Gå til innhold

Lucias himmelske herjinger


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Hva? :o Har de ødelagt stolen eller går det an å fikse den? UTROLIG FREKT!!! :sinna:

Hørtes kjempestilig ut med fargene. Tar tid men verd det når resultatet blir så bra. Jålebærta di blir nok fornøyd. :sminkedokke::ler2: Søt! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:evil:

Jeg fatter ikke hva det er med folk som gjør slike ting! Det er så utrolig respektløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

Hei Lucia :vinke:

Takk for velkomst hilsen i boka mi.

Det var hyggelig. Skal prøve å følge med her

videre.. :P

Og til det med den ripa.

Jeg sier bare.. drittunger :o

Sånne ting er bare utrolig unødvendig og

barnslig. Skjønner ikke at noen kan gjøre

noe sånt. Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Hei Meteora. Hyggelig å se deg her. :)

Stolen ble ok, men det ble litt ekstraarbeid. Jeg måtte pusse det ned igjen, og male over på nytt. Det vises litegrann enda, men forhåpentligvis bare fodi jeg vet om det...

Igår tok vi litt fri fra pakking og styr, og dro på stranda. Det var deilig. Vi solte oss, og lillemor og jeg badet. Det var temmelig oppfriskende...litt kaldt ja..Vi ble ikke så veldig lenge da både sambo og lillemor har en tendens til å bli rastløse. Jeg kunne ligget der ehele dagen jeg. Da vi kom hjem pakket jeg to søppelsekker med klær fra kleskapet mitt. Visste ikke at jeg hadde så mye klær jeg. :o Og enda er det litt igjen i skapet, det jeg skal bruke frem til onsdag.

Til middag ble det pannekaker etter lillemors ønske. Deretter gikk vi ut en tur igjen. Vi har heldigvis en lekeplass rett ved blokka vår.

Da lillemor og sambo gikk inn dro jeg på shopping. Jeg er medlem av Lindex club og har fått en verdisjekk på 50,- Jeg får sånne sjekker rett som det er, men rekker aldi å bruke dem før fristen går ut, men denne gangen skulle jeg gjøre det. Det er jo salg på Lindex nå, og jeg fant mye billig. To overdeler til meg for 59,- pr stk. Og til lillemor en bukse, en shorts, tre t- skjorter og tre truser. I tillegg kjøpte jeg meg en triumph- bh. Dyr, men god. For alt dette betalte jeg 500 kroner. Det er billig det. Bare bhen kostet 299.-

Idag lurer jeg på om vi skal dra en tur til Munkholmen. Jeg har faktisk aldri vært der før, men har lyst. Kan jo ikke være inne å pakke når det er så fint vær.. Vi får heller pakke litt effektivt i ettermiddag/ kveld.

Ha en strålende dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Møblene til jålejenta de hørtes kjempestilige ut - jeg har sansen for folk som maler i litt knæsje og glade farger!!

.... og har ikke sansen for dem som ødelegger andres møbler!! Drittunger! :evil:

Lykke til med flytting - det er et pes mens det står på, men så blir det kjempebra når man er ferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Hei Imari. Hyggelig å se deg her igjen. Lenge siden sist. :-)

På fredag var vi på Munkholmen. Det var deilig. Det var kjempevarmt, og herlig å bade. Lillemor storkoste seg. Med armringer og badering klarer hun å svømme litt selv uten at jeg må holde henne. Det synes hun er kjempeartig. :-)

Hadde en dårlig dag i går. Vet ikke helt hvorfor men jeg var i dårlig humør. Fikk ikke gjort noenting, og det ble litt kjefting og surmuling. :( I tillegg ringte mamma og sa at de skulle reise på ferie idag, og at de antageligvis ikke kom hjem til onsdag da vi skal flytte. Det betyr og vi og broren min må flytte alt alene. Det var ikke helt med i planen. De har sagt tideligere at de skulel hjelpe oss, og at mamma kunne passe lillemor slik at vi slapp å ha henne i veien når vi skal flytte. Det blir det altså ikke noe av.. Blir mer styr og kaos,mn men det må vel ordne seg. Vel, gidder egentlig ikke å utdype det mer. Håper det blir bedre i dag.

Har ingen spesielle planer for dagen. Er ikke strålende sol idag, så jeg regner med at det blir litt pakking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Strålende sol ble det ja. :kul: Men formiddagen ble brukt til pakking på meg. Lillemor og sambo gikk ut en tur så jeg fikk være i fred. Er litt enklere å pakke da..

Har vært ute en tur etter det, men ble så sulten. Nå er vi i gang med middagen. Idag blir det elgbiff med pommes frites og bernaise. Skikkelig usunt med andre ord, men det er lenge siden vi har hatt en sånn middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har Frøken KalloRilla bestemt seg for å legge igjen en helgehilsen i dagbøkene til fjærn og nær.

Ha en fortreffelig helg og bruk den som best du kan ;) Det skal i hvertfall jeg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Tusen takk for hilsner jenter. Det var koslig. Nå er det kjempelenge siden jeg har vært her. 5.-6. augsut flyttet vi, og etter det har det vært veldig travelt. I tillegg har vi ikke fått ordnet data og internett enda. Men vi håper det blir snart. Nå er vi hjemme hos mamma og pappa og jeg låner deres data litt.

Vel, alt er bare bra med oss. Det har skjedd så mye at jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte... Men det viktisgte er at jeg har fått meg jobb. Jeg har fått 80 % på samme barneskole som sambo og 20 % på kulturskolen. det passet meg utmerket. Vi startet denne uka, og trives allerede bra, selv om alt er nytt og spennende.

Vi har også fått full barnehageplass til liellmor, og hun hadde sin første dag alene på torsdag. Det gikk heldigvis kjempefint.

Vi trives i vårt nye hus. Det er deilig med større plass og nye møbler, gardiner osv. Jeg synes vi har fått det kjempefint.

Jeg skal nok oppdatere litt mer etter hvert, når alt har kommet i orden. Fortsett å skriv i dagboken min da ;)

Stor klem til alle som gidder å lese..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at alt står bra til!

Ja, flytting tar mye tid. Det er noe skikkelig pes, synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei igjen!

Tida flyr... jeg er helt nedlesset av rydding, halvårsplaner, ukeplaner, planlegging, forldremøter, meldingsbøker, undervisningsopplegg, uteskole, skolemelkordning, lærermøte, teammøte, trinnmøte, fellestid, egen tid, arbeidsavtale osv osv. Men endelig har jeg fått tid til å oppdatere min egen dagbok og skrive litt i andres.

Jeg trives utrolig godt på jobben. Jeg er kontaklærer i 1. klasse. Det er veldig morsomt og spennende, men selvfølgelig litt slitsomt til tider også. Kollegaene er veldig trivelige, og det er et godt arbeidsmiljø der. Ungene er jo så søte da.. :-)

Dagene går veldig fort. Alle tre drar kvart på åtte om morgenen. Da leverer vi lillemor i bhagen og drar på jobb. To dager er vi ferdig kvart på fire. Da blir det sein middag og plutselig er det kveld... Heldigvis har jeg bare 80 % så jeg har to halve dager. Det er deilig. Da får jeg gjort litt her hjemme også. Men jeg er også på kulturskolen en ettermiddag/kveld i uka.

Lillemor trives heldigvis veldig godt i barnehagen. Hun har allerede funnet seg en bestevenninne, og de leker mye sammen. Det er bra.

Regner med at jeg kommer til å oppdatere dagboken litt oftere i tiden fremover.

:-) :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har vært en rolig søndag her. Sto oppp i 9- tida. Da hadde lilemor vært oppe i en ime og sett barne- tv for seg selv. Riktignok kom hun inn på rommet vårt sikkert 50 ganger, men hun hadde vært oppe heeeelt alene. :-) Til frokost varmet vi baguetter, kokte egg og spiste med røkt ørret. Kjempegodt. Det er så deilig å nyte noen gode forkoster når det blir mye stress i hverdagene.

På formiddagen dro vi en tur på jobb alle tre. Lillemor lekte seg med lekene på SFo mens mannen og jeg gjorde unna litt kopiarbeid og lignende. Det er deilig å ha alt klart til i morgen, alik at man slipper for mye styr på morgenkvisten. Det er en tendens at alle lærerne skal kopiere opp sitt matriale 5 minutter før timen begynner.. :-?

Da vi kom hjem bakte jeg en kvæfjord kake og et brett med muffins. I morgen skal vi nemlig ha foreldremøte, og vi måtte jo bake litt. Deretter laget jeg pølsegrateng til middag og resten av dagen har vi bare slappet av..

I kveld ble lillemor litt slapp. Hun er snørrete og hoster litt, men har ikke hatt feber. HUn ville legge seg tidlig, og sovnet med en gang. Får håpe hun er frisk til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Er hjemme med lillemor idag jeg. Hun var i barnehagen en tur igår, men mannen måtte hente henne pga at hun fikk feber. Dermed ble det min tur til å være hjemme idag.

Foreldremøte igår gikk fint. Det var litt skummelt, men det var egentlig ikke noen ting å grue for. Vi fikk ingen ekle spørsmål eller sure kommentarer...

Vet ikke helt hva vi skal finne på idag. Akkurat nå sitter lillemor og ser dvd. Blir vel litt rydding og data+ kosing med lillemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, lenge siden jeg har vært innom en tur, og her har det jammen meg skjedd mye!! :o

Så gøy, med nytt hus og ny jobb, dette er jo bare kjempeflott. Virker som du storkoser deg.

At lillemor er syk, må vel sikkert regnes med nå en stund fremover. Typisk når de starter i ny barnehage...

Godt å se at ting står så fint til med deg og dine :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...