Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Jeg syns hun som spiller Dany (Daenerys) er veldig pen. Sean Bean og Little Finger er nok de av mennene jeg syns er kjekkest, og så er Viserys også pen.

Edit: Og hvordan kunne jeg glemme Khal Drogo da? *sikle*

Ja, hun er helt utenomjordisk pen! Blir misunnelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Edit: Og hvordan kunne jeg glemme Khal Drogo da? *sikle*

:hjerter:

Ikke lenge igjen til neste episode nå..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt å se at det er flere som elsker serien altså! Har lest bøkene, og så langt er jeg ikke skuffet i det hele tatt. Og i det store og hele må jeg si jeg syns de har virkelig valgt de rette skuespillerne til de riktige rollene. Dog jeg må innrømme at jeg hadde sett for meg Tyrion litt mindre pen. :fnise:

Og siden folk nevner kjekkinger i serien, må jeg jo bare nevne mine favoritter: Theon Greyjoy, Jon Snow og Viserys. Sukk altså.. Og Sean Bean er jo bare fantastisk. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragejenta (Daenerys Targaryen) som tåler ild/varme er herlig. :)

Var morsomt å se brodern hennes *SPOILER ALERT* bli kronet ;) Han var grusomt irriterende.. Hadde lyst å bitchslappe han selv.

Ikke lenge til neste episode igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, kroningen av Viserys er noe jeg har grugledet meg til lenge. Syns det er fascinerende at jeg fikk mer sympati med han tv-serien, da jeg hatet han virkelig i boka. Kan det ha noe med å gjøre at han var så kjekk tro? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daenrys: Sikkert derfor jeg ikke har sympati med ham overhodet. Ikke bare ufordragelig, men attpåtil så langt fra min smak man kan komme. Bra vi er forskjellige :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også grugledet meg og var i grunnen spent på hvordan de skulle filme det. Men siden de har filmet det meste av det andre veldig bokstavelig, så regnet jeg med at de ville bli taklet på samme måte, og jeg ble ikke skuffet (der jeg så mellom fingrene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var veldig spent selv på hvor grafisk det kom til å bli, men HBO skuffet ikke. Men jeg klarte å se på da. *stolt*

Daenrys: Sikkert derfor jeg ikke har sympati med ham overhodet. Ikke bare ufordragelig, men attpåtil så langt fra min smak man kan komme. Bra vi er forskjellige :fnise:

Hehe, så sant som det er sagt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg på forhånd trodde jeg kom til å ikke klare å se på, men når det først startet var det umulig å se bort. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk serie, rett og slett. Elskar at det endeleg har kome ein ordentlig fantasyserie. Har lyst til å lese bøkane, men likar på ein måte å ikkje vite kva som skal skje :) Gledar meg til mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfatteren R.R.Martin er i ferd med å slipper bok nr.5 i serien

hvert øyeblikk,noe fanskaren hans har ventet lenge på.

Han er en eldre herremann,noe som har vært til bekymring for

enkelte,en fan sendte han visstnok en mail hvor han spurte rett

ut hva han hadde tenkt å gjøre om han strøk med før han ble

ferdig,da ble han visstnok ganske sur. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bør man ta seg en tur til psykolog hvis man frydet seg under "kroningen"? :sjenert:

Nope, jeg tror det var meningen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lukket øynene under kroningen, jeg. :haar:

Jeg begynte å lure på om jeg hadde gått glipp av noe, hvilken kroning var det snakk om?

...men så kom jeg på den groteske scenen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Det var jo litt av en build up, jeg tror ikke den karakteren hadde en eneste god egenskap, og var stort sett masete. Skal ikke mye til for å bli lei av ham da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...