Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Det tok noen bøker før jeg innså det, men Varys er den karakteren jeg føler mest med. Han er omtrent den eneste karakteren i hele serien som ikke setter seg selv foran alt og alle, men faktisk har genuin omtanke for bådet landet og folket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tok noen bøker før jeg innså det, men Varys er den karakteren jeg føler mest med. Han er omtrent den eneste karakteren i hele serien som ikke setter seg selv foran alt og alle, men faktisk har genuin omtanke for bådet landet og folket.

Har du lest alle bøkene?

Jeg elsker jo Varys fordi han er interessant, men omtanke? Slik jeg ser det er han jo den slueste av dem alle?

Og jeg tror ikke at han jobber så mye for andre som han gjør for seg selv. Jeg digger mye av det han har gjort (f.eks. ovenfor Tyrion og Kevan), men likevel så tror jeg han er den aller farligste av alle karakterene. Såå ja, jeg tør fortsatt ikke stole for mye på han, rett og slett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Tyrion er min absolutte favoritt, med Davos på en god andreplass :jepp:

For ikke å snakke om ravnen til Mormont da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrion er min desiderte favoritt, med Petyr Baelish som en god nummer to. Daenerys på tredje, kanskje?

Hvem synes dere er den mest irriterende karakteren, da? I tv-serien så langt holder jeg en knapp på Sansa.

...er det nå jeg skal skryte av at jeg har sett de fire første episodene? <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_smoke.gif' alt=':smoke:'>

Endret av Kalas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sansa er bare tragisk.

Foreløpig er Ned den mest irriterende. Han sitter med Royal Straight Flush på hånda, og kaster alt i dass fordi han er dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er favorittkarakterene?

The Maid of Tarth! Hun dukker jo først opp i TV-serien i neste episode, men basert på det jeg har sett i promoer og intervjuer med Gwendoline Christie, er jeg overbevist om at det kommer til å bli veldig bra. Jeg er også fryktelig glad i Davos, Sandor, Jon Snow, Arya og Jaime Lannister.

Endret av Era_Vulgaris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, jeg har jo lest de tre første bøkene, så jeg vet jo hvor rått dette er. Men det er mye jeg ikke klarer å se på. :trist:

Svært bra serie, og Tyrion egner seg mye bedre i ormebolet enn hva redelige Ned gjorde.

Mine favoritter er vel Ned Stark, Tyrion og Jaime. Og ulvene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tro jeg må henge i denne tråden her! :)

Har akkurat sett episode 4, gud så spennende! Hva var det ekle krypet som krøp ut av hun dama? (sier det sånn for ikke å spoile noe, dere som har sett den/lest boka skjønner det). Hun er skummel!

Mye som skjer fremover nå. Og jeg blir bare mer og mer sint på Joffrey den jævelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det dere ser de nye episodene? :)

Hvis du vil gjøre det lovlig så finnes det sider man kan se amerikanske serier på nett, jeg husker ikke akkurat hva enkelte heter. Prøv å google :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det ekle krypet som krøp ut av hun dama? (sier det sånn for ikke å spoile noe, dere som har sett den/lest boka skjønner det). Hun er skummel!

Det var en shadow baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...