Duckie Skrevet 14. januar 2019 #3541 Del Skrevet 14. januar 2019 Det er ny teaser ute nå, bekreftet dato 14. april. https://www.youtube.com/watch?v=wA38GCX4Tb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 16. januar 2019 #3542 Del Skrevet 16. januar 2019 På 14.1.2019 den 10.47, AnonymBruker skrev: 14. april har jeg hørt nå. Forøvrig mener jeg at sånne "teasere" er bare er tull og tøys. Slike ting er bsre for å hype opp stemningen blant folk som kommer til å se på. Men det gir ekstremt lite informasjon om hva som faktisk skal skje... Anonymkode: 882d3...32b Så la være å se dem da. Ikke gulp opp kvalm guffe på vegne av alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3543 Del Skrevet 16. januar 2019 On 1/14/2019 at 10:47 AM, AnonymBruker said: 14. april har jeg hørt nå. Forøvrig mener jeg at sånne "teasere" er bare er tull og tøys. Slike ting er bsre for å hype opp stemningen blant folk som kommer til å se på. Men det gir ekstremt lite informasjon om hva som faktisk skal skje... Anonymkode: 882d3...32b Og det er nettopp det en TEASER er. Det er ikke TRAILERE som har blitt lagt ut, det er noe annet. Anonymkode: c86d3...1c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3544 Del Skrevet 16. januar 2019 På 23.11.2017 den 21.00, Valyria83 skrev: Enig . Spesielt joffrey. Hatet han så inderlig. Tywin var en kjempe bra karakter. Han var Ikke den ondeste av dem. Men var powerful. Tror jeg savner han mest. Tywin sto bak noe av det mest forferdelige som har skjedd i hele serien, nemlig "the red wedding." Han var iskald og kalkulert, men han var ikke en idiot slik Joeffrey var, som handlet impulsivt og tok lite gjennomtenkte avgjørelser. Tywin var heller ikke en sadist som noen av de ondeste karakterene var. Han var vel en av som var "bad" som man faktisk likte litt, ja. "Honour" og "Family name" var alt for ham. Anonymkode: 15840...4fd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #3545 Del Skrevet 21. januar 2019 På 14.1.2019 den 10.47, AnonymBruker skrev: 14. april har jeg hørt nå. Forøvrig mener jeg at sånne "teasere" er bare er tull og tøys. Slike ting er bsre for å hype opp stemningen blant folk som kommer til å se på. Men det gir ekstremt lite informasjon om hva som faktisk skal skje... Anonymkode: 882d3...32b Det er jo bare fordi du ikke følger med. Anonymkode: c9b3b...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 21. januar 2019 #3546 Del Skrevet 21. januar 2019 Jeg håper alle har fått med seg Filmpolitiets GoT-pod fra Nrk. Nå går de gjennom alle sesongene, en sesong annenhver uke og snakker om høydepunkter og dårlige ting i serien. Artig å høre på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 9. mars 2019 #3547 Del Skrevet 9. mars 2019 Drar frem denne tråden igjen nå som siste sesongen nærmer seg. Hvem tror du dør og hvilken av hoved karakterene overlever til slutt.? Hvem sitter på "the iron throne" til slutt? La spekulasjonene begynne 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. mars 2019 #3548 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) Jeg tror Jon Snow ender opp på tronen. Hvem jeg tror overlevere Jon Snow Sansa Stark Arya Stark Missandei Samwell Tarly Bran Stark Gilly Hvem jeg tror dør Jaime Lannister Cersei Lannister Theon Greyjoy Sandor "The Hound" Clegane Melisandre Bryr meg egentlig ikke om disse overlever eller dør Tyrion Lannister Daenerys Targaryen Davos Seaworth Brienne of Tarth Jorah Mormont Varys Bronn Gendry Resten av dem Endret 9. mars 2019 av Aragorn ll Elessar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 10. mars 2019 #3549 Del Skrevet 10. mars 2019 Jeg tror ingen kommer til å sitte på trona til slutt, men jeg tror Sansa eller Bran kommer til å herske over Westeros. De som overlever: Jon, Tyrion, Arya og Gendry har jeg helt fra starten trodd kom til å overleve. I tillegg: Sansa, Bran, Samwell, Sam og Gilllly, The Hound, Theon, Jamie, Quiburn. Ghost Dør: Dany, Brienne, Jorah, Tormund, Davos, The Mountain, Cersei, Varys og Missandei. Jeg tror også dragene kommer til å dø (men jeg tror at flere av de døde fortsatt vil være med som undead, sånn at selv om Tormund er død så kan Hivju være med i mange episoder...) Det jeg syns er spennende er hvilken side de døde fra krypten under Winterfell kommer til å kjempe på... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 10. mars 2019 #3550 Del Skrevet 10. mars 2019 En ting er jeg ganske sikker på og det er at ekstremt mange vil bli skuffet over hvordan serien slutter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeivskank Skrevet 10. mars 2019 #3551 Del Skrevet 10. mars 2019 Overlever: Bran og Sam Dør: Resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 10. mars 2019 #3552 Del Skrevet 10. mars 2019 Overlever: Sam, Gilly, Bran, Arya, Brienne, Davos, Robin Arryn, Yara, Sansa, Bronn. Usikker på: Jon, Daenerys, Gendry, Sandor. Dør: Jamie, Cersei, The Mountain, Euron, Podrick, Ed, Tormund, Theon, Beric, Jorah, Tyrion fordi folk forventer sikkert at han skal overleve. Kan sjokkere oss en siste gang. Har sikkert glemt noen. Hvem ender på tronen. Tipper Sansa Stark. Hun ønsket å bli dronning den første sesongen + hun har lært å spille the game of thrones i løpet av sesongene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 10. mars 2019 #3553 Del Skrevet 10. mars 2019 Mine teorier: Jon dør. Deny dør mens hun føder barnet som hun ble gravid med på båten. Arya er en av mine favoritter! Men desverre tror jeg ikke hun heller overlever. Tror sterkt på profetien i forhold til Cercie, og tror Jamie kommer til å drepe henne, for så å drepe seg selv (desverre, skulle gjerne sett ham med Brienne!). The night king og the white walkers kommer ikke til å vinne kampen, men har ingen teori om akkurat hvordan de taper. Sansa kommer til å bli queen of the north Babyen kommer til å være den framtidige kongen, men Tyrion vil ta seg av babyen og kongeriker frem til den tid. Serien kommer til å ende med Sam som skriver siste ordene i «A song of ice and fire», ser nermest for meg at Gilly kommer til å sitte der gravid med hans barn. Jeg har en dårlig følelse av Lille Sam, han skulle bli tatt av the white walkers... men håper han sitter sammen med Sam og Gilly i den siste scenen Har ikke tenkt for mye over alle andre i serien, men tror vi kommer til å miste en hel del av kjente karakterer... 😕 Slutten skal jo være «bitter sweet» 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 12. mars 2019 #3554 Del Skrevet 12. mars 2019 Ganske sikker på at Arya og Daenarys dør + dragene hennes, + Grey Worm, Jorah, og Night King, eller kanskje HBO + Marin troller oss helt og lar Jon og Dany bli lykkelige i alle sine dager. Er sikker på at Tyrion, Varys og Sam overlever, og Sansa. Får vi noen gang svar på hva som skjer med Edmure? Alle i House Frey er døde, så hvor er han og barnet han fikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 12. mars 2019 #3555 Del Skrevet 12. mars 2019 2 hours ago, Tanuki said: Får vi noen gang svar på hva som skjer med Edmure? Alle i House Frey er døde, så hvor er han og barnet han fikk? Da Jaime tok Riverrun snakket han med Frey etterpå, da sa de at Edmure var tilbake i fangehullene hos Frey. Hva som har skjedd med barnet vet vi ikke, tviler på at vi får mye mer fra den siden av historien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeivskank Skrevet 12. mars 2019 #3556 Del Skrevet 12. mars 2019 Leste en spennende teori om at Jaqen h'ghar. Finnes mange kule teorier rundt han. Her er en av dehttps://screenrant.com/game-thrones-theory-littlefinger-alive-faceless-man/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 12. mars 2019 #3557 Del Skrevet 12. mars 2019 3 hours ago, Duckie said: Da Jaime tok Riverrun snakket han med Frey etterpå, da sa de at Edmure var tilbake i fangehullene hos Frey. Hva som har skjedd med barnet vet vi ikke, tviler på at vi får mye mer fra den siden av historien. Ja, jeg vet, men men Arya slaktet jo ned Freyene, så derfor lurer jeg på hva som skjer med Edmure. Er jo ingen grunn til at han skal sitte fanget lenger. Antar at vi aldri får svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #3558 Del Skrevet 14. mars 2019 Dette er hvor lenge de siste seks episoder av Game of Thrones vil vare Episode 1- 54 minutter Episode 2- 58 Minutter Episode 3- 60 Minutter Episode 4- 78 Minutter Episode 5- 80 Minutter Episode 6- 80 minutter =410 minutter Anonymkode: 35ed5...937 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 17. mars 2019 #3559 Del Skrevet 17. mars 2019 Episode 3 har blitt endret til 82 min. 😁 👍http://watchersonthewall.com/battle-winterfell-episode-will-record-breaking-running-time 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 2. april 2019 #3560 Del Skrevet 2. april 2019 Etter å ha sett den siste teaseren begynner jeg nesten å tvile på at noen av dem overlever. Det er vel sikkert det de vil at vi skal tro, så det blir jo for enkelt selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå