Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Clickbait fra Tv2 ?    

Anonymkode: 53c20...779

Bare les da, gidder ikke å lime hele artikkelen her

Anonymkode: 2234d...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil jo være litt "kjedelig" og forutsigbart hvis NK bare er ond. Hvis han i stedet viser seg å f.eks. redde verden og ha edle motiver så blir det straks litt mer interessant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Er det noen her som har lest vøkene, før dere faktisk ser på TV-serien? 

 Eller følger dere bare med på TV-serien ?    

Anonymkode: 53c20...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Er det noen her som har lest vøkene, før dere faktisk ser på TV-serien? 

 Eller følger dere bare med på TV-serien ?    

Anonymkode: 53c20...779

Se tittelen. Jeg tror de aller fleste kun ser serien.

Anonymkode: 47aee...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 27.7.2017 den 17.53, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Her ser du hva som kommer til å skje. Det er jo åpenbart at den jeg siterte har fått med seg teorien om at Arya skal drepe Little finger, og det er helt lattelig å late som om man "håper" noe man vet skal skje vil skje.

 

 

Anonymkode: 82242...6a7

Dette stemte visst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2017 den 20.12, AnonymBruker skrev:

 Er det noen her som har lest vøkene, før dere faktisk ser på TV-serien? 

 Eller følger dere bare med på TV-serien ?    

Anonymkode: 53c20...779

Ja, har lest alle bøkene for en god stund siden. Sikkert flere enn meg som har det, som leser litt i begge trådene her inne. :)

Anonymkode: 3f57c...5c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker denne serien.:ninuskapus: Har ikke lest bøkene. Gir sesong 3 og 4 terningkast 6. sesong 1, 2 og 6 gir jeg 5. Sesong 5 og 7 sterk 4. Kan ikke forvente at alle sesongene skal være like bra. Selv om jeg kansje liker best de sesongene som er i midten så synes jeg noen av de beste episodene har kommet fra sesong 5,6 og 7. Tenker spesielt på hardhome ep 8 sesong 5. Episode 9 og 10 fra sesong 6 og 4 (spoils of war) fra sesong 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å se sesong 1 på nytt - måtte ha en ny dose Ed Stark <3

Det er veldig interessant å se enkelte scener på nytt, når man vet hva som kommer til å skje. Får med meg flere detaljer nå som jeg ikke plukket opp første gang!

Anonymkode: 3f57c...5c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme det at jeg savnet Joffrey, Ramsay, Roose Bolton og Tywin i sesong syv. :fnise: De var slike karakterer som man hatet inderlig, men det var alltid god underholdning når de var på skjermen. I tillegg gjorde skuespillerne en fantastisk jobb! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Skribent09 skrev:

Må innrømme det at jeg savnet Joffrey, Ramsay, Roose Bolton og Tywin i sesong syv. :fnise: De var slike karakterer som man hatet inderlig, men det var alltid god underholdning når de var på skjermen. I tillegg gjorde skuespillerne en fantastisk jobb! :)

Enig :). Spesielt joffrey. Hatet han så inderlig. :ler: Tywin var en kjempe bra karakter. Han var Ikke den ondeste av dem. Men var powerful. Tror jeg savner han mest.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart å se all sexen i sesong 1 - mange nakenscener, helt unødvendige og veldig eksplisitt. Er så glad for at de sluttet med det og ble litt mer seriøse utover i sesongene.( Helt OK med sexscener hvis det er et poeng med dem, men ellers blir det bare teit synes jeg.)

Anonymkode: 3f57c...5c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig rart å se all sexen i sesong 1 - mange nakenscener, helt unødvendige og veldig eksplisitt. Er så glad for at de sluttet med det og ble litt mer seriøse utover i sesongene.( Helt OK med sexscener hvis det er et poeng med dem, men ellers blir det bare teit synes jeg.)

Anonymkode: 3f57c...5c4

He he :fnise:.  Liker å se på sex scener jeg da. Men ja har blitt mindre utover sesongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2017 den 11.06, AnonymBruker skrev:

Veldig rart å se all sexen i sesong 1 - mange nakenscener, helt unødvendige og veldig eksplisitt. Er så glad for at de sluttet med det og ble litt mer seriøse utover i sesongene.( Helt OK med sexscener hvis det er et poeng med dem, men ellers blir det bare teit synes jeg.)

Anonymkode: 3f57c...5c4

Sesong 1 var veldig bra, og da ikke pga. nakenhet og sex. Den forrige sesongen var temmelig svak, også det uavhengig av nakenhet eller manglende nakenhet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Noen som vet om traileren for siste sesong kommer snart? Rart det skal være så stille så lenge. 

Anonymkode: c1820...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi kan regne med trailer med det første, de er jo ferdig med innspillingene i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Duckie said:

Tror ikke vi kan regne med trailer med det første, de er jo ferdig med innspillingene i disse dager.

Takk. Håper de kommer med noe like etter de er ferdig med filmingen. 

Anonymkode: c1820...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teasere og trailere for sesong 7 kom ikke før i mars i fjor så jeg vil tippe at vi ikke vil få se noe sånt for sesong 8 før tidligst på nyåret, avhengig av når sesongen har premiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aller siste sesong av Game of Thrones kommer i april 2019.                             

:alice: 

Anonymkode: 882d3...32b

Du er litt sent ute 

 

Anonymkode: 35ed5...937

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

14. april har jeg hørt nå. 

Forøvrig mener jeg at sånne "teasere" er bare er tull og tøys. Slike ting er bsre for å hype opp stemningen blant folk som kommer til å se på. Men det gir ekstremt lite informasjon om hva som faktisk skal skje...   

Anonymkode: 882d3...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...