Gå til innhold

Lucias himmelske herjinger


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Lucia :P

Titter innom, jeg :blunke:

Planen er fortsatt å dra til London i vinerferien? Det blir sikkert kjempe fint! Og så koselig å dra sammen med venner!

Jeg har et ønske om å dra med min "lille" søster til London, selv jeg. Det har vi snakket om mange ganger. Det gjør det bare litt vanskelig at jeg bor "her" og hun "der", - det krever ekstra reisevei for den ene av oss.

Du har vært flink som har klart å legge om kostholdet ditt. Krever viljestyrke, det! Jeg prøver å spise litt sundere jeg også... Noen ganger er det vanskelig å få spist alle grønnsaker (600g er mye!!) og 4 frukter daglig...

Kollegaen min fortalte meg hva hun av og til gjorde; kjøpte en grønnsaksblanding - med blomkål-, helte vann over så det akkurat dekker, - og blendet det når det var kokt. Ganske smart, så på et vips har man spist 300g uten å tygge for mye :blunke: Det smaker faktisk rimelig godt :P

...jeg kikker nok forbi senere, Lucia! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en god idè det med å gi kjæresten et lite puff i ryggen til valentines day? :wink: Det må du gjøre. Skaff barnevakt og gå ut og spis en god middag. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Så mange hilsener på så kort tid? :hoppe: Nå ble jeg glad. :D

har snakket med en venninne på msn nå. Det var kjempekoslig. Hun har nemlig flyttet laaangt bort, og det er ikke så ofte vi snakker sammen lenger. Det er forresten hun og kjæresten som skal være med oss til London!

Vi snakket om å se musical i London. det hører jo likosm med da. Og siden vi begge er teatermenneskerer det nesten obligatorisk. :ler: Vi skjekket litt på nettet og fant ut at vi har lyst til å se Phantom of the Opera. Skal høre om våre kjærester blir med, hvis ikke skal vi unne oss en jentekveld...Ååå, jeg gleder meg sånn til London.

Dere må også dra Miranda. Dersom dere bor lagt unna hverandre, kan dere ikke fly hver for dere og treffes i London?

Midnattsol; takk for supert tips om valentinesday. Skal få tak i en barnevakt nå, og gi han et lite hint. Det er jo morsdag i helga, men da skal vi ikke være sammen. Derfor har han faktisk to grunner til å be meg med ut. :hjerter:

Nå må jeg vel ta meg en tur på skolen.. ha en hyggelig dag jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det morsdag DENNE helga?

2. søndagen i februar er det morsdag. Det er fast hvert år, og jeg vet det kun fordi jeg selv må huske det siden det er en annen dato i DK...

Jo, - det er en mulighet for å dra hver for seg og møtes i London... :P Puh, den byen er nok en litt større by enn lille Køben` :blunke:

Bare jeg ikke går meg vill, - retningssansen er elendig. Men det gjør selvfølgelig livet bare mer spennende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Det er nok i helga ja. Så det på en eller annen reklame jeg. Jeg tenker alltid at det er andre helga i mars, og blir like overrasket hvert år. Jaja, må vel minne kjæresten min på det siden lillemor er for liten til å kjøpe gave selv. For morsgave vil jeg ha... :roll:

Til mamma har jeg allerede kjøpt noe. Jeg kjøpte meg et par sko på salg tidligere i år, og mamma likte dem så godt. Nå har jeg kjøpt like til henne, så kan hun få dem i gave. :P

nei, huff, nå må jeg rydde opp litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

God morgen!

Har levert lillemor i bhagen og spist frokost. Skal stikke ned på pirbadet for å svømme litt nå. Gleder meg til deg, iallefalll til boblebadet. Tror ikke jeg har sagt at jeg er stiv og støl i både armer og bein etter mandagens svømmetur...

Etterpå må jeg stikke innom en butikk for å kjøpe meg sokker. Hvor kan man få kjøpt litt tykkere sokker tro?? Ikke helt ulvang- sokker, men nesten?Jeg blir så kald på beina når jeg har sånne vanlige tynne sokker.

jaja, får ta en titt og se hva de har.

Ha en strålende onsdag ( selv om det regner og er sinnsykt glatt....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Så herlig å svømme :hoppe:

Hadde nesten glemt hvordan det var jeg. Er lenge siden jeg har svømt ordentlig. Svømte 1750 meter på ca en time iag. Følte meg veldig sprek... :wink: Så var det rett i boblebadet etterpå. Kjøpte meg forresten semesterkort der idag. Det kostet 300 i måneden og da kan jeg være der så mye jeg vil. Det vil jo lønne seg dersom jeg er flink til å dra dit. det koster jo 75 kroner per gang så... Fant ut at det er inkludert solarium også. Lurer på om jeg skal benyttte meg av det. Skal svømme igjen på fredag.

Nå har jeg satt en brøddeig. Lurer på om jeg skal dra over badet og toalettet etterpå...det er så kjedelig, men det må jo gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkludert solarium? Wow, da var det jo billig.

Jeg synes litt solarium er ok, men ikke for mye. Har begynt å ta litt selv også pga at huden min har godt av det nå på vinteren og for å få litt farge. Er allikevel forsiktig - vil ikke se ut som et skrukketroll når jeg blir gammel.

Så flink du er til å svømme. Skulle ønske jeg hadde tid på dagen til å trene, men akkurat nå har jeg dessverre ikke det. Hm..ok jeg skal vel være glad jeg har jobb akkurat nå da. :wink:

Flott at treningsvibbende virket. Skal jeg sende noen i ny og ne sånn at det ikke dabber av? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Fortsett å send trenignsvibber ja. Kommer sikkert til å trenge dem innimellom. :P

Hadde felles middag i barnehagen idag, så vi var ikke hjemme før klokken 19! Men det var veldig koslig da. :)

Jeg måtte jo se Idol ikveld. Blir så hekta på å synge selv da, så nå spiller jeg kule sanger og synger med så naboene sikkert blir gale.. :sjarmor:

*I will survive

* Can`t stop the moonlight

* My heart belongs to daddy

* It must have been love

*++ en del aretha franklin...

Skal jobbe fra 07.45 te 16.15. Huff, blir lang dag. Men så er det helg!!! hra nemlig fri på fredag. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Jeg er så sliiiten....Tar på denne jobbinga. Blir så lang dag... men nå er det faktisk helg!! Har fri i morgen, men det er jo en del som skal gjøres likevel. Skal levere lillemor i bhagen. Så hjem igjen for å pakke og rydde/vaske. Skal hente lilemor ca halv 12. Da drar vi rett til mine foreldre. Dvs. de kommer å henter henne halvveis. Hun blir med dem hjem og jeg drar deretter og svømmer. Er kanskje hjemme i 3- tida? Da kommer kjæresten min og en kompis som skal være her i helga. Det er konkuranse i hobbyen deres denne helga. Klokken 18 skal jeg på teater. Etter det skal jeg trffe noen venenr for å ta en øl sammen. Gleder meg til det! :)

Nå skal jeg rett og slett slenge meg på sofaen og se tv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Jeg svømte igår også! Føler meg sikkelig flink nå. :D Men fant også ut at solarium ikke var inkludert i prisen... :(

Var ute sammen med noen venner i går. Det var kjempekoslig. Det er ikke så ofte jeg er ute lenger, så da er det ekstra artig. Var mange morsomme folk, men det ble seint. Klokka var halv tre da jeg var hjemme. Men fyllesyk er jeg ikke. :)

Skal stikke på posten og butikken nå. Når jeg blir kjørbar skal jeg til mine foreldre og være der til i morgen. Lillemor dro dit i går.

Ønsker alle sammen en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Primula

Takk for blomst, men gave fikk jeg ikke...Ok, greit at han har vært opptatt hele helga, men han kunne vel kjøpt gave tidligerer i uka??? Dustemann... :x

Så var det uke igjen da. Har en rolig start på uka. Lillemor er fremdeles hos mine foreldre, og skal være der til onsdag. Det er herlig med litt barnefri... :oops:

Jeg ebgynner praksis denne uka. Skal være på en videregående skole. Jeg gelder meg og gruer meg. Skal dit i dag, men bare på møte.

Skal snart dra å svømme. Synes jeg er flink jeg.

Planer for i dag: svømme. skolen, hjem, middag, kino!! Jeg gelder meg masse til kino. Har ikke vært på kino siden tidlig i høst. Skal dra sammen med en god venninne som jeg ikke ser for ofte. Vi skal forresten se

" Bare Bea"

Høres ut som om dette blir en bra dag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Ser ut som om du har hatt noen deilige dager. Viktig å få litt tid med venner, jeg skal følge deg litt der, må bare få muligheten!!

Kos deg på kino :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

God kveld :P

"Bare Bea" var en morsom, småpinlig og koslig film. Det er en film man smiler etter å ha sett. :D

Har vært på jobb idag. Startet 07.45 og var ferdig 16.15. Da løp jeg hjem for å lage taco. Min venninne kom på middagsbesøk. Det var hun jeg fortalte om tidligere som var gravid. Nå har hun tatt abort, og var egentlig veldig ferdig med det...

Det var godt å se at det gikk bra med henne, og koslig å ha henne på besøk igjen. Det er nemlig en stund siden sist.

I morgen blir det praksis igejn. Det gikk greit i går. Møtte veilederne og de virket ok. I morgen skal jeg være med å observere noen timer + at jeg skal planlegge min undervisning.

Skal bruke kvelden til å rydde litt her nå. Mamma og papp kommer med Lillemor i morgen. Skal også få tid til å se "juging amy" og "friends". Jaja, tirsdag er tv- kveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...