Gå til innhold

Lucias himmelske herjinger


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Gjest Primula

Nå må jeg bare dra på apoteket. Nesa renner og jeg er helt tett i hodet. Får høre om de tror det er pollenallergi og om de har noe reseptfritt.

Jeg får jo ikke gjort noen ting sånn som det er nå. tenkte jeg skulle dra å svømme idag, men jeg tror ikke jeg orker hvis ikke formen blir bedre.

Jeg har fri idag, men må nok skrive litt på oppgaven.

Har forresten sendt ny jobbsøknad idag. *krysser fingrene*

Ha en nydelig pollenfri dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Primula

Har sovet en og en halv time på sofaen nå... Skjønner ikke hva det er. Kjøpte nesespray på apoteket, og den hjalp. nesa renner ikke nå, men jeg har vondt i hodet, det kjennes ut som det er tett i bihulene og nakken er stiv. I tillegg er jeg trett og slapp. Hm..høres nesten ut som influensa, men har ikke feber. Vel, har ikke fått gjort noe fornuftig idag iallefall. Må få si at det er et veldig dårlig tidspunkt å bli dårlig på.. :-?

Mine besteforeldre kommer en tur i kveld, så jeg må ryde opp det verste her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du er syk da :-(

Kanskje ta deg en tur til legen hvis du ikke er noe bedre i dag?

Ta vare på deg da, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Jeg er heldigvis bedre idag. Igår var det helt pyton. Våknet flere ganger natt til i går av at det var vondt i hodet. Jeg var vikar i to timer, ellers lå jeg på sofaen. Dersom jeg prøvde å gjøre noe ble hodepinen verre og jeg ble svimmel! Skummelt. Lovte meg selv å gå til legen idag, men idag har jeg ikke kjent noenting.

Det har vært nydelig vær her idag. Strålende sol og 25 grader. Herlig. Gikk en lang tur, og har ellers vært mye ute også.

Imorgen skal jeg også ha to vikartimer. i tillegg MÅ jeg få gjort noe på oppgavene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: så kjedelig å være syk, da! Også nå, midt oppi oppgaveskriving og alt...

Håper du blir fort frisk! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Ikke hodepine idag heller :-)

Jeg har forberedet timene jeg skal ha idag, tatt en dusj og spist frokost. (I omvendt rekkefølge egentlig..)

Fortsatt nydelig vær ute. jeg klarer ikke helt å tro at sommeren har kommet hjem. Det er litt merkelig å droppe strømpebuksa til Lillemor og ha kun t- skjorte under jakka. Måtte grave dypt inn i klesskapet mitt for å finne noen singletter. Men det er så herlig!

Gleder meg til ikveld jeg. Da blir det hjemme- alene kveld med godteri og Idol! Krysser fingrene for Margaret jeg.

Skal prøve å se på en oppgave før jeg drar på jobb. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Tjoho, endelig helg! Tar helt fri ihelga. Skal ikke tenke på eksamen og oppgaver en gang. ( ja, særlig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Fy søren, så spennende det er i Idol. Margaret var jo helt fantastisk idag. Jeg krysser fingre og håper at hun kommer til finalen, det fortjener hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucia... Takk for hyggelig hilsen i dagboken min!!! :-)

Du får ha en god helg! Jeg holder også en knapp på Margeret... super spennende.... Go Margaret :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Tusen takk for hilsener jenter :)

Lillemor og jeg dro hjem til mine foreldre lørdag formiddag. Mannen og hans foreldre kom også. Vi hadde en koslig helg sammen. Det har jo vært deilig vær, så vi har vært mye ute. Denne uka blir den store eksamensinnspurten. Den første mappa skal leveres 18. mai og målet er å bli ferdig med den før helga.. Men det betry at jeg må jobbe mye, så jeg håper lillemor og jeg holder oss friske og at det ikke sjer noe uventet.

Mannen får antagelig vite om han får fortsette der han jobber nå denne uka. Det blir uhyre spennende!! Hadde vært deilig om i allefall en får seg arbeid. Da hadde vi visst hvor vi skulle flytte, og det hadde blitt enklere for den andre å søke jobb også. Venter i spenning..

Nå må jeg ta meg en runde og rydde litt her. Alt må være klart til den store jobbe- uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som du har hatt en deilig helg! Godt å lade batteriene når det blir så mye å gjøre til uka tenker jeg :-)

Du får ha en god søndagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Jepp, har ladet batterier ja!

Plan for denne uka:

Mandag:

*Endre/gjøre ferdig en oppgave som jeg har fått noen småkommentarer på

*Jobbe med den siste oppgaven. Har skrevet ca 3 sider, skal være 12-15

Tirsdag:

*8.30- 12.00: Jobbe med mappe 1, helst bli helt ferdig med den..

*12.15-16-00: Forelesning

Onsdag:

*Kanskje jobbe, håper ikke..

*Jobbe med samme oppgave som mandag, nærme seg ferdig?

Torsdag:

*Vikar fra 8.30 til 10.00

*Jobbe med samme oppgaven som onsdag. Må bli ferdig.

Fredag:

*Være ferdig med mappe 1 så den kan leveres inn!!

*Vaske gulv..

*Vikartimer fra 12.00 til 14.00

Dersom alt går som planlagt, at mappe 1 kan leveres og at den siste oppgaven er ferdig, kan jeg ta langhelg.. Det bør være motivasjon nok i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Huff, lillemor hosta mye i natt. Hun har vært plaget med astma tidligere i vinter, men har vært bra i lang tid nå. Håper virkelig ikke at hun blir syk nå, det har jeg ikke tid til... Da blir det krisetelefon til pappan ja..

Skal spise et egg, før jeg gir meg i gang med det jeg skal gjøre idag. Tomt for det meste her, både brød, frukt, melk osv. Må ta en tur på butikken senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Jeg har fått gjort en del nå. Har skrevet til/endra litt på den ene oppgaven, og fått kommet ordentlig i gang med den andre. Har skrevet 7 sider på den til nå. Det er bra!

Skal ta meg en liten pause fra skrivinga nå. Skal legge bort noen vinterklær tror jeg. Det er så fullt overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Plan for denne uka:

Mandag:

*Endre/gjøre ferdig en oppgave som jeg har fått noen småkommentarer på

*Jobbe med den siste oppgaven. Har skrevet ca 3 sider, skal være 12-15

Ja, jeg har gjort det som sto på planen idag. Har nå skrevet ca 8 sider på oppgaven, og har mye å skrive om enda, så det går nok bra.

I tillegg til dette har jeg vasket en maskin med klær, tatt ut av oppvaskmaskin, handlet, støvsugd og ryddet vekk to pappesker med vinterklær!

:husarbeid:

Synes jeg har gurnn til å være stolt over meg selv. :ler:

Men så ble jeg litt daff nå da. Lurer på om jeg skal hente lillemor litt tidlig idag. Er sulten! Men dersom jeg er effektiv kan jeg rydde litt i klesskapet mitt først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Primula

Jepp, ryddet i kleskapet også jeg. Har vært flink idag!

Forventer mensen i de næremste dagene og det merkes... Var bare helt nødt til å sykle en tur på butikken og kjøpe sjokolade og potetgull i ettermiddag. Spiste opp alt sammen til Hotel cæsar og nr. 19 :o For en livsstil....

Har forresten funnet ut at forelesning i morgen er fra 10 til 14, ikke 12- 16 som jeg trodde. Dermed blir det litt change in planes. Jeg må prøve å stå opp tidlig og dra tidlig til skolen slik at jeg blir ferdig med det jeg skulle før forelesningen.

men nå skal jeg ta en dusj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emina

Hei Lucia :D

Tenkte jeg, som snikleser, skulle legge igjen en liten hilsen i dagboken din :wink:

Ønsker deg en kjempe fin dag! :blomst:

Klem fra Emina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Heisann!

Tusen takk for hilsen *Meg* :klem2:

Og Emina, hyggelig å se deg her! :klem:

Lillemor hosta mye i natt også, men hun er i fin form, har ikke feber eller noe, så jeg sendte henne i barnehagen. De skal på tur idag, og har snakket om det i flere dager. Kunne ikke være hjemme da nei. :-)

Nå skal jeg se over oppgaven i mappa 1. Skal lage forsider osv. Forhåpentligvis er det ikke så mye jeg trenger å forandre eller rette opp. Tror oppgavene er ganske ferdige. dersom jeg er litt effektiv kan jeg ta med diskett på skolen og printe de ut idag. Men skal på skolen til 10.15, så jeg må skynde meg..

Ha en strålende dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...