Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bok nr.5 i serien slippes rundt 12 juli etter det jeg

har fått med meg,(bare sånn til opplysning)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Tror det stod våren 2012 på den teaseren jeg så på fb iallefall, typisk at det er så lenge å vente, men da blir det forhåpentligvis bra også. Heldigis begynner begynner sesong 4 av true blood natt til mandag, så jeg skal nok klare meg enn så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter faktisk med enn sånn følelse av at jeg MÅ ikke ha mer nå. Jeg synes liksom førstesesong var så bra at jeg godt kan fordøye den litt til. Veldig glad det ikke sto om liv og død for noen, sånn seriøst, som cliffhanger, det er så stressende :P

Får se om jeg ikke kanskje skaffer bøkene etterhvert ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overrasket over at jeg likte så godt denne serien, da jeg leser/ser svært lite fantasy, bortsett fra Ringenes Herre og HP. Det er jo så sinnsykt gjennomført!!! Gleder meg til å lese bøkene, som er bestilt, og se neste sesong! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Applecore

Da er jeg ferdig med første bok, og har sett fire episoder av serien.

Fy så bra!! :bond::bolledeig:

Er et godt stykke inni A Clash of Kings nå, er helt oppslukt jeg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nyeste boken er i posten! :hoppe:

Har ventet LENGE nå (er snakk om flere år nå).. Snart snart snart! :danser:

Serien.. Elsker jo den selvfølllgelig, men jeg vet nesten ikke hva som hadde vært best - å se serien først eller lese bøkene først. Nå vet jeg liksom mer av bakgrunnshistorien, noe som hjelper veldig i og med at det er så mange forskjellige historier osv.. Samtidig er det så utrolig irriterende å vite hele tiden om det jævleskapet som er å vente senere.

Jeg skal ikke rope noe, men i motsetning til mye annet fantasy, i den serien er ingenting gitt - det er ikke en eneste karakter som ikke kan dø, du kan starte å mislike de du likte og motsatt vei. Det er bare så moro! :lur:

Tror jeg må nesten ta en ny runde med alle bøkene jeg.. :rodmer:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang med tredje bok nå, og det som er så fælt er at hva som helst kan skje, ingen er trygg, ingen er gode og ingen er onde. Men det er også en av de sterke sidene til denne serien. Jeg har lest mye fantasy før, men da har man alltid ant en lykkelig avslutning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Arya og Needle :rodmer: Håper hun ikke blir ond eller dør, eller noe annet teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ferdig med sesong 1 og har nettopp kjøpt boken. Gleder meg til å lese den, og gleder meg masse til sesong 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nettopp ferdig med sesong 1 nå, for en fantastisk serie!! Enig med Applecore over her, kan nesten ikke vente på sesong 2. Skal skaffe meg bøkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hater HBO som lager serier jeg blir helt hekta på, sånn at jeg må se alt sammen med EN gang, bare for å bli så uendelig skuffet når mesterverket tar slutt. Jeg burde lære meg å vente med å se serier til de er ferdige og tilgjengelige.

Nå har jeg kjøpt den første boken og gleder meg til den kommer i posten!

Noen som kan anbefale noen liknende serier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg følte bare jeg måtte si at jeg endelig har begynt på serien! Nå er jeg godt over halvveis i den første boken så da kunne jeg begynne å se på. Har bare sett første episode så langt men foreløpig synes jeg serien har greid å gjenskape boken godt. Gleder meg til å både se og lese videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Den beste serien jeg noen gang har sett! Alt blir så mye bedre med en gang de har et skapelig budsjett, selv om man må vente et år til neste sesong så er ventetiden verdt det.

Jeg skal bestille hele bokserien snart og gleder meg som en unge til neste sesong!

True blood har sunket litt i gradene i det siste, men håper virkelig at Game of Thrones holder seg på topp og bare blir mer og mer episk med sesongene! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...