Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Ariana807 said:

Hva har jeg å si «its not enough!!» En hel uke til neste epsiode! 

Ja! 50 minutter føltes kort etter så lang tid!

Anonymkode: c86d3...1c2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke lest noen innlegg her, for jeg er redd for spoilere, men er det noen andre som ikke kommer inn på Hbo-siden? 😭 Får bare opp en melding om at de for øyeblikket er utilgjengelig. 

Anonymkode: 6cdb2...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lest noen innlegg her, for jeg er redd for spoilere, men er det noen andre som ikke kommer inn på Hbo-siden? 😭 Får bare opp en melding om at de for øyeblikket er utilgjengelig. 

Anonymkode: 6cdb2...6e0

Hørte nettopp på radio at HBO jobber med saken.

Anonymkode: 2234d...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørte nettopp på radio at HBO jobber med saken.

Anonymkode: 2234d...5f3

Okey, puh! Håper de er raske! Takk for svar! 

Anonymkode: 6cdb2...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Ja! 50 minutter føltes kort etter så lang tid!

Anonymkode: c86d3...1c2

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra episode! Likte begynnelsen, den lignet veldig mye på den scenen når Robert kom til Winterfell. 

Spoiler

Flere enn meg som skvatt skikkelig i nest siste scene? At det var mørkt rundt meg gjorde det ikke bedre...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man spoile her? 

Spoiler

Men nå tror jeg både Sansa, Arya og Sam er imot Dany. Hva kommer Job til å gjøre med det han nettopp har fått vite? Dany kanskje tror han er en forræder som vil ta tronen. Kanskje eneste måte å få bekreftet at Jon er en Targaryen er hvis man ser at han ikke kan brennes? Men tror egentlig Dany kommer til å dø og at det er Jon som kommer til å drepe henne. Og Bran bare sitter der og sier ikke mye. Så spent på samtalen hans med Jaime i neste episode!!!

 

Anonymkode: 2234d...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Herregud! Jeg hadde helt glemt at Jaime drepte faren til Daenerys! Møtet mellom de to blir spennende!!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh...  that Umber boy :hakeslepp: Og Sam 😢

Og så liker jeg at Sansa blir mer og mer en maktfaktor. Som når Arya sier at Sansa er den smarteste personen hun har møtt - og Arya har møtt noen rimelig smarte spillere.

Endret av Agathe
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man spoile her? 

  Skjul innhold

Men nå tror jeg både Sansa, Arya og Sam er imot Dany. Hva kommer Job til å gjøre med det han nettopp har fått vite? Dany kanskje tror han er en forræder som vil ta tronen. Kanskje eneste måte å få bekreftet at Jon er en Targaryen er hvis man ser at han ikke kan brennes? Men tror egentlig Dany kommer til å dø og at det er Jon som kommer til å drepe henne. Og Bran bare sitter der og sier ikke mye. Så spent på samtalen hans med Jaime i neste episode!!!

 

Anonymkode: 2234d...5f3

Spoiler

Han kan jo brennes, han brant jo hånda da han sloss med wighten i første sesong.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Riju skrev:
  Vis skjult innhold

Han kan jo brennes, han brant jo hånda da han sloss med wighten i første sesong.

 

Ok, da vet jeg ikke. Mener å huske at når broren hennes brant i første sesong mente hun at en ekte drage ikke kan brennes eller noe sånt 🤔 

Anonymkode: 2234d...5f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ariana807 skrev:

Hva har jeg å si «its not enough!!» En hel uke til neste epsiode! 

Enig! 

Jeg vil at det skal gå fort til neste episode, samtidig vil jeg at det skal gå sakte, så det er lenge til det er over. 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da vet jeg ikke. Mener å huske at når broren hennes brant i første sesong mente hun at en ekte drage ikke kan brennes eller noe sånt 🤔 

Anonymkode: 2234d...5f3

Ja, hun sa jo det. Hm...

Nå er Jon den rettmessige arvingen, men han er avhengig av Daenerys for å vinne over the white walkers. Tror ikke han dreper henne? Han har hele tiden sagt at titler ikke betyr noe lenger. Samtidig, det var før han visste at tronen over alle troner var hans...

Er det bare meg, eller spiller skuespillerne litt mer tydelig skuespill nå? Daenerys hadde noen voldsomme ansiktsuttrykk. Håper de ikke blir veldig mye mer intense, jeg har likt serien fordi det er litt avslappa skuespill, veldig naturlig. Jeg ser ikke på en komedie-serie liksom, hvor tydelig skuespill er nødvendig eller bra.

Sansa, jeg digger at hun kom mer frem og at Arya heier på henne. 

Arya har kanskje strøket the hound fra lista si nå? At hun også ser styrke i Sansa er veldig kult, men hva skal hun bruke all sin kunnskap til? Hvem sitt ansikt tar hun? Og hva vil hun gjøre med det?

Iron-dama, og dermed sin kastrerte++ bror, har fått vite planene til Cercei og er på vei ut. Satser på at Cercei mister noen menn der.

Jeg er overrasket over at det ikke var noen sensasjonelle dødsfall i første episode. Jeg var så spent på hvem som skulle dø. Men det kommer, så jeg får bare vente litt til. ;D

Kjære Gud, la meg ikke dø før om 6 uker, minst, jeg må få viiiteeeeeee!! 

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, loveli skrev:

Ja, hun sa jo det. Hm...

Nå er Jon den rettmessige arvingen, men han er avhengig av Daenerys for å hinne over the white walkers. Tror ikke han dreper henne? Han sier jo selv hele tiden at titler ikke betyr noe lenger. Samtidig, det var før han visste at tronen over alle troner var hans...

Er det bare meg, eller spiller skuespillerne litt mer tydelig skuespill nå? Daenerys hadde noen voldsomme ansiktsuttrykk. Håper de ikke blir veldig mye mer intense, jeg har likt serien fordi det er litt avslappa skuespill, veldig naturlig. Jeg ser ikke på en komedie-serie liksom, hvor tydelig skuespill er nødvendig eller bra.

Sansa, jeg digger at hun kom mer frem og at Arya heier på henne. 

Arya har kanskje strøket the hound fra lista si nå? At hun også ser styrke i Sansa er veldig kult, men hva skal hun bruke all sin kunnskap til? Hvem sitt ansikt tar hun? Og hva vil hun gjøre med det?

Iron-dama, og dermed sin kastrerte++ bror, har fått vite planene til Cercei og er på vei ut. Satser på at Cercei mister noen menn der.

Jeg er overrasket over at det ikke var noen sensasjonelle dødsfall i første episode. Jeg var så spent på hvem som skulle dø. Men det kommer, så jeg får bare vente litt til. ;D

Kjære Gud, la meg ikke dø før om 6 uker, minst, jeg må få viiiteeeeeee!! 

Med mindre dragene tar Jons parti men jeg vet ikke hvordan det skulle skje. Samtidig tror jeg ikke Jon kan drepe Dany uten at dragene reagerer, dersom de fortsatt lever da. Tipper Jaime forteller i neste episode at Cersei lurte dem. Utrolig spent på hvordan han blir tatt imot. Lurer på hvem som dør i neste episode og så lurer jeg på om Tyrion har tatt Cerseis side nå som hun er gravid.

Anonymkode: 2234d...5f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skuffet over denne episoden. Følte ikke at jeg så på GOT. Var ikke naturlig, enig i det over her ang skuespillet. Skuffende at så mye skjedde men allikevel så lite. Måtte Jon ri Rhaegal i første episode, og hvorfor ligner hele scenen på teppe scenen i Alladin? Nei uff altså. Digger Sansa men hun burde sette pris på at Daenerys kommer for å redde hele gjengen. 

Endret av TulleJenny
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest loveli
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre dragene tar Jons parti men jeg vet ikke hvordan det skulle skje. Samtidig tror jeg ikke Jon kan drepe Dany uten at dragene reagerer, dersom de fortsatt lever da. Tipper Jaime forteller i neste episode at Cersei lurte dem. Utrolig spent på hvordan han blir tatt imot. Lurer på hvem som dør i neste episode og så lurer jeg på om Tyrion har tatt Cerseis side nå som hun er gravid.

Anonymkode: 2234d...5f3

Hvis dét skjer... da lurer jeg på hva folka bak GoT har røyka... Da er alt ødelagt for min del. En så stor karakterbrist ville vært tusen ganger verre enn den som skjedde da Jaime voldtok Cercei ved kista til Joffrey (noe som aldri ble nevnt senere eller fikk noen følger. Fantastisk dårlig skrevet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre dragene tar Jons parti men jeg vet ikke hvordan det skulle skje. Samtidig tror jeg ikke Jon kan drepe Dany uten at dragene reagerer, dersom de fortsatt lever da. Tipper Jaime forteller i neste episode at Cersei lurte dem. Utrolig spent på hvordan han blir tatt imot. Lurer på hvem som dør i neste episode og så lurer jeg på om Tyrion har tatt Cerseis side nå som hun er gravid.

Anonymkode: 2234d...5f3

Jeg synes det ser ut som Rhaegal er på vei til å bli Jons drage, jeg. Men jeg tror neppe Jon kommer til å drepe Dany, han er jo in løøøøv og har gitt et løfte. Med mindre det blir fullt Azor Ahai-opplegg da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...