Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Gjest Applecore

Uten å spoile må jeg bare si vi tydeligvis leser bøkene på hver vår måte, for jeg synes hun bare blir bedre og bedre :P

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anuket

ååå klarer ikke å vente til neste episode! Spørs hvor bra dette er rett før eksamens perioden begynner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bøkene oversatt til Norsk ?

Den første er oversatt, de andre kommer vel etterhvert.

OT: Jeg kan skjønne behovet for å være anonym i dype og inderlige intime tråder, eller i politiske/religiøse debatter, men i en litteraturtråd, for å spørre om en oversettelse? :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første er oversatt, de andre kommer vel etterhvert.

OT: Jeg kan skjønne behovet for å være anonym i dype og inderlige intime tråder, eller i politiske/religiøse debatter, men i en litteraturtråd, for å spørre om en oversettelse? :gjeiper:

Folk kan ikke vite at jeg ser på Game of Thrones

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Er bøkene oversatt til Norsk ?

Det kommer 2 bøker i året på Norsk. Men det er likevel bare en bok for de deler dem opp. 2011 kom bok 1 del 1 og 2 og 2. april kom bok 2 del 1, den neste vet jeg ikke når kommer, så tror jeg skal lese videre på engelsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Ble først ganske så irritert når de hadde forandret "Asha" til "Yara" (de som har lest bøkene skjønner), men fant en forklaring på det.

Asha høres veldig ut som Osha (hun wildling-jenta som ble tjener i Winterfell), så HBO ville unngå forvirring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Hehe, jeg tror jeg begynner å bli litt besatt her.

Drømte at George Martin hadde byttet navn på den neste boken til noe helt random og at den skulle handle om en helt annen person et helt annet sted, og jeg ble ganske så opprørt :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem er favorittkarakterene?

Jeg likte Arya i bøkene og det samme her. Det er henne jeg er mest spent på å lese videre om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Hvem er favorittkarakterene?

Jeg likte Arya i bøkene og det samme her. Det er henne jeg er mest spent på å lese videre om.

Arya og Jon Snow er mine favoritter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...