Gå til innhold

Bryllupstråd for William og Kate


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Glad i reiser

Jeg synes at han bare kunne barbert hodet (i likhet med alle andre menn som går og sparer på noen fjon). Det er stusselig å se en hel svær måne når de filmer så mye fra fugleperspektiv og bakfra.

For øvrig synes jeg Kate ser fantastisk ut! Blondene, ermene, tiaraen, kragen, sminken, håret... Kjolen er som en "typisk norsk" stroppeløs brudekjole, med anstendige ermer og krage. Hun er nydelig! :D

:jepp: Også skal man ikke ha bare skuldre i kirken heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig brud, og nydelig forlover, selv om jeg synes det er litt spesielt med hvit kjole hos forloveren.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det at Kate lar forloveren gå i hvit kjole viser at hun ikke tar seg selv så høytidelig, og ikke tenker noe over det at hun skal være den eneste, som mange andre skal være så nøye på.

Hun virker som ei go`jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

En får da ofte se talene i kongelige brylluper. Så jo talene til Victoria og Daniel.

Men det var et offentlig bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får da ofte se talene i kongelige brylluper. Så jo talene til Victoria og Daniel.

Som sakt så er bryllupet dems privat. De har betalt det fra egen lomme(ikke vaktholde da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei, forsov meg helt til nå! (Er syk, og vært oppe halve natta pga det..)

Jeg synes kjolen til Kate var helt nydelig! (Synes kanskje slepet var litt vel langt, men det er jo typisk kongelig, da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte kjolen jeg, veldig Grace Kelly-inspirert :)

Det er vanlig at de kongelige har litt mer tekkelige kjoler med lange ermer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nydelig jente og nyyyyydelig kjole! Men synes hun ser litt sliten ut i ansiktet (som i trøtt-sliten), det spørs om det ikke har vært vanskelig å få søvn i natt. Men det er ingen tvil om at de er forelsket, synes det så ut som om Prins William hvisket "I love you" oppe ved alteret :hjerter_rundt:

Tro om det var liljekonvaller i buketten???

Kommentarer på gjester og biskop: Man må ikke ta på seg et sort telt om man er gravid (Fru Beckham), men hun er kanskje ikke komfortabel med voksende mage? Biskopen som viet dem kunne gjerne tatt seg et besøk hos barbereren før den store dagen, uflidd, bustete hår som hang over ørene og var det bare jeg som la merke til de viltvoksende øyenbrynene hans??? Hjelp! (Forøvrig så det ut som om Elton John hadde glemt kammen i dag også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei :) Tenk første gang han møtte han; "Hei pappa, her er din kommende svigersønn" og inn stiger en prins ;)

Tenk på første gang hun møtte svigers :skravle: Eller i grunnen også første gang hennes foreldre møtte dem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at noen har vært rause med "beroligende dråper" i sanasolen som de tok til frokost. Ikke en følelsesmessig liten tåre i sikte hos noen av dem jo... :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss...sjekk hvor mange vi er i denne tråden nå da dere! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...