på et piggjerde. Trodde det var halvannet meter høyt - det var tre. Hindret meg ikke i å klatre over det = arr.

- Devils threesome.

- Sovne av mens jeg utførte oralsex på jenta. Der er jo så mykt, varmt og godt der nede!

Hva er Devils threesome?? :lur:

Min nåværende har gjort det samme som du nevner i siste punktet. Han var sykt flau dagen derpå. Jeg var egentlig letta, siden han var litt vel voldelig og brutal i over to timer hvor jeg ble kasta rundt, lagt i bakken, knulla alle veier osv. Jeg liker jo slikt, men det ble litt slitsomt over så lang tid.

Jeg lot han selvfølgelig ikke få vite at jeg ble letta. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den historien der ikke allerede er blitt omarbeidet til ett filmmanus, så bør det omgående gjøres! :takke:

Enig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Om den historien der ikke allerede er blitt omarbeidet til ett filmmanus, så bør det omgående gjøres! :takke:

Haha, takkk takk. Vi får se hva framtiden bringer :D

Du er JOKKE!

Bare litt...

Hva er Devils threesome?? :lur:

To gutter og en jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skulle drikke på en strand og hadde invitert masse folk og etter et par øl og diverse for mye så kastet jeg opp mens jeg lå på ryggen. Og jeg fikk jo spy utover alt som var så fant jo at jeg kunne jo bade! Så kom jeg på at mobilen lå i lomma på shortsen så jeg kunne jo ikke la mobilen bli våt så istedet for å ta mobilen ut av lomma mi, så fant jeg ut at jeg like greit kunne ta av meg alle klærne og bade naken!

Flaut? JA :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var på fest i Oslo, våknet opp et døgn senere på et fasjonabelt hotell i Amsterdam :sjenert: Ble litt skrekkslagen da jeg skjønte hvor jeg var, men heldigvis var jeg sammen med to kamerater jeg hadde vært på fest sammen med, og etter hvert som vi sammen klarte å sette sammen bruddstykker av hva som hadde skjedd den kvelden og natten, fant vi ut at det "verste" som hadde skjedd hadde vært at vi dro på flyplassen og kjøpte billetter og dro, og vi fant ut at vi fikk bare nyte det når vi først hadde kommet dit. Ble der en natt til før vi dro hjem. Ble en dyr affære, men en morsom historie i ettertid :) Men skjønner fortsatt ikke at vi ble sluppet om bord på flyet, vi må jo ha vært helt kanakas alle tre ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Skulle gå hjem fra byen, en eks dukket opp i bil og ville kjøre meg hjem. Jeg tok sats og skulle hoppe over autovernet, men landet i stedet skrevs over. AU!! Dagen etter var jeg blå fra skrittet til kneet og mamma var overbevist om at jeg var blitt voldtatt.

Hadde kjærlighetssorg, var på byen, god og full og satt utenfor et utested og ropte navnet hans høyt og tydelig - gang på gang :flau:

Var på pysjparty, gikk på byen etterpå i pysj og musefletter. Ble veldig trøtt og sovnet på et biljardbord.

Må understreke at dette var i min ville ungdom. Nå er jeg ferdig med slike sprell :briller:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linneea

Mange artige historier her må jeg si! Har noen på lager selv:

- En gang våknet jeg opp desorientert og naken(!) i en hotellkorridor, og husket ikke hvor rommet til hookupen min var. Vet det høres ekkelt ut, men jeg var så dritings å måtte pisse...så satte meg ned utafor ei dør.. og pissa.. Fant heldigvis tilbake til rommet etterpå.

- Jeg slo til ei god venninne så hardt jeg kunne med boksehansken hennes, "bare på kødd".

- Jeg datt ned en betongtrapp med knærne først for så å slå trynet rett i gulvet.

- Jeg kastet et ølglass bak hodet mitt "bare på kødd" på et stappfullt utested..Flaks at det ikke traff noen, takk Gud!

- En gang sjanglet jeg og søstra mi nedover en bakke, jeg datt, hun datt over meg og jeg fikk hull i hodet.

- Jeg har blitt kastet ut fra legevakta fordi jeg kastet stoler rundt på de som satt der.(skammes over det asså, ikke døm!)

- En gang knuste jeg inngangsdøra hos foreldrene mine(den er av glass) med en skistav, fordi jeg hadde glemt nøkler.

:P:P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...