Cherish Skrevet 29. april 2011 #281 Skrevet 29. april 2011 Noen som har noen meninger om kjolen til Sonja eller? Jeg synes det er helt grusomt pinlig hva hun valgte å møte opp i Ikke det fineste jeg har sett akkurat, men men.
pøbelsara Skrevet 29. april 2011 #282 Skrevet 29. april 2011 Noen som har noen meninger om kjolen til Sonja eller? Jeg synes det er helt grusomt pinlig hva hun valgte å møte opp i Jeg er helt 100% sikker på at Sonja og staben hennes vet mer om hva som er etikette ved slike anledninger enn de fleste andre. Ergo er jeg helt sikker på at det er greit, det hun har på seg og er ikke det minste flau. 2
Gjest Emo Fisk Skrevet 29. april 2011 #283 Skrevet 29. april 2011 Noen som har noen meninger om kjolen til Sonja eller? Jeg synes det er helt grusomt pinlig hva hun valgte å møte opp i Jeg syns hun var fin, jeg. Syns det var mange som hadde mye klarere hvitfarger på seg enn det hun hadde. Den skarpere rødfargen var jo godt skjult. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #284 Skrevet 29. april 2011 Noen som har noen meninger om kjolen til Sonja eller? Jeg synes det er helt grusomt pinlig hva hun valgte å møte opp i Skroll tilbake noen sider så ser du mange kommentarer på dette. Hun var flott!
Fluffe Skrevet 29. april 2011 #285 Skrevet 29. april 2011 Synes det passer seg med en sånn mektig og konservativ vielse siden det er snakk om England. Det er veldig typisk de. Men det så ut som om Dronningen holdt på å sovne der en stund Må forresten skyte inn at Prins Philip (mannen hennes) holder seg godt, han fyller 90 år i år. Trodde hun var enke helt til å går jeg. 1
FrøkenJosefine Skrevet 29. april 2011 #286 Skrevet 29. april 2011 Tror ikke Sonja hadde klart å overskygge Kate om hun så stilte opp kliss naken med en pelikan på hue... 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #287 Skrevet 29. april 2011 Noen som har noen meninger om kjolen til Sonja eller? Jeg synes det er helt grusomt pinlig hva hun valgte å møte opp i Hvorfor pinlig? Synes det var en helt ok drakt for en 70+ år gammel dronning i formiddagsbryllup jeg...
Fluffe Skrevet 29. april 2011 #288 Skrevet 29. april 2011 Tror ikke Sonja hadde klart å overskygge Kate om hun så stilte opp kliss naken med en pelikan på hue...
Gjest Glad i reiser Skrevet 29. april 2011 #289 Skrevet 29. april 2011 Tenk å gå arm i arm med prins Harry
Sequax Skrevet 29. april 2011 #290 Skrevet 29. april 2011 Hmm, syns ikke bryststykket på kjolen til Kate var noe særlig...ser ut som om hun har stive brystvorter..... 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #291 Skrevet 29. april 2011 Jeg tror dronningen er ei skikkelig heks. Ikke snakk om å smile eller vise glede på barnabarnet sin store dag... 1
Gjest Doh Skrevet 29. april 2011 #292 Skrevet 29. april 2011 Synes buketten ble litt liten, men ellers var den jo fin da. Og kjolen er nydelig, men syns den var litt rart sydd rundt puppene... Og så er den krøllete igjen når de går ut. Argh! Må slutte å være så pirkete kjenner jeg.
Gjesten Skrevet 29. april 2011 #294 Skrevet 29. april 2011 Jeg synes hun var vakker (som alltid!)! Da reagerer jeg mer på at forloveren hadde kritthvit kjole. Jeg går ut fra at det var godt planlagt med bruden hva forloveren hadde på seg. Alle de søte brudepikene hadde jo også hvitt, så det var nok et poeng med det hele Skroll tilbake noen sider så ser du mange kommentarer på dette. Hun var flott! Oj, beklager, det må jeg visst ha oversett. Tror ikke Sonja hadde klart å overskygge Kate om hun så stilte opp kliss naken med en pelikan på hue... Det er jo ikke overskyggingen som er poenget. Det er svært få bryllup hvor det faktisk finnes tvil om hvem bruden er. Poenget er vel mer hva som passer seg. Hvorfor pinlig? Synes det var en helt ok drakt for en 70+ år gammel dronning i formiddagsbryllup jeg... Rødt og hvitt er jo 2 av 3 farger man helst skal unngå i bryllup. Hun så vakker ut, absolutt, men i et britisk kongebryllup synes jeg man skal holde seg ganske strengt til etikette.
Cherish Skrevet 29. april 2011 #295 Skrevet 29. april 2011 Jeg tror dronningen er ei skikkelig heks. Ikke snakk om å smile eller vise glede på barnabarnet sin store dag... Tror nok bare hun er veldig konservativ og gammeldags. Hun er vel heller ikke kjent for å være fryktelig munter og smilende.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #296 Skrevet 29. april 2011 Dere som ikke liker buketten - hva er det som er galt med den? Og hva slags buketter liker dere, egentlig? Er bare nysgjerrig
FrøkenJosefine Skrevet 29. april 2011 #297 Skrevet 29. april 2011 Det er jo ikke overskyggingen som er poenget. Det er svært få bryllup hvor det faktisk finnes tvil om hvem bruden er. Poenget er vel mer hva som passer seg. Rødt og hvitt er jo 2 av 3 farger man helst skal unngå i bryllup. Hun så vakker ut, absolutt, men i et britisk kongebryllup synes jeg man skal holde seg ganske strengt til etikette.
Anglofil Skrevet 29. april 2011 #298 Skrevet 29. april 2011 Dere som ikke liker buketten - hva er det som er galt med den? Og hva slags buketter liker dere, egentlig? Er bare nysgjerrig Jeg synes den var litt liten og stusselig. MEN, den slår uansett ikke den stygge buketten (teppet) til Mette-Marit. Mvh Yvonne 2
Wombat Skrevet 29. april 2011 #299 Skrevet 29. april 2011 Bare jeg som syns det er skikkelig skummelt at de kjører i åpen vogn?
Gjest Glad i reiser Skrevet 29. april 2011 #300 Skrevet 29. april 2011 Bare jeg som syns det er skikkelig skummelt at de kjører i åpen vogn? Tror det er bra beskyttelse rundt de likevel. Får håpe det hvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå