Gå til innhold

Lucias himmelske herjinger


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Hei Lucia

stråler så godt jeg kan, prøver å få regnet til å forsvinne...(ser ut som jeg må holde på en stund :roll: )

Håper du får en god dag. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Primula

Tjoho.

Har vært en travel dag. Vært på jobb fra 07.45 til 16.15. Men det gikk greit. Etter middag var det husarbeid å gjøre. Har vasket klær og bakt brød. I tillegg har jeg forberedet de to timene jeg skal ha imorgen.

Lillemor hoster ikke så mye lenger. får håpe det går over, uten npe mer sykdomstegn.

Kjenner at jeg er litt sliten nå. tror jeg skal slappe av med TV..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Plan for denne uka:

Tirsdag:

*8.30- 12.00: Jobbe med mappe 1, helst bli helt ferdig med den..

*12.15-16-00: Forelesning

Ja, det er gjort. Er feridg med mappa, den skal bare printes ut.

Onsdag:

*Kanskje jobbe, håper ikke..

*Jobbe med samme oppgave som mandag, nærme seg ferdig?

Har jobbet og ikke fått tid til oppgave..

Torsdag:

*Vikar fra 8.30 til 10.00

*Jobbe med samme oppgaven som mandag. Må bli ferdig. Ups, spørs om det går, da jeg mistet en dag..

Fredag:

*Være ferdig med mappe 1 så den kan leveres inn!! Dvs, printes ut, kpoieres og stiftes. Leveres inn.

*Vaske gulv..

*Vikartimer fra 12.00 til 14.00

Dersom alt går som planlagt, at mappe 1 kan leveres og at den siste oppgaven er ferdig, kan jeg ta langhelg.. Det bør være motivasjon nok i seg selv.

Ja, holder planen ganske bra synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Holder planen ja, men blir ikke ferdig med oppgaven idag.

Gikk greit å være vikar idag. Ble ferdig med det jeg hadde planlagtf or timene tre minutter før timen var over. Bra planlagt :ler: Akkurat det å planlegge hvor mye man rekker på to timer er vanskelig. Av og til må man improvisere litt. Men idag gikk det fint.

Har fått lønn og feriepenger idag. Herlig. Sitter og kikker på sydenturer..Vil gjerne dra en tur. Problemet er at mannen ikke får sommerferie før i skoleferien og da spretter jo prisene opp. Dessuten vil jeg gjerne ha med meg lillemor, så da er det ikke aktuelt med sånn jentetur heller. Har ikke så mange venninner med barna. Har prøvd å få med mamma. Tror det kunne blitt koslig. Men vi får se...

Må dra på butikken før middag. Har ikke helt funnet ut hva vi skal spise idag, men vi har nesten ingenting her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Fredag:

*Være ferdig med mappe 1 så den kan leveres inn!!

*Vaske gulv..

*Vikartimer fra 12.00 til 14.00

Dersom alt går som planlagt, at mappe 1 kan leveres og at den siste oppgaven er ferdig, kan jeg ta langhelg.. Det bør være motivasjon nok i seg selv.

Yes, ble ferdig med mappa, så den er innlevert. Herlig å vite at jeg er ferdig med den, og at det ikke er noe jeg kan gjøre med den mer.

Fikk ikke tid til å vaske gulv igår, men det er ingen krise. Skal reise til mamma og pappa i helga likevel. Får vaske på tirsdag istedet.

Ble litt skuffet over Idol igår...synes margaret hadde valgt litt feil sanger jeg.. Ville at hun skulle vinne, men det var kanskje kjartan som var best igår. Men han er jo så kjedelig....

Skal pakke sammen klærne til meg og lillemor nå. Var i byen og kjøpte ny kjole til henne i går. Må vel ta turen innom for å kjøpe sko idag. Hun må nesten være med å prøve dem. Vi skal være til mamma og pappa 17. mai. Mannen kommer dit også.

Ønsker alle sammen en riktig god helg, og fin 17. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Primula

Vi har hatt en deilig helg. Hele familien var hjemme og det var hyggelig. Har vært litt dårlig vær, men det gjør da ikke så mye. Det plask- regnet idag, men det gikk fint det også. Lillemor storkoste seg på 17. mai feiring.

Hun hadde fått seg rutete, rosa "præriekjole" Altså sånn kjole som er helt vid, med hvit underkjole som synes nederst, i ermene og i halsen. Med kappe nederst og blondekrage øverst. Til det hadde hun en rosa stråhatt med oppbrettet brem med rosa blomst, hvite strømpebukser og hvite lakksko med reim og rosa blomster på. Gjett om hun var nydelig...

Det var koslig å treffe igjen kjentfolk, spesielt venninner som har flyttet på hver sin kant, og som nå etabelerer seg med mann og barn. Hyggelig at de kommer "hjem" på en dag som denne.

Fryktet at dette blir en travel uke, sikkert fordi den er så kort med to helligdager+ en fridag til ...

Ny eksamensmappe skal leveres på fredag!

Har fremdels ikke hørt noe om jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Plan for uka:

Tirsdag:

*Jobb fra 07.45 til 16.15

*MÅ vaske golv!

*skrive oppgave på kvelden?

Onsdag:

*Skrive oppgave!! helst bli sånnn ca ferdig..

*mannen kommer hjem på kvelden

Torsdag:

*muligens skrive litt på formiddagen

*12.00 selskap hos min svoger med fam.

Fredag:

*barnehage stengt, mannen hjemme med lillemor så jeg kan dra på skolen.

*bli ferdig med mappa, levere den inn.

*handle

Helga:

*dersom jeg kar kommet langt med neste mappa, skal jeg ta fri, og bruke dagene sammen med min lille familie. Hvis ikke blir det nok oppgaveskriving. Fredag 28. mai er jeg ferdig!!

Puh..travel uke gitt...vet at jeg må skrive en del for å bli ferdig og fornøyd med oppgavene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Gud, for en nydelig sang dette er... The Closest Thing to Crazy med Katie Melua.

Så et intervju med henne på tv forleden. Dessuten er det reklame for cden hennes ofte. Syntes denne sangen var så fin, og nå har jeg lastet den ned. Har hørt den minst 15 ganger ikveld, og den er bare så utrolig nydelig. Blir i så fin stemning av sånne sanger. :-)

Tror jeg skal kjøpe cden hennes. Håper det er flere sanger som denne på den.

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...