Gå til innhold

Lucias himmelske herjinger


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Gjest Primula

Nå har jeg gjort masse:

Ble ferdig med oppgaven.

Har vært på butikken.

Har vært på apoteket.

Tørket støv.

Vaska golvene.

Strøket og lagt på nye duker.

Ryddet vekk alle småting overalt..(sånn som samler seg opp i bokhyller, på kommoder og skrivebordet..)

Satt deig til rundstykker.

:-) Synes jeg er kjemepflink. Mannen og svigers er på tur hit. Regner med de kommer i 4- tida og da får de ferske rundstykker med pålegg.

God helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Primula

Så var helga over. Det har vært koslig, men litt stressende. Pusta egentlig letta ut da alle dro i ettermiddag. Jeg hadde jo rydda og vaska så fint her til helga, men det merkes jo ikke når leiligheten blir invadert av folk!

Svigers og mannen kom på fredag. Mannen og jeg tenkte oss egentlig på kino ettersom vi hadde barnevakt, men vi orka ikke. Ble hjemme og så Idol i stedet. ( Dvs, jeg så idol, men han satt opg huffet seg over at jeg så det...) :sjarmor:

På lørdag var jeg og mannen på en shoppingtur. Svigermor er veldig glad i kongefamilien så vi måtte se litt på dåpen. Det var jo artig det da.. Å se hva alle hadde på seg i allefall.

På ettermiddagen kom mine foreldre, min søster og hennes kjæreste, nei, forresten forlovede... :o

Svigers, mine foreldre, mannen og jeg dro på teater, mens de andre to passet lillemor. Forestillingen var kjempebra, og kvelden ble avsluttet på en koslig italiensk restaurant i byen. Alt i alt var det en hyggelig kveld. :-)

Idag har vi egentlig ikke gjort stort. Vi var ute en liten tur, spiste middag og så dro alle sammen. Lilemor skal være hos manenn og svigers denen uka, så jeg er helt alene! Det er litt merkelig. Det blir liksom så stille her, og jeg blir så rastløs. Men det skal bli litt deilig også. Jeg skal prøve å få gjort masse denne uka. Skrive ferdig noen oppgaver som har vært inne til veiledning slik at de kan puttes i mappa (som skal være eksamen.)

I kveld har jeg vært hos naboen. Det var kjempekoslig. To naboer til kom også, og vi satt og slarvet litt. :sjarmor: Vi prater ikke smamen så ofte, det blir mest når vi er ute sammen med barna. Men av og til tar vi oss en kveld hvor vi drikker kaffe og prater.

Føler meg rustet for en ny uke nå. Skal som sagt prøve å få gjort masse. Oppgaveskriving+ trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Tjoho. Ferdig med nok en oppgave. Det jeg holder på med nå, er å gå igjennom oppgaver som jeg har fått veiledning på. Det er enkelte ting jeg må rette opp på, noe som må skriver til/om eller taes bort. Men det er deilig å kunne si at oppgavene er ferdige!

Lå til klokka var kvart på ni idag. Deilig!

Skal en tur på biblioteket nå. Skal ta fatt på en ny oppgave der det manglet litt faglitteratur. Har sjekket, og de har den boka jeg trenger på bibioteket, dvs 250 kroner spart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Takk for hilsen *Meg* Det var koslig. Lenge siden sist.

Gjett hva jeg gjør idag? jepp, skriver oppgave ja...begynt på en ny idag, men den er veldig interessant, så det går greit. Begynner bare å bli litt lei av å skrive nå. Fikk endelig dratt meg på Pirbadet igår ettermiddag. det var herlig. Lenge siden jeg har vært der nå. Føler jo at jeg må dra når jeg først har fått meg kort.

Jeg er jo helt alene denen uka, så jeg kan bruke ettermiddagene til det jeg vil. Har snakket med lillmor på telefonen flere ganger, og det høres ut som om hun koser seg hos pappa, farmor og farfar.

Skal skrive frem til klokken 14. Da skal jeg dra til pirbadet igjen. Etter det skal jeg treffe noen venner i byen. Blir koslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Ferdig med nok en oppgave!

Herregud, de som gidder å lese dette må jo bli utrolig lei av alt pratet om oppgaveskriving..men det er nå likosm det som opptar meg om dagen.

Jeg synes jeg er flink. Har fått gjort mye denne uka.

Svømte i går også. Det var herlig. Tok meg god tid i boblebadet og massasjedusjen etterpå. Jeg prøvde også badstua. Det har jeg ikke gjort der før. Det var deilig, men jeg tror jeg att der litt for lenge, for jeg ble knallrød i trynet. Det var ikke så moro ettersom jeg skulle ut å treffe venner etterpå... :oops: Men det gikk da over heldigvis.

Det ble en koslig kveld igår. Vi dro ut, spiste middag og drakk litt øl. Kom hjem i halv 12- tida.

Huff, lurer på om jeg skal ta med på tak og rydde i bokhylla idag. Dvs rydde opp i permer og løse papirer. Kaste noe og reorgansiere noe. Jeg vet at det kommer til å ta tid, og det blir masse rot her. Derfor er det greit å gjøre det når jeg er alene hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Grrrr..jeg sitter fast, kommer ingen vei, skriver bare tull og tøys, har mest lyst til å kaste tastatur og skjerm i golvet,eller gjemme dem langt inne i et skap, er så innmari lei av L97, av lokalhistorie, kildebruk, pensum og læreplan, jeg vil ut, det er sol, jeg vil spise is, sjokolade, utepils... hva skal jeg ha til middag? pizza, pølse, lasagne, ut på restaurant...men oppgaven må skrives først, nei, gidder ikke, er så kjedelig, er så innmari lei, kan jeg ta fri resten av dagen, nei, må jo utnytte tiden når jeg er alene hjemme, jeg vil til syden...jeg vil reise, fly, ligge på hotel, spise på restaurant, ligge på stranden, bade, sole meg, bli brun, men oppgave, oppgave, oppgave... :evil:

Fortvilet og depserat Lucia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket :-)

Er litt godt å se at det er flere som strever med oppgaveskriving og sånn. Holder på med hjemmeeksamen nå, og i tillegg har jeg tre oppgaver som skal bli ferdige - begynner å bli smålei, gitt :o

Nå har jeg fått meg litt kantinemiddag, og titter innom KG en liten tur før arbeidet fortsetter. Bil og forsikring og sånt har jeg dyttet langt bak i hodet - får ta det litt senere...

Deilig vær er det i hvert fall i dag!

Ha en fortsatt god dag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Takk for hilsen Labella :blomst_opp:

Jeg limte inn bilder i går kveld. Hadde bilder helt fra i fjorsommer liggende... :oops: På tide å få dem inn i album ja. Har en diger, svrt album som er kjempefin, men gullpenna mi var helt inntørka så jeg fikk ikke skrevet kommentarer ved siden av.

Jeg gleder meg til å se lillemor idag. :) Mamma skal hente henne, og jeg skal dra til dem. På den måten slipper vi en togtur på tre timer..heldigvis.

Før jeg tar helg skal jeg selvfølgelig skrive litt på oppgaven, dra på skolen for å snakke med en veileder, og svømme. Hadde vært så innmari deilig å blitt ferdig med denne oppgaven idag...Da kunne jeg tatt helg med god samvittighet. Men da må jeg jobbe masse. Hm..lurer på hvorfor jeg sitter her da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Nei, nå orker jeg ikke mer! Tar helg jeg nå.... får ikke skrevet mer på oppgaven likevel. Drar til byen nå, lurer på om jeg skal kjøpe meg ny bukse. :-) Så blir det svømming, og så reise hjem til foreldrene mine hvor lillemor er!!

God helg alle sammen.

:hoppe::vinke::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Det var så godt å se Lillemor igjen. :-)

Jeg var på shopping før jeg dro hjem på fredag. Ble veldig fornøyd med kjøpene. Fant en rød linbukse på HM til 149,- Og på Kappahl fant jeg tre gensere til 69,- per. stk !! Kjøpte en rød, en grå og en svart med div trykk på brystet. Hel greie gensere til en veldig grei pris!

Har ikke gjort så mye i helga egentlig. Var som sagt hjemme hos mamma og pappa. Har mest slappet av og lekt med lillemor. Når jeg jobber såpass mye med skolearbeid i ukene, er det så godt å ta helt fri i helgene. Dermed blir det mer tid til lillemor også.

Skal på skolen fra 10 til 16 idag. Tror jeg skal ta sykkelen fattd ersom det ikke regner for mye.

Ha en fin mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Utrolig hvor fort man havner på side 2 her da... :-?

Jeg har vært på jobb idag, det var greit nok..Ganske kjedelig, men det er jo bare en dag i uken så jeg holder nok ut.

Tenker mye på jobb for tiden. Har sendt to jobbspknader tidligere, og en skal sendes i morgen. På den plassen vi ønsker å jobbe, har det vært kjempemange søkere. Det er kjipt. Jeg er jo nyudannet så det er nok mange som kommer foran meg. Jeg hadde håpet at jobbsituasjoenn skulel være avklart ved utgangen av mai, men det er vel heller tvilsomt..Føler at vi går en usikker tid i møtet.

Nå er det straks tid for kveldsmat og nattdrakt for lillemor. Jeg skal bruke kvelden til oppgave og juging amy+friends.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

God morgen! Jeg var så utrolig trøtt i morges, måtte dra meg selv opp senga. :ler: Har ingen store planer for dagen. Skal gjøre det vanlige, nemlig skrive på disse hersens oppgavene. Jeg må også på skolen en tur for å kopiere og attestere attester og vitnemål. Skal sende nok en jobbsøknad idag. Nummer tre i rekken.

Det er vel bare å sette i gang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Huff, idag har jeg virkelig ikke gjort mye.. :-? Jeg skrev ferdig den oppgaven jeg holdt på med. Det tok ca en time. Så syklet jeg på skolen og fikk kopiert og attestert vitnemålene og attestene mine. Sendte så en jobbsøknad. På vei hjem handlet jeg. Resten av tiden har jeg brukt på KG og til å skrive mail.. :oops: Og jeg som skulle gjøre så mye idag. Synes ikke jeg får utnyttet tiden ordentlig. det er vel egentlig bare en ting å gjøre; ta meg sammen!

men først skal jeg dusje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Sitter og skriver jeg.. Og nyser og blir snørrete! Lurer jammen meg på om det er pollen som gjør utslag. Jeg er jo ikke forkjøla.

Jeg har også vært på foreldresamtale i barnehagen idag. Lillemor fikk masse skryt. :-) De synes hun er flink i alt! Gjett om jeg er en stolt mamma da..

I ettermiddag skal jeg hente lillemor tidlig i barnehagen, så skal vi dra til byen, spise på burger king e.l og så dra i pirbadet. Vi skal kooose oss. :-) Gleder meg allerede. Det blir så mange ettermiddager med middag, rydding, vasking av klær, masing, barne- tv, kveldsmat og legging. Koslig gå gjøre noe annet en gang også. Lillemor elsker å bade.

Men først må jeg vel skrive noen avsnitt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Primula

Hei. Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Lillemor og jeg hadde en dag på torsdag. Vi var i byen og spiste, dro til pirbadet og biblioteket. Lillemor koste seg, og var kjempetrett da vi kom hjem over leggetid..

I helga kom mannen min igjen. Så han ikke forrige helg, så det var godt å treffes igjen. På fredag spiste vi wraps og tilbrakte kvelden i sofaen med en pils og tven.

På lørdag dro vi på loppemarked. Fant noen ting, bla et hamax akebrett med ratt og brems til 25 kroner. Ellers ble det noen leker og bøker. resten av dagen var vi stort sett ute. Det var jo herlig vær, sol og varmt. Tror lillemor setter pris på å være sammen med mammaen og pappaen sin ja!

På kvelden fikk vi besøk av et vennepar. (De som var med oss til London) De kom i 8- tida og klokka var godt og vel fire da de tuslet hjem til søstra hans på morgenkvisten.. Vi hadde det veldig morsomt. Vi pratet, spilte kort, tøyset, diskuterte og mimret. En veldig hyggelig kveld/natt. men vi var nok litt trøtte dagen etter ja...

Derfor ble det en rolig søndag. Var stort sett hjemme og ute og lekte noen timer.

Så er det mandag igjen.. mannen er dratt, opp tidlig for å bringe lillemor i barnehagen, huset er rotete, jeg må skrive på den forferdelige oppgaven.. Gleder meg til sommerferien!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som ser fram til sommerferien. Det blir kjempedeilig. FLINK er du til å skrive oppgave, det må jeg si. Stå på!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsL

Hei

En liten hilsen fra meg til deg :-)

Hvordan går det ellers da? Så du skrev noe om jobbsøking og Læreplanen. Er det lærer du skal bli eller kanskje allerede er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Takk for hilsener

:blomst_opp: Midnattsol

:blomst_opp: MissG

Ja, jeg skal bli lærer, faglærer da.. Går en spennende tid i møte ja. Har hørt rykter om at ledige lærerstillinger for Trondheim kommune kommer denne uken.. *venter i spenning*

Jeg har vært litt småslapp idag, føler meg ikke helt i form for tiden. Lurerr på om det kan være pollen?? Jeg er tett i nesa, nyser ofte, men det klør ikke i øynene, men er heller ikke vanlig forkjølelse. Dessuten har jeg vondt i hodet og er trett..Vårslapphet kanskje? Får håpe det går over for. Har ikke vært så flink til å spise sunn mat og trene i det siste heller. Det kan nok være derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...