Gå til innhold

Bryllupstråd for William og Kate

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, synes det var en dritkjedelig sermoni. Skikkelig gammeldags og virkelig bla bla.. Men det er vel sånn det skal være når man gifter seg i en kirke + at man er kongelig. Hadde sovnet hvis vi hadde hatt en liknende sermoni i vårt bryllup.

Men kirka var NYDELIG!!! For en fantstisk idee å få inn levnde trær i kirka! Kjmpefint!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Glad i reiser
Skrevet

Ikke mye synging på Dronningen akkurat.. :fnise:

Sangen er jo til "ære" for henne :)

Gjest boblebrus
Skrevet

Synes også kjolen kledde Kate veldig bra :jepp: Rett og slett nydelig jente! Men jeg hadde aldri klart å holde meg så rolig og "følelsesløs" (sikkert mange tanker som spinner oppi hodet hennes likevel). Nå synes jeg hele greia nesten er litt over-høytidelig, men det er kanskje ikke så rart når det er snakk om det britiske kongehuset :ler:

Skrevet

Synes også buketten var noe skuffende. Koselig tanke bak da, det må jeg innrømme. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Åh, synes det var en dritkjedelig sermoni. Skikkelig gammeldags og virkelig bla bla.. Men det er vel sånn det skal være når man gifter seg i en kirke + at man er kongelig. Hadde sovnet hvis vi hadde hatt en liknende sermoni i vårt bryllup.

Men kirka var NYDELIG!!! For en fantstisk idee å få inn levnde trær i kirka! Kjmpefint!!!

Veldig britisk, konservativt :)

Skrevet

Synes også buketten var noe skuffende. Koselig tanke bak da, det må jeg innrømme. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Har ikke fått med meg tanken bak buketten? Var det en tanke bak? :fnise:

Skrevet

Jeg synes at brudekjolen var helt fantastisk! :rodmer:

Skrevet

Ser mere ut som "pokker vi glemte buketten, angrip hagen til dronningen"

• Liker 3
Gjest Glad i reiser
Skrevet

I tillegg til liljekonvaller i buketten hennes har hun Sweet William til ære for William, i følge The Sun :)

Her :)

Skrevet

Jeg synes forresten i motsetning til alle dere andre at buketten var nydelig! Også tanken bak da :rodmer:

• Liker 4
Gjest Glad i reiser
Skrevet (endret)

Ser mere ut som "pokker vi glemte buketten, angrip hagen til dronningen"

Du var ikke særlig begeistret skjønner jeg. Men smak og behag. Jeg likte alt jeg :)

Edit: veldig feil fjes er byttet ut!

Endret av Glad i reiser
Skrevet

De av dere som følger med på sendingen nå, hva synes dere om kjolen til Kate?

Selv forventet jeg ikke noe "vågalt" av en kvinne som nå er medlem i kongefamilien. Synes kjolen var fin, verken overdådig eller for simpel. Elsket blonde- detaljene!

:rodmer:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke skuffet. Det er veldig tradisjonelt fremdeles i UK, og det synes jeg er flott. Følelser viser ikke på samme måte som vi gjør her i skandinavia, og det skal være mer anstendig og tekkelig. Selv om jeg liker å si at vi må følge med i tiden, så synes jeg det er flott at UK holder seg såpass autentisk.

Buketten har jeg ikke brydd meg om å se på,siden det er av minimal viktighet... Kjolen, opplegget og at alt gikk knirkefritt, tommel opp. Selv om f.eks Victoria og Daniel`s bryllup viste mer følelser, så synes jeg at UK følger mer historien og tadisjonene ved å være kongelig, og kongehuset får mer respekt på denne måten.

Skrevet

I tillegg til liljekonvaller i buketten hennes har hun Sweet William til ære for William, i følge The Sun :)

Her :)

Aha, ok, ikke noe dypere enn det... :fnise:

Skrevet

Du var ikke særlig begeistret skjønner jeg. Men smak og behag. Jeg likte alt jeg :snurt:

Nei den var ikke mye fin. Direkte kjedelig.

Skrevet

Noen som har noen meninger om kjolen til Sonja eller? Jeg synes det er helt grusomt pinlig hva hun valgte å møte opp i :sjenert:

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Aha, ok, ikke noe dypere enn det... :fnise:

Syns det var dypt nok jeg, hvertfal romantisk :yvonne:

Gjest Emo Fisk
Skrevet

Jeg syns buketten var søt, jeg. Enkel og veldig søt. Men så elsker jeg jo liljekonvall og, så jeg er litt partisk.

Skrevet

Noen som har noen meninger om kjolen til Sonja eller? Jeg synes det er helt grusomt pinlig hva hun valgte å møte opp i :sjenert:

Jeg synes hun var vakker (som alltid!)! Da reagerer jeg mer på at forloveren hadde kritthvit kjole.

• Liker 1
Skrevet

Synes det passer seg med en sånn mektig og konservativ vielse siden det er snakk om England. Det er veldig typisk de. Men det så ut som om Dronningen holdt på å sovne der en stund ;)

Må forresten skyte inn at Prins Philip (mannen hennes) holder seg godt, han fyller 90 år i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...