Gå til innhold

Lucias himmelske herjinger


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Vafler hørtes herlig ut :-)

Tusen takk for nydelig hilsen i dagboken min, betød mye for meg :)

Ønsker deg en fortsatt fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Primula

Heisann.

Idag har jeg vært på jobb. Var ganske slitsomt fordi jeg er litt forkjølet. Vondt i halsen og snørrete..Kjedelig det. Sikkert det skiftende været som er årsaken. :-(

Ble oppringt idag og spurt om jeg kan jobbe i morgen på det stedet jeg jobbet i helga. Kjempehyggelig. Gleder meg til det. Er bare fire timer, men det blir sikkert morsomt. Hyggelig at de ringer og spør meg selv om jeg ikke er ansatt der i sommer.

Blir mer og mer frustrert over jobb, eller snarere mangelen på jobb... :-( Jeg vil ha jobb nå! Fikk nok et brev i dag fra en skole som var ferdig med ansettelsene så da var enda et håp ute..

Men, men jeg krysser fortsatt fingrene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Hei. Strålende vær idag, og da blir jeg i godt humør :-)

Har jobbet tre timer, og det var moro. Nå skal jeg spise litt lunsj før jeg skal vaske over gulvene. Vet ikke helt når jeg gjorde det sist...er en stund siden..krmt...men har støvsugd altså... :oops: Lillemor sølte en helt glass med eplejuice på golvet igår, så det er helt seigt. Hun er i en søleperiode for tiden. Synes alt glepper ut av hendene hennes. :-? Men det går vel over. Golvet må vaskes uansett.

Kjøpte med sånne halvstekte, grove baguetter idag, så de står i ovnen nå. Blir deilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Jøss, så fort man havner på side 2 her da.. :-?

*vil ikke være på side 2 :-x *

Idag har jeg vært på jobb, det gikk greit. Tida gikk fort idag, nå har jeg bare en dag igjen på denne jobben. Det skal egentlig bli ganske godt..

Ellers har regnet høljet ned..og det er jo ikke så trivelig. Har vondt i halsen og er snørrete, men det blir ikke noe mer av det.

Vi har bestemt oss for ferie!! Ettersom vi ikke vet helt hvordan denne sommeren bli, fant vi ut at vi skal ta oss en liten tur når mannen er ferdig med jobben 18. juni. Vi skal reise til Lillehammer og Hunderfossen. Tror det blir moro for lillemor. Vi har jo ikke vært sammen så mange dager det siste året, så det blir deilig med en ferie sammen. Regner med vi bruker ca en uke. Har en del slektninger ned igjennom dalene så vi besøker dem og overnatter der, i tillegg til noen hotellnetter på Lillehammer. Tror det blir koslig. :-)

I morgen skal vi foreldrene vaske rundt i barnehagen. Kan ikke si at jeg gledermeg til det, men det må jo gjøres. Deretter er det grillfest i barnehagen før lillemor og jeg drar hjem til foreldrene mine i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Nå er vi ferdige med å vaske. Det gikk egentlig veldig fort. Er hjemme en tur for å dusje og ordne litt før det blir grillfest klokken 14.30. Skal dra en tur på butikken og biblioteket nå. Må levere inn noen dvd- filmer, og handle litt til grillingen.

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Aah...hodepine...au... :murvegg: Det gjør så vondt...tilbake til sengen... :veldigsur:

Kan det være migrene tro?? Har hatt lignende hodepine flere ganger i det siste. Sånn hodepine som er veldig intens, som ikke forsvinner med smertestillende, som er i hele hodet, spesielt bakhodet, og det blir verre når jeg reiser meg eller går.. Noen leger her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Ble litt bedre av to paracet, noen timer på sofaen og en dusj. Jeg tar så og si aldri smertestillende, så det er litt merkelig at det ikke hjelper bedre.. :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Heldigvis mye bedre nå. Kan i det minste sitte oppreist og gå rundt uten at det banker i hodet mitt.

Er så fryktelig spent på jobb. Søknadsfristen på den jobben jeg virkelig ønsker meg, gikk ut 7. juni. Det er akkurat en uke siden. Jeg lurer på når de bestemmer seg..når blir folk intervjuet..sender de brev? Håper de ringer meg en dag... Sjekka posten ca 4 ganger idag, uten resultat. Huff, blir gal av å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hørtes ut som noe migrene ja. Det er VONDT!!

Bra du er bedre. Om du ikke føler deg bra i morgen så skal du ikke trene! Men om du er bra og ikke trener så vet du hva som venter deg. ( :flekke: *sparke*) :ler:

((( TRENINGSVIBBER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Hei.

Hodepinen er borte idag, så nå har jeg ikke noe valg..Det plaskregner ute akkurat nå, så jeg skal rydde litt her før jeg tar på meg joggeskoene. Men jeg SKAL ut å gå en tur idag. Har en fin runde som atr ca 45 min. Der er det både oppoverbakker og nedoverbakker pluss flate strekker.

Det er litt merkelig å ha fri. Er liksom så vant til at jeg skal jobbe, skrive oppgave, lese, planlegge timer osv. Nå vet jeg at det ikke er noe sånt som må gjøres. Jeg har FRI! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Nå har jeg ryddet! Tok for meg boden i kjelleren. Der er det uvirkelig mye rot. 14 poser med babyklær!! Jeg sorterte klærne etter størrelse, tok ut det som ikke er så pent lenger, (bla arvet klær fra midten av 80- tallet.. :o det kommer aldri til å bli brukt uansett) og pakket det pent ned i pappesker. De klærne jeg tok ut skal jeg levere i en sånn innsamlingsboks for klær som står nedi gata her. Ble ryddig i boden da jeg fikk vekk alle posene og erstattet dem med pappesker som er merket.

Og nå skal jeg ut å gå en tur! ( kan ikke sitte her og vente på at Midnattsol skal sparke meg i ræva.. :ler: )Tar med meg klærne på samme tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Nå har jeg trent!! :-)

Treningsøkt nr.1 ble rask gange i 45 min. Gikk så fort at jeg fikk opp pulsen, ble andpusten og svett. Herlig.

Nå skal jeg hoppe i dusjen. Takk for gode treningsvibber Midnattsol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Tusen takk Emina :)

Nå er det middag som står for tur. Skal ha fiskekaker med potet og revet gulrot idag. Ikke verdens mest spennende, men vi spiser så lite fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

God kveld. Jeg har ryddet litt her nå. Får besøk i morgen. Må vaske bordet og støvsuge så er det lekkert her.. 8)

Skal på møte med jobben i morgen. Jeg skal nemlig holde kurs for barn i sommer. Det er to uker på juli. Gruer meg egentlig litt til det, for vi skal diskutere lønn.. Sjefen har kommet med en forslag, men jeg er ikke fornøyd md det siden det er mindre enn hva jeg fikk som kursinstruktør i fjor sommer. Jeg er ikke så flink til å stå på krava og diskutere sånne ting, men har skrevet en mail til henne der jeg skrev at jeg syntes det var litt for lite. Så det blir vel noen diskusjoner i morgen.. Skal prøve å ikke gi meg. Jeg vet at de vil ha meg som instruktør, og det har allerede blitt mange påmeldte. Stå på krava!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Primula

Takk for det *Meg*. Hyggelig å se deg her igjen.

Nå har jeg hatt besøk av barnehage gruppa til lillemor. Fem barn + noen foreldre. Tre barn som har sin siste uke nå, så vi skulle ha en avslutning. Siden vi bor så nærme bhagen, tilbød jeg meg å ha det her. det gikk greit. Ungenen lekte seg og spsite masse pizza og godteri. Nå skal jeg rydde opp før jeg drar på møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...