Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 14.1.2019 den 10.47, AnonymBruker skrev:

14. april har jeg hørt nå. 

Forøvrig mener jeg at sånne "teasere" er bare er tull og tøys. Slike ting er bsre for å hype opp stemningen blant folk som kommer til å se på. Men det gir ekstremt lite informasjon om hva som faktisk skal skje...   

Anonymkode: 882d3...32b

Så la være å se dem da. Ikke gulp opp kvalm guffe på vegne av alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/14/2019 at 10:47 AM, AnonymBruker said:

14. april har jeg hørt nå. 

Forøvrig mener jeg at sånne "teasere" er bare er tull og tøys. Slike ting er bsre for å hype opp stemningen blant folk som kommer til å se på. Men det gir ekstremt lite informasjon om hva som faktisk skal skje...   

Anonymkode: 882d3...32b

Og det er nettopp det en TEASER er. Det er ikke TRAILERE som har blitt lagt ut, det er noe annet.

Anonymkode: c86d3...1c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2017 den 21.00, Valyria83 skrev:

Enig :). Spesielt joffrey. Hatet han så inderlig. :ler: Tywin var en kjempe bra karakter. Han var Ikke den ondeste av dem. Men var powerful. Tror jeg savner han mest.

Tywin sto bak noe av det mest forferdelige som har skjedd i hele serien, nemlig "the red wedding." Han var iskald og kalkulert, men han var ikke en idiot slik Joeffrey var, som handlet impulsivt og tok lite gjennomtenkte avgjørelser. Tywin var heller ikke en sadist som noen av de ondeste karakterene var. Han var vel en av som var "bad" som man faktisk likte litt, ja. "Honour" og "Family name" var alt for ham.

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2019 den 10.47, AnonymBruker skrev:

14. april har jeg hørt nå. 

Forøvrig mener jeg at sånne "teasere" er bare er tull og tøys. Slike ting er bsre for å hype opp stemningen blant folk som kommer til å se på. Men det gir ekstremt lite informasjon om hva som faktisk skal skje...   

Anonymkode: 882d3...32b

Det er jo bare fordi du ikke følger med. 

 

 

Anonymkode: c9b3b...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper alle har fått med seg Filmpolitiets GoT-pod fra Nrk. Nå går de gjennom alle sesongene, en sesong annenhver uke og snakker om høydepunkter og dårlige ting i serien. Artig å høre på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Drar frem denne tråden igjen nå som siste sesongen nærmer seg. Hvem tror du dør og hvilken av hoved karakterene overlever til slutt.? Hvem sitter på "the iron throne" til slutt? La spekulasjonene begynne 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Jon Snow ender opp på tronen.

 

Hvem jeg tror overlevere
Jon Snow
Sansa Stark
Arya Stark
Missandei
Samwell Tarly
Bran Stark
Gilly

Hvem jeg tror dør
Jaime Lannister
Cersei Lannister
Theon Greyjoy
Sandor "The Hound" Clegane
Melisandre

Bryr meg egentlig ikke om disse overlever eller dør
Tyrion Lannister
Daenerys Targaryen
Davos Seaworth
Brienne of Tarth
Jorah Mormont
Varys
Bronn
Gendry
Resten av dem

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ingen kommer til å sitte på trona til slutt, men jeg tror Sansa eller Bran kommer til å herske over Westeros.

De som overlever: Jon, Tyrion, Arya og Gendry har jeg helt fra starten trodd kom til å overleve. I tillegg: Sansa, Bran, Samwell, Sam og Gilllly, The Hound, Theon, Jamie, Quiburn. Ghost

Dør: Dany, Brienne, Jorah, Tormund, Davos, The Mountain, Cersei, Varys og Missandei. Jeg tror også dragene kommer til å dø :grine:(men jeg tror at flere av de døde fortsatt vil være med som undead, sånn at selv om Tormund er død så kan Hivju være med i mange episoder...)

Det jeg syns er spennende er hvilken side de døde fra krypten under Winterfell kommer til å kjempe på...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er jeg ganske sikker på og det er at ekstremt mange vil bli skuffet over hvordan serien slutter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlever: Sam, Gilly, Bran, Arya, Brienne, Davos, Robin Arryn, Yara, Sansa, Bronn. 

Usikker på: Jon, Daenerys, Gendry, Sandor. 

Dør: Jamie, Cersei, The Mountain, Euron, Podrick, Ed, Tormund, Theon, Beric, Jorah, Tyrion fordi folk forventer sikkert at han skal overleve. Kan sjokkere oss en siste gang.

Har sikkert glemt noen. 

Hvem ender på tronen. Tipper Sansa Stark. Hun ønsket å bli dronning den første sesongen + hun har lært å spille the game of thrones i løpet av sesongene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine teorier:

Jon dør.

Deny dør mens hun føder barnet som hun ble gravid med på båten.

Arya er en av mine favoritter! Men desverre tror jeg ikke hun heller overlever.

Tror sterkt på profetien i forhold til Cercie, og tror Jamie kommer til å drepe henne, for så å drepe seg selv (desverre, skulle gjerne sett ham med Brienne!).

The night king og the white walkers kommer ikke til å vinne kampen, men har ingen teori om akkurat hvordan de taper.

Sansa kommer til å bli queen of the north

Babyen kommer til å være den framtidige kongen, men Tyrion vil ta seg av babyen og kongeriker frem til den tid.

Serien kommer til å ende med Sam som skriver siste ordene i «A song of ice and fire», ser nermest for meg at Gilly kommer til å sitte der gravid med hans barn. 

Jeg har en dårlig følelse av Lille Sam, han skulle bli tatt av the white walkers... men håper han sitter sammen med Sam og Gilly i den siste scenen :) 

Har ikke tenkt for mye over alle andre i serien, men tror vi kommer til å miste en hel del av kjente karakterer... 😕 

Slutten skal jo være «bitter sweet» 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske sikker på at Arya og Daenarys dør + dragene hennes, + Grey Worm, Jorah, og Night King,

eller kanskje HBO +  Marin troller oss helt og lar Jon og Dany bli lykkelige i alle sine dager.

Er sikker på at Tyrion, Varys og Sam overlever, og Sansa.

 

Får vi noen gang svar på hva som skjer med Edmure? Alle i House Frey er døde, så hvor er han og barnet han fikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Tanuki said:

Får vi noen gang svar på hva som skjer med Edmure? Alle i House Frey er døde, så hvor er han og barnet han fikk? 

Da Jaime tok Riverrun snakket han med Frey etterpå, da sa de at Edmure var tilbake i fangehullene hos Frey. Hva som har skjedd med barnet vet vi ikke, tviler på at vi får mye mer fra den siden av historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, Duckie said:

Da Jaime tok Riverrun snakket han med Frey etterpå, da sa de at Edmure var tilbake i fangehullene hos Frey. Hva som har skjedd med barnet vet vi ikke, tviler på at vi får mye mer fra den siden av historien.

Ja, jeg vet, men men Arya slaktet jo ned Freyene, så derfor lurer jeg på hva som skjer med Edmure. Er jo ingen grunn til at han skal sitte fanget lenger. Antar at vi aldri får svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hvor lenge de siste seks episoder av Game of Thrones vil vare

Episode 1- 54 minutter

Episode 2- 58 Minutter

Episode 3- 60 Minutter

Episode 4- 78 Minutter

Episode 5- 80 Minutter

Episode 6- 80 minutter

=410 minutter

Anonymkode: 35ed5...937

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Etter å ha sett den siste teaseren begynner jeg nesten å tvile på at noen av dem overlever. 

Det er vel sikkert det de vil at vi skal tro, så det blir jo for enkelt selvfølgelig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...