Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Ehh? :haleslepp: Er ikke han der alt for ung til å spille Jaqen H'ghar? :klo: Jeg har sett ham for meg som en godt voksen (ikke eldre, altså, men sånn 40-50) etter å ha lest bøkene, men mulig jeg husker feil?

Jeg aner ikke hva som står i bøkene, men det er ihvertfall han som spiller Jaqen. Født i 73..så da er han 39, ikke så langt unna 40 det :) men han så yngre ut på det bildet, helt enig.

Men kjekk er han uansett! *sikle, sikle* :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er kjekk ja, men mye kjekkere uten det lange håret ;)

tumblr_lpd7yiiceA1qj9pgco1_400.jpg

Hmm...jeg synes faktisk han er ganske så kjekk med langt hår også ;) Liker stort sett ikke langt hår på menn, men langt hår + rustning + aksent = sikle ;)

Endret av Chocoholic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Jeg aner ikke hva som står i bøkene, men det er ihvertfall han som spiller Jaqen. Født i 73..så da er han 39, ikke så langt unna 40 det :) men han så yngre ut på det bildet, helt enig.

Men kjekk er han uansett! *sikle, sikle* :rodmer:

Samme med Jim Parsons (Sheldon Cooper i Big Bang), hadde aldri gjetta at han er 39!

Gleder meg til de neste Arya velger å få drept. Blir ikke overraska om Tywin blir sistemann ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med Jim Parsons (Sheldon Cooper i Big Bang), hadde aldri gjetta at han er 39!

Gleder meg til de neste Arya velger å få drept. Blir ikke overraska om Tywin blir sistemann ut :P

Er han 39 også? Trodde han var myye yngre, hvertfall under 30! De holder seg bra disse gutta ;)

Ja jeg også tenker at hun velger Tywin, men får Jaqen til å drepe han? Lurer på hvem den andre er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Davos må lede Stannis flåte i krig i Blackwater bay, altså til Kings Landing :)

Jaqen <3 ahr, for mange favoritter der nå! Davos, Jaqen, Daenerys, Arya, +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker denne serien, liker ikke helt at vi er halvveis i sesong 2. Vurderer veldig å lese bøkene.

Har vi forresten fått noe bakgrunn på Jaqen H'ghar (dvs i sesong 1), husker han bare fra "buret" på vei nordover, men hvorfor var han og de to andre der? Sukk, håper noen forstår spørsmålet mitt og muligens kan opplyse meg litt.

Ellers fryder jeg meg hver gang dragene får være med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Elsker denne serien, liker ikke helt at vi er halvveis i sesong 2. Vurderer veldig å lese bøkene.

Har vi forresten fått noe bakgrunn på Jaqen H'ghar (dvs i sesong 1), husker han bare fra "buret" på vei nordover, men hvorfor var han og de to andre der? Sukk, håper noen forstår spørsmålet mitt og muligens kan opplyse meg litt.

Ellers fryder jeg meg hver gang dragene får være med...

Nei, såvidt jeg husker er det ingen bakgrunn på han annet enn at han satt i buret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*MULIG LITT SPOIL* men prøver å ikke spoile, så skriver litt kryptisk.

Så den nettopp! Har ikke lest bøkene så jeg ble utrolig skuffa over at den personen døde denne episoden! En av de personene jeg liker! :cry:

Han er kjekk ja, men mye kjekkere uten det lange håret ;)

tumblr_lpd7yiiceA1qj9pgco1_400.jpg

Wait, what? Hvem døde i den episoden? Har eg fortrengt det kanskje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Wait, what? Hvem døde i den episoden? Har eg fortrengt det kanskje :fnise:

Skjedde helt i starten av episoden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde helt i starten av episoden ;)

Haha, ja selvfølgelig!

Uff, begynner å bli glemsk visst,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett den nye episoden? :) Kap om dette i boka har vært favorittkapittelet så langt, og jeg var veldig fornøyd med episoden... HBO kan virkelig dette med å lage kvalitetsserier. Og litt avsporing, men er det bare jeg som synes Jaqen H'ghar er dødskjekk?

Hvorfor snakker han så rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Hvorfor snakker han så rart?

Fordi han er fra et helt annet sted. Ikke i Westeros i alle fall, men husker ikke navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Er det noen som vet hvor mange episoder det er i denne sesongen?

Er litt redd det nærmer seg slutten.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Er det noen som vet hvor mange episoder det er i denne sesongen?

Er litt redd det nærmer seg slutten.... :(

Ifølge imdb er det 10 episoder i sesong 2 :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Byrjar å bli spanande no! Syns eigentleg meir synd på Theon enn noko anna, men usj... Veldig bra spelt av Isaac Hempstead Wright (Bran). Fekk til og med sett litt av Rickon i denne episoden, haha. Syns Jon si historie er litt treig og kjedeleg. Syns egentleg karakteren Jon er litt kjedeleg alt i alt. Artig å sjå forskjellen på korleis Robb blir elska og Joffrey hata blant folka sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dagens episode var utrolig spennende! Satt og holdt pusten et par ganger, for å si det sånn. Alt fra opprøret i Kings Landing, til de greiene med Arya og dragene på slutten! Lurer på hvem som har tatt dem, og håper virkelig Daenarys får dem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg spurt før, men laster alle ned fra piratebay eller noe sånt? Jeg har så lyst til å se jeg også, men jeg vil ikke laste ned episodene. Etter et kjapt googlesøk kan jeg ikke si at jeg fant noe nevneverdig nyttig, og jeg begynner å få abstinenser :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...