Gå til innhold

Bryllupstråd for William og Kate


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

:bryllup:

Det er da merkelig at ingen har laget en tråd om dette, så jeg starter en jeg. :)

Skal du se på overføringen på tv?

Har du noen tanker om pomp og prakt-bryllup?

Skulle du gjerne ha vært i hans/hennes sko

- eller er du sjeleglad for at du slipper?

Hva slags kjole kommer hun til å ha? Blomster? Slør? Tiara/smykke?

Ordet er ditt!

Endret av Margareth
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er litt moro med datoen deres :P Akkurat halvåret før oss :fnise:

Ellers har jeg lyst til å se vielsen, men er på jobb, så får vente på en reprise ;)

Gleder meg til å se begge to!

Og jeg er glad det ikke er meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det hele er litt voldsomt dekket, ihvertfall her i norge med avisoppslag hele tiden og egne programmer for vielsen. Dog, jeg elsker brylluper og har veldig lyst til og se - så det blir vel litt ''dobbelmoral'' og først klage, men så ønske og se likevel.

jeg fascineres av bryllup, og blir alltid veldig rørt, men som sagt, det hele er også litt voldsomt :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg! vet ikke hvorfor, men det er noe med alle medieoppslagene, bruden og at det gir meg en voldsom vårfølelse. Jeg gleder meg selvfølgelig til å se kjolen hennes! Jeg ser for meg at hun kjører det enkelt og klassisk, men hadde likt å se blonder og perler og litt volum på kjolen, ikke bare en "rett ned kjole". MEn ikke som Diana selvsagt!

Det er jo også noe spesielt med kongefamilien i england, de virker så "korrekte og ordentlig", så jeg tror det blir bra at Kate slipper inn - et friskt pust!

Jeg kunne ikke tenkt meg å vært i hennes sko.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at fotografene er som gribber allerede på dette tidspunktet.

Håper inderlig at de tenker seg om grundig, og husker hva som skjedde med hans mor...

Eller har de ikke lært noen ting av historien?

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Kommer absolutt til å følge med på vielsen og alt rundt i morgen.

Er ikke særlig jentete av meg, og har ei heller særlig interesse for bryllup, men når det kommer til kongelige bryllup så følger jeg ofte med fra start til slutt og syns det hele er ganske så romantisk og tårevått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cosette

Jeg skal sitte klistret i morgen! :hoppe:

Mest fordi det er mannen i mitt liv som går ned kirkegulvet med en annen :jolie::fnise:

Det er noe helt spesielt med britiske, staselige bryllup. Også er jeg spent på kjolen! Ryktet sier at Miss Middleton vil bruke blomster i håret i stedet for tiara..

Når det gjelder mediepresset dette paret utsettes for, så må vi ikke være naive. De kongelige er svært avhengige av media og allmenn interesse; det er i realiteten der deres virke ligger nå som de ikke har noen egentlig makt lenger. Den dagen paparazzien slutter å forfølge dem, er kongehuset historie. Dette tror jeg nok også Kate er vel vitende om etter åtte år som prinsens kjæreste. Hun tar valget, og må leve med det!

Jeg ønsker dem uansett et langt og lykkelig liv som mann og kone :bryllup:

(Er det bare jeg som synes litt synd på krompen og Mette-Marit, som ikke er invitert? Århundrets kongelige bryllup liksom, og så blir de sittende igjen hjemme)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant ingen vil ha meg som vikar i morgen, så skal jeg nok følge litt med innimellom.

Litt festlig denne datoen forresten, en av ungene i familien har bursdag i morgen, og veslepus blir et år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

(Er det bare jeg som synes litt synd på krompen og Mette-Marit, som ikke er invitert? Århundrets kongelige bryllup liksom, og så blir de sittende igjen hjemme)

Det foregår sikker mye bak kulissene som vi aldri får vite.

Det norske og det engelske kongehuset har en ganske god kontakt, og det kan godt hende at kronprinsparet selv sa at de ikke trengte invitasjon, men heller bare sende kongen og dronningen som representanter.

Det er jo tross alt Kongen som har kontakten med det engelske kongehuset. Kronprinsparet har jo ikke så mye kontakt med dem, men heller med det svenske og det danske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på den siden at jeg ikke er stort for kongehuset generelt, spesielt det norske men det er så.

Det blir vel til at man får sett kjolen bl.a og noe av vielsen/festen på nyhetene, men det er ikke noe jeg blir sittende klistret til TV-skjermen for å se!

Det bryllupet der blir altfor... prangende, skrikende, pomp og prakt for min del, for langt utenfor det som er virkelighet for oss.

Ikke kan jeg skjønne hvordan de kan ha "nære familie og venner" på rundt 300 stk heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal absolutt følge med! :D Gledet meg til dette lenge nå, elsker kongelige bryllup.. Gjestene, brudekjolen, seremonien er jo gøy å få med seg:) Viser de det på NRK eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger å følge med hele dagen :jepp: Jeg er veldig spent på kjolen, og hvordan det vil se ut med disse trærne inne i kirken, en ide jeg bare ELSKET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal følge med :) :)

Jeg synes prinsen minner litt om en hest, så jeg kan ikke si jeg er misunnelig. Men han er sikkert grei og ;)

Jeg tror kjolen blir litt for pyntet med diamnter og diverse, men gleder meg til å se om jeg tar feil. Og jeg tipper på tiara :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk inne på forumet for noen dager siden for å se om noen hadde laget en egen tråd, men fant ingenting! :fnise: Bra tiltak, Margareth! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer til å følge med så mye som jeg kan, men jobber fra fire om ettermiddagen, så det blir nok til at jeg titter litt rundt omkring på nettaviser og lignende. ;)

Synes det er litt spennende med slike bryllup, men jeg er glad det ikke gjelder meg. Hadde aldri taklet mediesirkuset!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Jeg skal se litt på :jepp:

Jeg syns det er mest stas å se brudekjolen, og alle de andre kjolene!

Men veldig glad det ikke er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i London nå, og har ikke noe TV, så blir nødt til å stikke bort på Trafalgar Square og se på storskjerm :fnise:

Virker som det blir bra stemning, det hele minner meg litt om 17. mai faktisk, med alle flagga som er rundt omkring, og folk som kler seg i rødt, hvitt og blått! Håper det blir fint vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...