Gå til innhold

Bryllupstråd for William og Kate

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den tullete nettv`n min bare hakker :kjefte: Den får bare somle seg til å oppføre seg under selve vielsen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del ser drakten blåaktig ut, veldig fin:D

Skrevet (endret)

Det ser gjennom vinduene på bilen ut som Camilla til Charles har tatt på seg mye hvitt, jeg så ingen andre farger på henne. Vi får se når hun kommer ut av bilen om et par minutter.

Edit: Jeg tok skammelig feil! Det var ikke hvitt :D

Endret av JumboJenny
Skrevet

Jeg reagerte veldig på at de ikke reiste seg for brudgommen. Trodde da at det sa seg selv at de skulle? :klo:

Ååh, jeg er så spent på kjolen! Hun er sikkert en nyyydelig brud :rodmer:

Skrevet

Kan godt ta prins Harry, jeg! :fnise:

Hadde jeg ikke vært gift allerede, så måtte du slåss med meg om prins Harry :fnise:

Skrevet

Det ser gjennom vinduene på bilen ut som Camilla til Charles har tatt på seg mye hvitt, jeg så ingen andre farger på henne. Vi får se når hun kommer ut av bilen om et par minutter.

Det var ikke mye hvit akuratt :P

Skrevet

Camilla var kjempestilig! :smilbla:

Skrevet

Til og med Charles ser jo stilig ut i uniform :gjeiper:

Skrevet

Charles er så deilig når han drar i nesa si og hilser på presten etterpå :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

jeg vil se brudgommens tale! håper den blir filmet og lagt ut senere...!

Skrevet

5 minutter til Kate reiser fra hotellet :D

Skrevet

Til og med Charles ser jo stilig ut i uniform :gjeiper:

:fnise:

Han er alltid veldig stilig kledd! :)

Skrevet

Den tullete nettv`n min bare hakker :kjefte: Den får bare somle seg til å oppføre seg under selve vielsen!

Sikkert stor trafikk i dag :Nikke:

Skrevet

Charles er så deilig når han drar i nesa si og hilser på presten etterpå :sjenert:

Haha! :fnise:

Skrevet

Så kjedelig antrekk Dronningen har!(ikke Norske)

Skrevet

Har dere funnet frem lommetørklene jenter? :grine:

Skrevet

er det bare jeg som synes de kunne klippet og gredd prinsen litt bedre? :sjenert::fnise:

Han mister jo håret allerede stakkar og ble veldig fjonete/hentesveisete det der gitt...

Men er veeeldig mange fine der altså...drømmer om å bli prinsesse akkurat som da jeg var liten..:D

• Liker 1
Skrevet

er det bare jeg som synes de kunne klippet og gredd prinsen litt bedre? :sjenert::fnise:

Han mister jo håret allerede stakkar og ble veldig fjonete/hentesveisete det der gitt...

Men er veeeldig mange fine der altså...drømmer om å bli prinsesse akkurat som da jeg var liten..:D

Nå blir ikke Kate prinsesse da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...