Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, Anciol skrev:

Eller så har Ramsay Bolton voldtatt Sansa så hardt at han har skadet underlivet hennes, og hun har smerter!

Var det jeg tenkte også, eventuelt andre fysiske skader på kroppen hennes som ikke syns med klær på.
Tror ikke hun er gravid egentlig, den handlingen hadde vert litt uinteressant. Endelig er hun fri og kan begynne å gjøre noe annet enn å bli giftet bort og misbrukt også skal hun bære på barnet til det monstret..

Anonymkode: 34b77...abf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
41 minutter siden, jabx skrev:

Den skjønte jeg ikke.

Alle overreagerer på Hodors død, mens man selv er grumpy cat som ikke bryr seg så alt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det jeg tenkte også, eventuelt andre fysiske skader på kroppen hennes som ikke syns med klær på.
Tror ikke hun er gravid egentlig, den handlingen hadde vert litt uinteressant. Endelig er hun fri og kan begynne å gjøre noe annet enn å bli giftet bort og misbrukt også skal hun bære på barnet til det monstret..

Anonymkode: 34b77...abf

Min umiddelbare tanke var blåmerker, brennmerker osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nikee skrev:

Noen som har sett siste episode? :hoppe: Jeg fikk frysninger på slutten, elsker Daenerys! 

Nettopp sett den, føler jeg har vært litt bortskjemt med mye action, for denne episoden syntes jeg var litt tam :fnise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee
1 minutt siden, Poppie skrev:

Nettopp sett den, føler jeg har vært litt bortskjemt med mye action, for denne episoden syntes jeg var litt tam :fnise:

 

:fnise: Jeg også! Men ååå Benjen! Er likevel fornøyd med episoden, samtidig som jeg er livredd for Arya nå! Dumme dumme jente, ikke få deg selv drept nå :sur: Det er bare deg igjen nå (utenom Sansa)!

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Nikee skrev:

:fnise: Jeg også! Men ååå Benjen! Er likevel fornøyd med episoden, samtidig som jeg er livredd for Arya nå! Dumme dumme jente, ikke få deg selv drept nå :sint: Det er bare deg igjen nå (utenom Sansa)!

Enig! Og for en forbanna idiot han faren til Sam er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee
Et øyeblikk siden, Poppie skrev:

Enig! Og for en forbanna idiot han faren til Sam er...

JA! Jeg håpte halvveis at Gilly skulle kaste noe på han :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Lurer på om vi får se noe til Arya på en stund. Kunne jo vært likt seg om vi nå må leve i uvisshet om hun er i live eller ikke..(det siste hun gjorde var å blåse ut lyset...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Jeg forstår ikke hvorfor hun gjorde det, hun var sååååå nær. Hvorfor måtte hun avbryte oppdraget, hvorfor? Nå kommer hun andre til å la henne lide så innmari mye :sur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Dany-scenene skuffer igjen. Ikke alle episoder trenger å slutte med at folk ser på henne som en gud.

Jaime og Sam scenene var bra denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nikee skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor hun gjorde det, hun var sååååå nær. Hvorfor måtte hun avbryte oppdraget, hvorfor? Nå kommer hun andre til å la henne lide så innmari mye :sur: 

Jeg vet ikke, er det nødvendigvis bra om hun blir en faceless? Jeg er ikke så sikker på det. 

Anonymkode: 65279...d42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, er det nødvendigvis bra om hun blir en faceless? Jeg er ikke så sikker på det. 

Anonymkode: 65279...d42

Jeg tror ikke det heller, men nå står jo hun i fare for å bli drept. Den jenta der kommer virkelig til å gi alt for å prøve å gjøre nettopp det :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Nikee skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor hun gjorde det, hun var sååååå nær. Hvorfor måtte hun avbryte oppdraget, hvorfor? Nå kommer hun andre til å la henne lide så innmari mye :sur: 

Det er jo egentlig bra. Jeg vil ikke at hun skal bli en faceless man og aldri se søsknene sine igjen i alle fall. Nå når hun omfavner sin egen identitet som Arya Stark (var slik jeg tolka det i og med at hun hentet Needle) kan hun jo dra hjem til Westeros :D

Anonymkode: c216e...f32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo egentlig bra. Jeg vil ikke at hun skal bli en faceless man og aldri se søsknene sine igjen i alle fall. Nå når hun omfavner sin egen identitet som Arya Stark (var slik jeg tolka det i og med at hun hentet Needle) kan hun jo dra hjem til Westeros :D

Anonymkode: c216e...f32

Ja om hun kommer seg dit med livet i behold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nikee skrev:

Ja om hun kommer seg dit med livet i behold!

Ja, det kan helt klart bli en utfordring! Likevel så er jeg ganske sikker på at Arya ikke vil dø mens hun er i Braavos. Om hun dør tror jeg det skjer i Westeros, men ikke ennå. Så derfor er jeg ikke bekymret heller. Hehe. Så nå får jeg bare håper jeg ikke tar feil! :fnise:

Anonymkode: c216e...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan helt klart bli en utfordring! Likevel så er jeg ganske sikker på at Arya ikke vil dø mens hun er i Braavos. Om hun dør tror jeg det skjer i Westeros, men ikke ennå. Så derfor er jeg ikke bekymret heller. Hehe. Så nå får jeg bare håper jeg ikke tar feil! :fnise:

Anonymkode: c216e...f32

:fnise: Krysser fingrer og tær for at hun overlever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...