Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Herr Heftig skrev:

Haha. Jeg er ikke verdensmester i matte, men hvis vi sier at de beveger seg 1km/t og har 100m forsprang, mens zombiene beveger seg 10km/t (som er litt sakte), så tror jeg de bruker 40 sekunder på å ta dem igjen.

:fnise:haha!

Du har helt rett,men har sett det i hundre tv show. Noen ofrer seg for å gi dem sånn 2-3 minutter forsprang og de er reddet! 
Altså, meera er en lav liten kvinne. I snøen. Som bærer på en krøpling. Det er jo ingen sjanse for at de klarer å rømme med mindre noe skjer. ellers blir de fanget og Hodor døde forgjeves. RIP HODOR, Du var bare god. 

 

Anonymkode: 34b77...abf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drikker du mye mens du ser og skriver? Totalt usammenhengende. Hvis du skriver for at andre skal lese det så gjør oss en tjeneste og skriv så man forstår. Skriver du kun for din egen del kan du like gjerne la være å publisere det. Å skrive "live" kommentarer underveis i episoden er meningsløst når ikke alle andre ser episoden samtidig og setter det i sammenheng med det du skriver... 

Anonymkode: fe96a...cd2

Hva er problemet ditt? Greit, du forsto det ikke og syns ikke det var morsomt, men ikke snakk på vegne av alle. Jeg likte innlegget og lo, endelig et litt engasjerende innlegg i denne tråden, i motsetning til ditt innlegg. 

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drikker du mye mens du ser og skriver? Totalt usammenhengende. Hvis du skriver for at andre skal lese det så gjør oss en tjeneste og skriv så man forstår. Skriver du kun for din egen del kan du like gjerne la være å publisere det. Å skrive "live" kommentarer underveis i episoden er meningsløst når ikke alle andre ser episoden samtidig og setter det i sammenheng med det du skriver... 

Anonymkode: fe96a...cd2

Leit at du ikke synes det var litt morsomt og tøysete, slik det var ment, vi har nok ikke samme humor.  :)   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så urettferdig!! Stakkars Hodor! Han som var en slik snill halvkjempe. Ps håper vi får se mer Brienne og Tormund flørting ❤️

Endret av Anciol
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drikker du mye mens du ser og skriver? Totalt usammenhengende. Hvis du skriver for at andre skal lese det så gjør oss en tjeneste og skriv så man forstår. Skriver du kun for din egen del kan du like gjerne la være å publisere det. Å skrive "live" kommentarer underveis i episoden er meningsløst når ikke alle andre ser episoden samtidig og setter det i sammenheng med det du skriver... 

Anonymkode: fe96a...cd2

Kanskje det er du som har drukket så mye at du ikke skjønner teksten?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Endelig kvitt monsteret Hodor

 

Det er han som står bak alt. Hadde Hodor passet bedre på Bran så ville han ikke ha klatret opp veggen og han ville ikke ha blitt dyttet ut og da ville ingenting av det som har skjedd ha skjedd. Alt er Hodor sin feil. Han later som han er åndssvak men sannheten er at han er et mester i og manipulere alle til ¨gjøre sin vilje. Hodor er ond OND sier jeg.

 

Eller når jeg tenker meg om så er det nok ikke slik.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Bran tatt over Hodor både i nåtiden og i fortiden? Tror dere Hodor i fortiden opplevde sin egen død? Jeg lå merke til måten unge Hodor så på Bran på - som om han virkelig SÅ ham. 

Neste episodens promo 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee
3 minutter siden, Drizzt skrev:

Har Bran tatt over Hodor både i nåtiden og i fortiden? Tror dere Hodor i fortiden opplevde sin egen død? Jeg lå merke til måten unge Hodor så på Bran på - som om han virkelig SÅ ham. 

Neste episodens promo 

 

Ja det lurte jeg også på! Om han virkelig så Bran den dagen, i så fall er det sykt om han visste at han kom til å dø på den måten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nikee skrev:

Ja det lurte jeg også på! Om han virkelig så Bran den dagen, i så fall er det sykt om han visste at han kom til å dø på den måten

Jeg håper dette blir nærmere avklart i neste bok. Men dette var min favorittscene så langt i sesongen. Så sterk og emosjonell og virkelig rørende. Nå som alle barna er døde ... Hvem kan fortelle Bran hvordan stoppe de hvitvandrerne? Klart de er svake for drageglass eller hva det heter nå på norsk, men finnes det en effektiv måte å stoppe også zombiene på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee
1 minutt siden, Drizzt skrev:

Jeg håper dette blir nærmere avklart i neste bok. Men dette var min favorittscene så langt i sesongen. Så sterk og emosjonell og virkelig rørende. Nå som alle barna er døde ... Hvem kan fortelle Bran hvordan stoppe de hvitvandrerne? Klart de er svake for drageglass eller hva det heter nå på norsk, men finnes det en effektiv måte å stoppe også zombiene på?

Dette var uten tvil den sterkeste scenen for meg, jeg har blitt opprørt og lei meg for alle de andre døde også (utenom Joffrey :fnise: ) men fy søren Hodor var verst! Jeg håper det! Det må jo finnes en måte å bli kvitt dem på en bedre måte enn ild?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nikee skrev:

Dette var uten tvil den sterkeste scenen for meg, jeg har blitt opprørt og lei meg for alle de andre døde også (utenom Joffrey :fnise: ) men fy søren Hodor var verst! Jeg håper det! Det må jo finnes en måte å bli kvitt dem på en bedre måte enn ild?

Aner ikke, men jeg ser for meg Daenerys som roper ''Dracarys!'' foran hordene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud den Hodor scenen her var oppriktig trist, skikkelig kjipt å se på. "Neida late som man ikke blir emosjonelt påvirket av tv-serier". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Drizzt skrev:

Aner ikke, men jeg ser for meg Daenerys som roper ''Dracarys!'' foran hordene :fnise:

Jeg tror også det blir noe der. Serien heter jo "a song of ice and fire", så kampen ender nok opp mellom White walkers og daenerys

Anonymkode: 03c04...30c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, pinar skrev:

Å herregud den Hodor scenen her var oppriktig trist, skikkelig kjipt å se på. "Neida late som man ikke blir emosjonelt påvirket av tv-serier". 

Jeg ringte kjæresten min og hylgrein. Han trodde det var skjedd noe alvorlig, men måtte fortelle at "DET TRISTESTE SOM NOENSINNE KUNNE SKJEDD SKJEDDE PÅ GOT!!!!!!!" (Han har ikke sett ennå :fnise: )så nå var han forferdelig spent!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, RompeRusk skrev:

Jeg ringte kjæresten min og hylgrein. Han trodde det var skjedd noe alvorlig, men måtte fortelle at "DET TRISTESTE SOM NOENSINNE KUNNE SKJEDD SKJEDDE PÅ GOT!!!!!!!" (Han har ikke sett ennå :fnise: )så nå var han forferdelig spent!

Haha huff..  min kjære blir overhodet ikke påvirket så jeg satt der og bare "Blunk blunk blunk med øya, ikke noe tårer nei, late som ikke no". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee
7 minutter siden, pinar skrev:

Haha huff..  min kjære blir overhodet ikke påvirket så jeg satt der og bare "Blunk blunk blunk med øya, ikke noe tårer nei, late som ikke no". 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med meg at noe kom til å skje med Hodor i andre tråden,
og jeg ble bare helt sånn "Nei, nei nei.."
Kjæresten lastet den ned, og jeg hadde egentlig ikke lyst til å se, men ble stående bak ham (han så den på pcen).
Jeg er av den typen at ingen skal få se meg grine, men fy faen å jeg sleit.. :trist:
Fant relativt kjapt ut at her bør man ikke knytte seg til noen som helst av karakteren,
men Hoder så jeg bare ikke komme.. *sukk*
Og sier meg enig med deg @Sitronmelisse, slutt å drep ulvene! Åh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...