Gå til innhold

Bryllupstråd for William og Kate

Fremhevede innlegg

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Tenk på første gang hun møtte svigers :skravle: Eller i grunnen også første gang hennes foreldre møtte dem :fnise:

Må være noen spesielle følelser ja :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Emo Fisk
Skrevet

Tro om det var liljekonvaller i buketten???

Det syns jeg og at det så ut som. Når det gjelder talene så sa de før bryllupet at det ikke er tradisjon for at middagen og talene blir filmet i det engelske kongehuset. Det er egentlig mest i Skandinavia at alt dette er blitt åpnet. Har slutter de tvsendingene når de har kommet seg på ballkongen etter kirken, og kysser.

Gjest Harriet
Skrevet

Jeg likte kjolen jeg, veldig Grace Kelly-inspirert :)

Det er vanlig at de kongelige har litt mer tekkelige kjoler med lange ermer.

Ja, det er sant. Det var en moderne utgave av Grace Kelly sin vakre kjole. Kjolen var nydelig og jeg er ikke mindre enn imponert av at en vanlig jente klarer å opptre så naturlig i en så spesiell setting.

Skrevet

Enig i at det er dumt at vi ikke får sett talene!! .. men gud hvor deilig det må være å slippe å ha TV kameraer som sender til hele verden til stede når du skal komme med en personlig tale!

• Liker 1
Skrevet

Synes kjolen var kjempefin, jeg ;) Men hadde håpet på en litt større brudebukett - av den typen som henger litt nedover...

• Liker 1
Skrevet

Savner litt følelser hos brudeparet, i Victoria og Daniels bryllup fikk man se så mye kjærlighet, det var helt herlig å se!

Skrevet

Er litt mer deltakelse i sang enn det normal sett er her i norge...

• Liker 1
Skrevet (endret)

I tillegg til liljekonvaller i buketten hennes har hun Sweet William til ære for William, i følge The Sun :)

Endret av Småkjekset
Skrevet

Æsj, jeg måtte på do og ble borte en stund. Håper jeg ikke har gått glipp av noe veldig spennende.

:fnise:

Skrevet (endret)

Nydelig seremoni!

Endret av Sofie_22
  • Liker 2
Skrevet

Savner litt følelser hos brudeparet, i Victoria og Daniels bryllup fikk man se så mye kjærlighet, det var helt herlig å se!

Tenkte det samme :fnise: Så jeg fant frem et klipp av dem på youtube, og ser litt her og der :sjenert:

Gjest Emo Fisk
Skrevet

Så koselig å se alle folkene utenfor som vifter med flaggene og synger med i salmene :)

Skrevet

I tillegg til liljekonvaller i buketten hennes har hun Sweet William til ære for William, i følge The Sun :)

Takk! :)

Så søtt. :rodmer:

Skrevet

Tenkte det samme :fnise: Så jeg fant frem et klipp av dem på youtube, og ser litt her og der :sjenert:

Det har jeg også gjort faktisk :fnise:

Skrevet

Ikke mye synging på Dronningen akkurat.. :fnise:

Skrevet

For en utrolig kjedelig brudebukett!

• Liker 1
Gjest Glad i reiser
Skrevet

Tror det generellt vises mindre følelse i Storbritannia enn i Norden :(

:rodmer:

Skrevet

Buketten så litt hjemmeplukka ut må jeg innrømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...