Sofie_22 Skrevet 29. april 2011 #301 Del Skrevet 29. april 2011 Tenkte også litt på det, men er nok veldig god sikkerhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexington Skrevet 29. april 2011 #302 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg synes blomstene i buketten var fine, det kunne jo fort blitt "litt for mye" siden det er mange detaljer på kjolen. Men den kunne kanskje vært litt større, den er liksom litt mer på størrelse med en brudepikebukett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 29. april 2011 #303 Del Skrevet 29. april 2011 Det er sniksyketere på takene som beskytter de vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 29. april 2011 #304 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Buketten er liten og kjedelig rett og slett. Jeg ville hatt farger i den også Endret 29. april 2011 av josefin88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glad i reiser Skrevet 29. april 2011 #305 Del Skrevet 29. april 2011 De ser svært lykkelige og letta nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherish Skrevet 29. april 2011 #306 Del Skrevet 29. april 2011 Noen som blir med til London for å prøve å bli kjent med prins Harry, eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 29. april 2011 #307 Del Skrevet 29. april 2011 Så glade de ser ut Men snakk om stødige hester da dere! Ingen skvetting for litt papir her i gården nei... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 29. april 2011 #308 Del Skrevet 29. april 2011 Hehe, håper bare hestene deres ikke løper ut nå da Et nydelig par! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzee Skrevet 29. april 2011 #309 Del Skrevet 29. april 2011 Nydelig brud, og nydelig forlover, selv om jeg synes det er litt spesielt med hvit kjole hos forloveren. Mvh Yvonne Det er ikke samme regler på dette i England. Som maid of honor er man på en måte også en head bridesmaid (hoved-brudepike) og regelen er mer at man skal matche de andre brudepikene (men være finere enn dem) og også bruden (men være mindre pyntet enn henne). Se bare på dette bildet fra Diana og Charles sitt brullup hvor "maid of honor" er til høyre i midterste rad. Jeg synes forøvrig at både Kate og søsteren var helt nydelige!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 29. april 2011 #310 Del Skrevet 29. april 2011 Hvorfor ser Kate ned, hver gang William setter hånden på pannen for å hilse på "millitær vis"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glad i reiser Skrevet 29. april 2011 #311 Del Skrevet 29. april 2011 Hvorfor ser Kate ned, hver gang William setter hånden på pannen for å hilse på "millitær vis"? Sikkert hennes måte å "hilse" på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 29. april 2011 #312 Del Skrevet 29. april 2011 Hvorfor ser Kate ned, hver gang William setter hånden på pannen for å hilse på "millitær vis"? Et tegn på ydmykhet og respekt tror jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JumboJenny Skrevet 29. april 2011 #313 Del Skrevet 29. april 2011 Der smilte endelig dronningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. april 2011 #314 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Det er ikke samme regler på dette i England. Som maid of honor er man på en måte også en head bridesmaid (hoved-brudepike) og regelen er mer at man skal matche de andre brudepikene (men være finere enn dem) og også bruden (men være mindre pyntet enn henne). Se bare på dette bildet fra Diana og Charles sitt brullup hvor "maid of honor" er til høyre i midterste rad. Jeg synes forøvrig at både Kate og søsteren var helt nydelige!! Joda, jeg vet dette. At brudepikekjolene er hvite er forsåvidt ok, men på deres kjoler er det blant annet bånd som bryter litt av det rene og hvite. Derfor synes jeg forloverens kjole ble litt for lik en brudekjole. Mvh Yvonne Endret 29. april 2011 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emo Fisk Skrevet 29. april 2011 #315 Del Skrevet 29. april 2011 Hvorfor ser Kate ned, hver gang William setter hånden på pannen for å hilse på "millitær vis"? Tror det er litt sånn at de gangene han må gjøre det, f.eks. ved gravminnene etc de kjørte forbi, så passer det seg ikke å vinke. Da er det sikkert enklere å se ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #316 Del Skrevet 29. april 2011 Joda, jeg vet dette. At brudepikekjolene er hvite er helt ok, men jeg synes gjennomførelsen av forloverens kjole ble som sagt for lik en brudekjole. Mvh Yvonne Gjennomførelsen av en kjole? Det lignet da ikke en brudekjole i det hele tatt. Tenk også på at de ikke har samme normer som oss, Yvonne =) Men du vet vel det også.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. april 2011 #317 Del Skrevet 29. april 2011 Gjennomførelsen av en kjole? Det lignet da ikke en brudekjole i det hele tatt. Tenk også på at de ikke har samme normer som oss, Yvonne =) Men du vet vel det også.. Nå forandret jeg på innlegget mitt, men dette handler egentlig ikke så mye for meg om normer, jeg bare synes ikke det passer seg. Det er min mening, at du mener noe annet må du jo gjerne gjøre. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. april 2011 #318 Del Skrevet 29. april 2011 Romantisk at de bruker samme vogn som Charles og Diana brukte i bryllupet sitt i 1981... Men enig med flere her i at brudebuketten var noe stusselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. april 2011 #319 Del Skrevet 29. april 2011 Det beste med hele bryllupet er de nydelige hestene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 29. april 2011 #320 Del Skrevet 29. april 2011 Damn, hvor kom alle de hestene fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå