Gå til innhold

Bryllupstråd for William og Kate


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmm hvorfor vil ikke Will bære ring? Sært synes jeg da ringene er et symbol på kjærligheten og båndet mellom dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm hvorfor vil ikke Will bære ring? Sært synes jeg da ringene er et symbol på kjærligheten og båndet mellom dem

Hadde blitt fornærmet om mannen min ikke ville bære ring. Men jeg tror det er en teit tradisjon de har der borte i kongehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"for richer or poorer"...vel.. fattige blir de vel ALDRI! :fnise:

Syntes Kate fniste litt da det ble sagt. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De virker litt alvorstynget begge to. Får håpe det blir artigere etterhvert når det mest formelle er unnagjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nydelig par!

Kjolen var kjempefin. Skjønner ikke hvorfor ikke ermer skulle vørt noe fint?

Jeg syns det er kjempe elegant og passer veldig bra til denne kongelige settingen.

Skal de ikke nusse inne i kirka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :rodmer:

Tenker litt på faren til Kate, jeg... Han hadde nok aldri forventet at når han skulle følge sin datter ned kirkegulvet og gi henne til hennes ektemann, så skulle det være prinsen av Storbritannia :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Så koselig :rodmer:

Tenker litt på faren til Kate, jeg... Han hadde nok aldri forventet at når han skulle følge sin datter ned kirkegulvet og gi henne til hennes ektemann, så skulle det være prinsen av Storbritannia :fnise:

Hehe, nei :) Tenk første gang han møtte han; "Hei pappa, her er din kommende svigersønn" og inn stiger en prins ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...