Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, RompeRusk skrev:

Dette er en verden med drager, blodmagi, hvor skygger blir født og de dødes hær vil utslette westeros, og det som tipper deg over er døde drager som spruter en ny substans? 

:bond:

Haha, ja, man skal da ha litt å spekulere på også. :P Skal sies at jeg er veldig facinert av drager og hvordan de blir fremstilt i litteraturen. Og i denne serien har jeg ofte savnet informasjon om dragene, de virker som de bare er der fordi det er spennende og praktisk. De er ikke særlig intelligente eller har noen magiske egenskaper utenom å kunne sprute ild. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Devilheart skrev:

Mest sannsynlig har vedkommende sett det bildet der NK og Bran har på samme brodden og tatt konklusjon fra det. Men for å sprekke den boblen, er det bare falsk rykte altså.

Kilde: http://heavy.com/entertainment/2017/08/game-of-thrones-is-bran-wearing-night-king-necklace-sigil-symbol-brooch-true-hoax-theory-photo/

Nei, det er ikke derfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi?

Anonymkode: c9b3b...4e8

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vil forklare denne teorien? :)

Anonymkode: 3f57c...5c4

Poster denne igjen: 
 

Lytt til teori nr 2.

Anonymkode: 47aee...bd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Hvor ble det egentlig av Melisandre? Hun red inn til Nightwatch på en hvit hest og berget Snow, men så bare fadet hele hennes historie ut..? Håper hun driver og koker sammen noe nede i sør et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sesonges desiderte høydepunkt:

4761cdb20b3208ff15749c807dc5e842.jpg

 

 

Rødpille-effekten var på høyde med:

GEtY_T.gif

 

Reaksjoner fra enkelte GOTcels:

 

crying-man_1500903.jpg

796apWcENR-3.png

X4gLnXn2nB-12.png

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sitronmelisse skrev:

Hvor ble det egentlig av Melisandre? Hun red inn til Nightwatch på en hvit hest og berget Snow, men så bare fadet hele hennes historie ut..? Håper hun driver og koker sammen noe nede i sør et sted.

Hun dro jo til Dragonstone og møtte Daenerys, hvor hun sa at Daenerys måtte møte Jon Snow. Hennes jobb var ferdig fordi hun "brought ice and fire together". Etter Jon Snow ankom Dragonstone sa Varys til Melisandre at hun måtte reise langt bort og aldri komme tilbake. Hun skulle til Volantis (tror jeg), men sa at hun måtte en siste gang til Westeros. Hun skal nemlig dø der og det skal Varys også. Siden har vi ikke sett henne. 

Anonymkode: 47aee...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, RompeRusk said:

Dette er en verden med drager, blodmagi, hvor skygger blir født og de dødes hær vil utslette westeros, og det som tipper deg over er døde drager som spruter en ny substans? 

:bond:

Nå som sesongen er over har vi ikke annet å gjøre enn å spekulere ;) Men det jeg bekymrer meg for, er hvordan i alle dager Dothrakiene og the Unsullied skal klare seg i kalde nord uten klær på kroppen! 😳

6 hours ago, Anciol said:

Tror han ble forvandlet til en slags undead frostdragon og skyter frostfire (en blanding av ild og is)!

🙀🙀🙀

3 hours ago, Sitronmelisse said:

Hvor ble det egentlig av Melisandre? Hun red inn til Nightwatch på en hvit hest og berget Snow, men så bare fadet hele hennes historie ut..? Håper hun driver og koker sammen noe nede i sør et sted.

Hun kommer nok tilbake, de har ikke bare fadet henne ut. Som noen andre sa, så så vi henne sist på Dragonstone, hvor det ble sagt at hun må dø i Westeros.

Anonymkode: c86d3...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Poster denne igjen: 
 

Lytt til teori nr 2.

Anonymkode: 47aee...bd9

Ja, det er en teori. Som ikke akkurat ble bekreftet i sesong 7. Deler av det er basert på feks tittelepisode som ikke stemmer, og andre leaks som bare toucher innom det som faktisk hendte. 

Anonymkode: c9b3b...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er en teori. Som ikke akkurat ble bekreftet i sesong 7. Deler av det er basert på feks tittelepisode som ikke stemmer, og andre leaks som bare toucher innom det som faktisk hendte. 

Anonymkode: c9b3b...4e8

Selvfølgelig er det en teori, da vi fortsatt har  en sesong igjen. Men det er en meget sterk teori basert på hele sesong 7. 

Anonymkode: 47aee...bd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det en teori, da vi fortsatt har  en sesong igjen. Men det er en meget sterk teori basert på hele sesong 7. 

Anonymkode: 47aee...bd9

Påstanden var at teorien ble bekreftet etter sesong 7, så da lurer jeg på hva begrunnelsen for det er. Videoen ble lagt ut før sesong 7 startet, og vi vet at den tok feil på flere punkter, så er teorien heller svekket, imho. 

Anonymkode: c9b3b...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Påstanden var at teorien ble bekreftet etter sesong 7, så da lurer jeg på hva begrunnelsen for det er. Videoen ble lagt ut før sesong 7 startet, og vi vet at den tok feil på flere punkter, så er teorien heller svekket, imho. 

Anonymkode: c9b3b...4e8

Ingen som har sagt den var bekreftet? 

Det ble skrevet at den var forsterket. Og en annen bruker var enig. Vi vet jo ingenting. Alt vi kan gjøre er å spekulere og se etter små hint, som det har vært flere av i sesong 6 og 7. 

Anonymkode: 47aee...bd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har sagt den var bekreftet? 

Det ble skrevet at den var forsterket. Og en annen bruker var enig. Vi vet jo ingenting. Alt vi kan gjøre er å spekulere og se etter små hint, som det har vært flere av i sesong 6 og 7. 

Anonymkode: 47aee...bd9

Men det må da gå an å si hva disse hintene er?

Anonymkode: c9b3b...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker iallefall at det kommer en tvist, og at den tvisten vil omhandle Brans evner, spesielt det at han kan reise tilbake i tid og påvirke andre.

Anonymkode: 22f65...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det må da gå an å si hva disse hintene er?

Anonymkode: c9b3b...4e8

De er jo i videoen som er lenket over. Hvis det ikke kommer tydelig nok frem kan jeg skrive et langt innlegg senere.

Anonymkode: 47aee...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva tror dere om teorien om at Bran kommer til å varge (eller hva det heter) isdragen? 

Jeg har alltid tenkt at det kom til å bli full krig mellom Jon og Daenerys, og at Bran kom til å ta over en av dragene for å redde Jon og Winterfell. Nå vet jeg jo at det ikke blir sånn hehe, men det er kanskje enda viktigere i den kommende kampen. 

Spørsmålet er bare om han fortsatt har den evnen nå som han er The Three Eyed Raven? Husker ikke om den gamle kunne det eller om de snakket om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Alexis said:

Hva tror dere om teorien om at Bran kommer til å varge (eller hva det heter) isdragen? 

Jeg har alltid tenkt at det kom til å bli full krig mellom Jon og Daenerys, og at Bran kom til å ta over en av dragene for å redde Jon og Winterfell. Nå vet jeg jo at det ikke blir sånn hehe, men det er kanskje enda viktigere i den kommende kampen. 

Spørsmålet er bare om han fortsatt har den evnen nå som han er The Three Eyed Raven? Husker ikke om den gamle kunne det eller om de snakket om det?

Spørs om han KAN varge seg inn i wight dragen ettersom den er død

Anonymkode: c86d3...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Alexis said:

Hva tror dere om teorien om at Bran kommer til å varge (eller hva det heter) isdragen? 

Jeg har alltid tenkt at det kom til å bli full krig mellom Jon og Daenerys, og at Bran kom til å ta over en av dragene for å redde Jon og Winterfell. Nå vet jeg jo at det ikke blir sånn hehe, men det er kanskje enda viktigere i den kommende kampen. 

Spørsmålet er bare om han fortsatt har den evnen nå som han er The Three Eyed Raven? Husker ikke om den gamle kunne det eller om de snakket om det?

Ja og forresten, jeg tviler på at en av dragene blir Jons ved å "ta" den. Dragen må komme frivillig, ellers så klikker den når den "våkner" tipper jeg. Men det er jo mulig at Jon og Daenerys bruker Drogo samtidig (han har jo vist seg å være villig til å hjelpe Daenerys' venner i nød (tviler dog på at han gjør det uten mammaen sin), så kan Bran varge seg inn i den andre

Anonymkode: c86d3...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs om han KAN varge seg inn i wight dragen ettersom den er død

Anonymkode: c86d3...1c2

Godt poeng jeg ikke hadde tenkt på en gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...