Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Laster ned her også. Stor stas!! Skal vente med å se til det blir mørkere ute. Viktig med riktig stemning :gjeiper:

Solnedgang om en drøy time, så er det frem med potetgullet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så første episode av sesong 2 i dag - fortsatt like bra. Dette blir genialt. :hoppe: Jeg holder på med fjerde boka nå, utrolig bra serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Fikk frysninger av introen. Lenge siden jeg har sett den nå!

Nå er det en heeel uke til neste episode :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra episode! Levde opp til alle forventninger. Skuespillerne har full kontroll på rollen sin. Joffrey er fælere enn noen gang og gjør meg så sint, haha! Gleder meg til fortsettelsen :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nokon berre minne meg på korleis Robb veit om forholdet til Cersei og Jamie? Eg kan ikkje hugse at Ned sa/skreiv det til nokon, men kan hende eg hugsar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Ned Stark sendte brev til Stannis, og nå har Stannis sendt brev om forholdet til Cersei og Jamie i alle retninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Husker ikke fra boka det med Gendry, er kommet til bok 3 og visste ikke det som kom helt på slutten av episoden... Noe jeg har oversett, eller har de spoilet litt tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

De har ikke spoilet tidlig nei, det hintes jo allerede i første bok til hvem han er...

Da har jeg bare glemt det eller ignorert det :ler: takk!

Ellers veldig bra, gleder meg til fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Jeg synes serieskaperne er flinke til å håndtere det at handlingen er så omfattende og foregår på så mange forskjellige steder med så mange personer.

Det kunne fort blitt veldig forvirrende, men de har greid å gjøre det både oversiktelig og spennende så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes serieskaperne er flinke til å håndtere det at handlingen er så omfattende og foregår på så mange forskjellige steder med så mange personer.

Det kunne fort blitt veldig forvirrende, men de har greid å gjøre det både oversiktelig og spennende så langt :)

Jeg er helt enig med deg når det gjelder produsentenes evne til å holde orden i serien med såpass mye handling.

Synes første episode av sesong 2 var konge bra. Elsker denne serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må lese bøkene, elsker serien! Er litt forelska i Daenerys, merker jeg.

Da burde du ikke lese bøkene. Hun er begynner allerede nå å bli litt fæl, og verre skal det bli. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da burde du ikke lese bøkene. Hun er begynner allerede nå å bli litt fæl, og verre skal det bli. :gjeiper:

Uten å spoile må jeg bare si vi tydeligvis leser bøkene på hver vår måte, for jeg synes hun bare blir bedre og bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...