Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Jeg har sett to episoder nå, og er egentlig litt skuffet :(

Enda jeg pleier å elske fantasy! Synes bare ikke den er verken særlig spennende eller magisk. Kommer det seg litt etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Jeg har sett to episoder nå, og er egentlig litt skuffet :(

Enda jeg pleier å elske fantasy! Synes bare ikke den er verken særlig spennende eller magisk. Kommer det seg litt etter hvert?

What? :)

Neida, den bygger seg kraftig opp. Må bare bli litt kjent med karakterene først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett heile sesong 1, og er ikkje overbevist. For masse Rome, for lite fantasy endå, sjølv om siste episode tok seg opp fantasymessig. Men eg skulle ønske det var ein karakter eller to som var litt meir hovudperson, og ikkje så det blir som i Rome... Men det eg har lese om bøkene så tar det seg opp fantasymessig framover i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Det er veldig mange hovedpersoner i bøkene også, og alle har mye med historien å gjøre, så blir vanskelig å kutte på antallet eller fokusere på bare et par av dem.

Det blir litt mer fantasy utover ja, men når det er sagt så legges det kanskje ikke så altfor mye vekt på fantasyen i forhold til historien - det handler fortsatt mest om personer, intriger, maktkamper og strategi.

Og for min del synes jeg det er kjempebra; i mange bøker/filmer synes jeg det har litt for lett for å "ta av" på en klein og klisjeaktig måte så snart det dukker opp en drage eller en alv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Annonse

Gjest LightBulb

Gleder meg til mandag :jepp: Holder på å lese bok 1 del 2 og i løpet av neste uke får jeg bok 2 del 1 :bolledeig:

Nrk sender Game of thrones mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Har lest alle fem bøkene som har kommet ut så langt.

Noe av det beste og mest spennende jeg har lest noensinne, gleder meg vilt til neste bok! *hoppe opp og ned*

Både gleder og gruer meg til å se serien :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

A Song of Ice and fire. :hjerte: A Clash of Kings er faktisk favorittboka mi i serien så gleder meg til å se den i levende bilder :P Jeg er veldig imponert over første sesong. Det er helt klart den beste filmatiseringen av en bok jeg har sett mtp. respekt for det skrevne verket. Synes ideen om å lage en TV-serie fremfor å prøve å skvise alle historiene inn i en spillefilm for å tjene mest mulig penger er kjempebra.

Edit: skrivleif

Endret av Arlea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg masse!!! elsker game of thrones! digger at handlingen er så ærlig! man vet aldri hva som kommer til å skje..

har ikke lest bøkene, men skal kjøpe meg de nå:) litt rart at jeg ikke har hørt om bøkene før, da jeg elsker fantasy, menmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett 1 episode av sesong 2 enda? Vi driver å laster den ned nå!

Gleder meg som en unge! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laster ned her også. Stor stas!! Skal vente med å se til det blir mørkere ute. Viktig med riktig stemning :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...