Gå til innhold

Fotballfrue+Treasures= Ebay


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjønner ikke hvorfor de som klager at vi henger oss opp i dette, henger seg opp i hva vi mener? Ironisk

Jeg henger meg ikke opp i hva du/dere mener. Jeg bare lurte. Siden jeg ikke skjønner hvofor folk bruker så mye tid og krefter på akkurat dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe imot at dere prøver å opplyse de som er så uvitende at de ikke sjekker priser andre steder først, men jeg skjønner ikke hvorfor dere mener at hun skal godkjenne kommentarene deres om det på bloggen hennes? Hadde du drevet en butikk, hadde du neppe tillatt at noen sto inne i butikken din og ropte at de kunne få de samme produktene billigere andre steder...

Jeg syntes det er utspekulert og smart av henne å slette kommentarer. Selvfølgelig hadde jeg gjort det samme om det var noe jeg tjente penger på! Men folk syntes vel det er sleip at hun "skjuler" alt av bevis mot henne.

Jeg henger meg ikke opp i hva du/dere mener. Jeg bare lurte. Siden jeg ikke skjønner hvofor folk bruker så mye tid og krefter på akkurat dette.

Vel, folk bryr seg om andre og at de skal kunne bruke ressursene sine på best mulig måte? Dvs å heller bruke 1/10 av pengene på et produkt... Jeg for min del studerer ledelse, innovasjon og marked og syntes det er interessant hvordan fotballfrue "lurer" folk for å tjene gode penger, og andre som tjener penger for den saks skyld.

Endret av Micolina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det noen over her skriver - hvorfor denne heksejakten?

- Når man driver butikk, så kan man ta den prisen som markedet er villig til å betale. En hvilken som helst butikk vil selvsagt ønske å kunne tjene mest mulig, og vil forsøke å markedsføre seg i et best mulig lys.

- Flere nevner at mange av leserne hennes er unge, men er det disse unge jentene som er majoriteten av kjøperne? Jeg synes det er skremmende dersom 13-14åringer har mulighet til å handle på nett med visakortet sitt (eller foreldrene sitt) - et barn kan da finne på å komme borti/kjøpe ganske mange verre ting enn (dyre) smykker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudde aldri jeg skulle skrive et innlegg som forsvarere denne damen men..

Hvorfor er dere så gira på å ta henne? Hvorfor er det så galt å være utspekulert? Å si at dette ikke handler om misunnelse eller sjalusi er TØV! Om dere virkelig vil ta utspekulerte folk så start med noen andre enn den lille fisen der..

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så sjokkerte. Dette har jo blitt gjort i alle de år av andre enn bare fotballfruen. Hun leker ikke butikk og det ville vel ingen gjort. Bare naive kg folk kanskje..

:popcorn: Venter på skuddsalvene :popcorn:

Jeg er verken misunnelig eller sjalu på henne, jeg ser rett og slett ned på henne og synes det hun driver med er stygt. Må da være lov det og.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Jeg for min del setter veldig stor pris på at TV2 Hjelper deg drar fram vanvittige prisforskjeller i programmet sitt. Det er med på å åpne øynene til folk. Folk vil bedras, vi blir påvirket av flotte bilder med nydelige mennesker og annen markedsføring. Kanskje dette også er noe å ta opp i programmet? Ofte er det sånn som må til for at folk skal forstå at de kan få samme spylevæske langt billigere på Biltema enn på Shell og Statoil. Da må det være interessant å opplyse at de kan få smykker til en promille av prisen hvis de kjøper fra ebay selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er utrolig snålt. Man får kjøpt omtrent ALT til en billigere penge på Ebay. Ikke bare smykkene som Fotballfrue selger. Og hvordan vet dere at de smykkene som har blitt funnet på ebay er av samme merke som de Fotballfrue selger? Det er jo godt mulig at det er forskjell på kvaliteten. Og uansett, prisen hun opererer med står jo til vanlig norsk pris. Jeg skjønner ikke hva problemet er, ALT av klær og sko og smykker og sminke og sjampo og dilldall dere kjøpte på det lokale handlesenteret i går hadde dere fått billigere på Ebay.

Eller hva med de dyre merkene MD Formulations og ID sminke, de koster jo halvparten på utenlandske nettsider, skal vi da saksøke nærmeste parfymeri som selger de merkene her i norge??

Skerpings galne frøkner!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Harriet

Jeg synes dette er utrolig snålt. Man får kjøpt omtrent ALT til en billigere penge på Ebay. Ikke bare smykkene som Fotballfrue selger. Og hvordan vet dere at de smykkene som har blitt funnet på ebay er av samme merke som de Fotballfrue selger? Det er jo godt mulig at det er forskjell på kvaliteten. Og uansett, prisen hun opererer med står jo til vanlig norsk pris. Jeg skjønner ikke hva problemet er, ALT av klær og sko og smykker og sminke og sjampo og dilldall dere kjøpte på det lokale handlesenteret i går hadde dere fått billigere på Ebay.

Eller hva med de dyre merkene MD Formulations og ID sminke, de koster jo halvparten på utenlandske nettsider, skal vi da saksøke nærmeste parfymeri som selger de merkene her i norge??

Skerpings galne frøkner!

Du kan få Dyrberg/Kern-smykker billigere enn de hun selger. Kvaliteten er ikke til å sammenligne og når du kjøper Dyrberg/Kern får du i tillegg garantibevis. Så mister du en sten eller smykket blir stygt og ødelagt så får du nytt uten diskusjon.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få Dyrberg/Kern-smykker billigere enn de hun selger. Kvaliteten er ikke til å sammenligne og når du kjøper Dyrberg/Kern får du i tillegg garantibevis. Så mister du en sten eller smykket blir stygt og ødelagt så får du nytt uten diskusjon.

Men kjære deg. Det finst flust i butikker som selger slike ting. Hva med Glitter og CMYK? Mye av smykkene koster godt over 200-300 og mer. Og det er mange smykkebutikker på nett og rundt omkring som selger smykker til den prisen. Da må dere ta tak i alle, og ikke bare Fotballfrue. Dette blir jammen for dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Men kjære deg. Det finst flust i butikker som selger slike ting. Hva med Glitter og CMYK? Mye av smykkene koster godt over 200-300 og mer. Og det er mange smykkebutikker på nett og rundt omkring som selger smykker til den prisen. Da må dere ta tak i alle, og ikke bare Fotballfrue. Dette blir jammen for dumt.

CMYK har jeg aldri hørt om, men Glitter kjenner jeg litt til fra en venninne som er butikksjef i en av butikkene deres. For det første så har Glitter en av de strengeste reglene for hvilke varer de markedsfører og selger. Der har de kontroll med varene fra produksjon til salg - de har bla en veldig sterk miljøprofil. Omtrent all langtransport av varer foregår på sjøen.

Til tross for alle disse strenge kravene så holder Glitter svært lave priser på varene sine.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMYK har jeg aldri hørt om, men Glitter kjenner jeg litt til fra en venninne som er butikksjef i en av butikkene deres. For det første så har Glitter en av de strengeste reglene for hvilke varer de markedsfører og selger. Der har de kontroll med varene fra produksjon til salg - de har bla en veldig sterk miljøprofil. Omtrent all langtransport av varer foregår på sjøen.

Til tross for alle disse strenge kravene så holder Glitter svært lave priser på varene sine.

Kanskje Fotballfrue har det samme? Det vet du da ikke noe om. Og Glitter har IKKE lave priser lenger. De har noe tull som er HM pris, men mesteparten har blitt så dyrt at man likesågodt kan gå på en gullsmed.

Og mange av de butikkene som har litt dyre klær har også høy pris på det de har av smykker, uten at dette er noe kjent eller spesielt merke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HLHD

CMYK har jeg aldri hørt om, men Glitter kjenner jeg litt til fra en venninne som er butikksjef i en av butikkene deres. For det første så har Glitter en av de strengeste reglene for hvilke varer de markedsfører og selger. Der har de kontroll med varene fra produksjon til salg - de har bla en veldig sterk miljøprofil. Omtrent all langtransport av varer foregår på sjøen.

Til tross for alle disse strenge kravene så holder Glitter svært lave priser på varene sine.

En av de strengeste? I forhold til hvem? Jeg har enda tilgode å finne smykker av dårligere kvalitet enn de fra Glitter.

Men hvordan vet du noe om hvilke skjulte kostnader Treasures har?

Prisen settes utifra flere faktorer enn ren innkjøpspris av vare. Hvor mange av dere som sitter her å lirer av dere eder og galle er det som faktisk vet noe om butikkdrift? Og om dere vet det, burde dere vite at det er en lang utregning å finne ut hvilket prisnivå man må ligge på - og jeg syns IKKE Treasures har et spesielt høyt nivå. Ja, det er noen smykker til 1000 kr - og det er noen billige smykker. Kvaliteten vet jeg ingenting om da jeg aldri har handlet der (og aldri kommer til å gjøre det - er ikke min stil), men prisene ser helt ok ut. Vet man ikke at man kan handle på ebay, så får det nesten være kjøperens problem. Man får ALT billig på ebay.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Nå driter jeg egentlig langt i fotballfrua, men på en generell basis syntes jeg det blir for dumt å sammenligne nettbutikker og vanlige butikker.Nettbutikkene har ikke de samme utgiftene til lokaler ect. som de vanlige butikkene har. Litt av det som gjør nettbutikker til en egen nisje er, i mine øyne, to ting, utvalg og/eller priser. Lavere priser er en luksus de kan unne seg fordi de nevnte kostandene er lavere. Om jeg skal handle i en nettbutikk som har priser på lik linje med vanlige butikker, så er det fordi de fører varer som ikke andre butikker har.

Jeg har også full forståelse for at norske nettbutikker er litt dyrere enn utenlandske. Jeg har heller ikke problemer med at folk tjener penger. Som jeg nevnte i mitt andre innlegg, dobb.no er noe av samme ulla som butikken til frua. Du finner masse smykker fra ebay der også, prisene er høyere enn på ebay, men lavere enn hos frua. Det jeg syntes er litt tvilsomt med butikken til fotballfrue er at hun har justert opp prisene såpass mye at smykkene nesten virker eksklusive. Og det er de som mange har nevnt, ikke. På dobb.no finner man øreringer til 20 kr, kjeder til 89, 99, 150 kr, sånn ca. Det er fortsatt et ganske stort prishopp fra de 20-30 kronene det koster på ebay. Men det er ikke dyrere enn at jeg tror folk flest skjønner hva det er, søte smykker, men billig juggel som ikke har all verdens kvalitet. Dobb.no fremstår som et greit alternativ for de som av diverse årsaker ikke liker å handle på ebay/ikke gidder å søke frem smykket de måtte ha lyst på/eller gudene vet hva. De som står bak butikken tjener noen kroner og de som kjøper har nok i de fleste tilfeller en grei forstålse av hva det er de betaler for. Når man derimot går inn på butikken til fotabllfrua og ser smykker som koster så mye som 1000 kr, i en setting av at det selges av en dame som fronter seg selv med en ganske eksklusive livsstil, så tror jeg det er fort gjort å tro at smykkene er noe mer enn det de egentlig er.

Så, for å oppsummere, jeg har egentlig ingen formening om akkurat fotabllfrua. Ei heller at folk tjener penger på denne måten. Men akkurat i dette tilfellet syntes jeg oppjusteringen av priser er ganske heftig i forhold til kvalitet og jeg tror det er naivt å tro at ikke endel av de som handler der blir "lurt", eller i det minst tror de kjøper noe som er langt bedre enn det de får. For det er noe med det at pris faktisk spiller en rolle i forhold til forventninger. Kjøper jeg f. eks en krem fra Nivea på Rema 1000, så forventer jeg ikek stort. Lever den ikke opp til forventningene går den i søpla. men kjøper jeg en krem hos en hudpleier til 1000 kr, så er også forventningene til å få et godt produkt desto høyere. Det samme gjelder smykker. Kjøper jeg et uglekjede på ebay til 20 kr, så er jeg obs på at det kan bli ødelagt relativt raskt eller at det ikek lever opp til forventningene. kjøper jeg derimot et smykke til 1000 kr, så forventer jeg nok litt mer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de strengeste? I forhold til hvem? Jeg har enda tilgode å finne smykker av dårligere kvalitet enn de fra Glitter.

Men hvordan vet du noe om hvilke skjulte kostnader Treasures har?

Prisen settes utifra flere faktorer enn ren innkjøpspris av vare. Hvor mange av dere som sitter her å lirer av dere eder og galle er det som faktisk vet noe om butikkdrift? Og om dere vet det, burde dere vite at det er en lang utregning å finne ut hvilket prisnivå man må ligge på - og jeg syns IKKE Treasures har et spesielt høyt nivå. Ja, det er noen smykker til 1000 kr - og det er noen billige smykker. Kvaliteten vet jeg ingenting om da jeg aldri har handlet der (og aldri kommer til å gjøre det - er ikke min stil), men prisene ser helt ok ut. Vet man ikke at man kan handle på ebay, så får det nesten være kjøperens problem. Man får ALT billig på ebay.

Det blir for latterlig av deg å påstå at prisene på Treasures ikke er dyre! Hvor i allverden har du det fra? Hvis du ser på akkurat samme smykker anre steder, så koster det en brøkdel av prisen.. Ikke bare på ebay, men også andre steder. Noen andre butikker selger de samme smykkene som fotballfrue og ja dyrere enn f.eks ebay, MEN det er ikke snakk om at en vare du finner på ebay til 22 kroner (inkludert frakt) koster 299, eller 399 de stedene. De koster kanskje 70-80 kroner. Har konkrete eksempler på dette, og en hver som gidder å snoke to minutter rundt på nett finner ut dette. Jeg mener fotballfrue kan skru prisen så hinsides opp fordi hun har mange fans. Hun har halve norges befolkning som har fulgt henne gjennom tykt og tynt via bloggen flere år. Det er disse leserne som har fått henne dit hun er i dag. Jeg mener hun utnytter seg av sine lesere, som helt klart også er kundene. Ja, hvis hun får til dette så er hun litt av en luring, men jeg tror ikke dette holder i lengden. Allerede kjemper hun med mange spørsmål rundt dette, både på facebook og blogg. Folk kommer ikke til å handle der når dette lekker ut. Av den enkle grunn at varene koster ti ganger mer enn hva de er verdt.

Ja, jeg jobber i butikk selv, og vet en ting og to om dette. Selvfølgelig er det andre innkjøps- enn utkjøpspriser, men det er vanlig å gange innkjøpsprisen med rundt 3 for å få utkjøpsprisen. med andre ord, et smykke på ebay som koster 22 der, koster kanskje for en grosist rundt 7 kroner å kjøpe inn. Med andre ord tjener hun svært gode penger på dette. Sleipt ja, ulovlig nei. Vi får se hvor lenge denne butikken går rundt.

Jeg har for morro skyld tenkt til å bestille noe fra fotballfrue og den eksakt samme tingen ti ganger billigere på ebay for å sammenligne. Ser noen allerede har gjort det, men må nesten se det med egne øyne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, for å oppsummere, jeg har egentlig ingen formening om akkurat fotabllfrua. Ei heller at folk tjener penger på denne måten. Men akkurat i dette tilfellet syntes jeg oppjusteringen av priser er ganske heftig i forhold til kvalitet og jeg tror det er naivt å tro at ikke endel av de som handler der blir "lurt", eller i det minst tror de kjøper noe som er langt bedre enn det de får. For det er noe med det at pris faktisk spiller en rolle i forhold til forventninger. Kjøper jeg f. eks en krem fra Nivea på Rema 1000, så forventer jeg ikek stort. Lever den ikke opp til forventningene går den i søpla. men kjøper jeg en krem hos en hudpleier til 1000 kr, så er også forventningene til å få et godt produkt desto høyere. Det samme gjelder smykker. Kjøper jeg et uglekjede på ebay til 20 kr, så er jeg obs på at det kan bli ødelagt relativt raskt eller at det ikek lever opp til forventningene. kjøper jeg derimot et smykke til 1000 kr, så forventer jeg nok litt mer.

Kunne ikke fått sagt det bedre selv! Helt enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man må låne foreldrenes kort har man jo en flaskehals som bør inneha mere kritisk sans enn en fjortis. Gir man ungene eget Visa må man jo også forvente at de må lære dette på egen hånd.

Stusser også litt ved at folk her er så opptatt av å "formidle dette" til fotballfruen. Tror dere virkelig ikke at hun er klar over dette? Mest sannsynlig har vel hun eller fyren hennes lest hele tråden allerede, hun bare driter i det, så lenge butikken hennes går rundt.

Fortsett gjerne å gjør folk klar over rimeligere alternativer via forum, blogger ol, men å tipse media er nok bortkastet tid.

Jeg har ingen behov om å varsle noen om noe som helst. Jeg synes bare praksisen er interessant.

Synes for øvrig ikke Carolines manglende moral kan forsvares med at foreldre må passe bedre på. De færreste foreldre søker vel opp smykker på Ebay eller lignende nettsider.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudde aldri jeg skulle skrive et innlegg som forsvarere denne damen men..

Hvorfor er dere så gira på å ta henne? Hvorfor er det så galt å være utspekulert? Å si at dette ikke handler om misunnelse eller sjalusi er TØV! Om dere virkelig vil ta utspekulerte folk så start med noen andre enn den lille fisen der..

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så sjokkerte. Dette har jo blitt gjort i alle de år av andre enn bare fotballfruen. Hun leker ikke butikk og det ville vel ingen gjort. Bare naive kg folk kanskje..

:popcorn: Venter på skuddsalvene :popcorn:

Vel, når hun åpenlyst skriver "Vi prøver å gjøre tilbudene attraktive for dere kunder," også tilbyr hun varer til x10 av varens opprinnelige verdi, må det være lov å mene at dette ikke er etisk OK. Hadde hun opplyst om produsenten og ikke prøvd å skjule folk bak lyset ved å komme med slike utsagn, hadde jeg helt ærlig ikke brydd meg.

Men jeg vet at jeg som 14-åring hadde følt meg lurt, ja, kanskje også litt sviktet, om en jeg så opp til, "lurte" meg på denne måten. Hun "reklamerer" også for smykkene sine i hvert innlegg. Kall meg gjerne dum, men hadde jeg vært 14, og gått inn på en webside som het treasures (SKATTER) by Caroline Berg, og eieren sa at disse er HÅNDPLUKKET av henne, og noen av varene hadde priser opp til 1100,- kr, da hadde jeg faktisk forventet at det var kvalitetsmaterialer. Man forventer ikke Nille-kvalitet når man betaler flere hundre kroner, og websiden er knyttet opp mot en person, som ønsker å bli oppfattet som både mote-og kvalitetsbevisst.

Og før du angriper meg mer; jeg kjenner fotballfrue, og har tidligere hatt et godt forhold til henne. Men vi har studert samme fagområde , og når jeg ser at hun presser de etiske grensene til det latterlige (hun har flere ganger fått gjennomgå for sin manglende informasjonsplikt ifht. grenselandet mellom journalistikk og blogging), beklager, vel, da forsvinner noe av respekten. Jeg er for øvrig verken feit eller sjalu. Jeg har fått en svært godt betalt jobb innen det fagfeltet vi er utdannet i:)

Endret av Hvitdrøm
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Personlig tror jeg denne nettbutikken kommer til å måtte kutte prisene drastisk for ikke å gå konk etterhvert. Av den enkle grunn at kundene kommer til å bli skuffet over kvaliteten og klage. Dette kommer til å gå sin gang, det er jeg helt sikker på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglefot

Vel, når hun åpenlyst skriver "Vi prøver å gjøre tilbudene attraktive for dere kunder," også tilbyr hun varer til x10 av varens opprinnelige verdi, må det være lov å mene at dette ikke er etisk OK. Hadde hun opplyst om produsenten og ikke prøvd å skjule folk bak lyset ved å komme med slike utsagn, hadde jeg helt ærlig ikke brydd meg.

Men jeg vet at jeg som 14-åring hadde følt meg lurt, ja, kanskje også litt sviktet, om en jeg så opp til, "lurte" meg på denne måten. Hun "reklamerer" også for smykkene sine i hvert innlegg. Kall meg gjerne dum, men hadde jeg vært 14, og gått inn på en webside som het treasures (SKATTER) by Caroline Berg, og eieren sa at disse er HÅNDPLUKKET av henne, og noen av varene hadde priser opp til 1100,- kr, da hadde jeg faktisk forventet at det var kvalitetsmaterialer. Man forventer ikke Nille-kvalitet når man betaler flere hundre kroner, og websiden er knyttet opp mot en person, som ønsker å bli oppfattet som både mote-og kvalitetsbevisst.

Og før du angriper meg mer; jeg kjenner fotballfrue, og har tidligere hatt et godt forhold til henne. Men vi har studert samme fagområde, og når jeg ser at hun presser de etiske grensene til det latterlige, beklager, vel, da forsvinner respekten. Jeg er for øvrig verken feit eller sjalu. Jeg har fått en svært godt betalt jobb innen det fagfeltet vi er utdannet i:)

Jeg hadde vel egentlig avsluttet diskusjonen..selvfølgelig skriver hun slike sleipe ting som at "Vi prøver å gjøre tilbudene attraktive for dere kunder" dama har jo funnet ut at hele livstilen hennes kan bli finansiert av folk som trykker seg inn på bloggen hennes og kjøper stæsh som hun reklamerer for,det kan være så sleipt som såpe men det er allikevel ikke ulovlig.

Et lite spm forresten,hvordan vet dere så bastant at det er 14åringer som handler der? Bare for å pirke..har ikke gidda å lest hele tråden her så beklager om en forklaring befinner seg her en plass. Ser dere referer hele tiden til de stakkars 14åringene som stoler blindt på fotballfruen (mine egne ord,påstår ikke at akkurat dette har blitt sagt her..),derfor jeg spør.

Kvaliteten aner jeg ingenting om så den uttaler jeg meg ikke om. Og jeg sier ingenting på at varene er overprisa iforhold til ebay som blir nevnt,jeg er enig i det.

Det jeg synes er rart er at folk plutselig reagerer så kraftig på dette når først fotballfruen gjør det. Overprising av det man anser som dårlige varer er vel noe vi er borti hver dag mer eller mindre? Det er jo ingen som tvinger noen til å kjøpe noe.

Jeg må bare beklage om du føler deg angripet av noe jeg har sagt eller av dette svaret. Forstår godt at du ikke har respekt for dama om du føler at hun handler helt feil. Skjønte ikke helt den der feit-kommentaren din,jeg har ikke nevnt noe om at folk som misliker fotballfruen er feite,så jeg drister meg til å si at du overreagerer litt der.Mulig den ikke var ment referert til meg men siden du siterer meg så tolker jeg det selvsagt dit,det skjønner vel du også :)

Men jeg holder på sjalu kommentaren min,uansett hvor "billig" den er. Her er det ei dame som mange synes ser råflott ut og som bevisst skviser penger ut av folk for å finansiere livsstilen sin,selvfølelig liker ikke folk slikt.Og attpåtil så dokumenteres denne "sex in the city" livsstilen på en blogg som folk trykker seg inn på daglig og blir irritert og fascinert over.

Men,dette er iallefall bra for fotballfruen;denne diskusjonen. Skal vedde på at flere har trykket seg inn på bloggen hennes nå i det siste og all reklame er jo god reklame. Så,pengene fortsetter å strømme inn til fotballfruen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser ganske tydelig på bildene at kvaliteten på smykkene er rævva. Mye av det kunne man funnet på billige butikker som Gina Tricot og Nille. Noen av smykkene koster også over 1000 kroner. Hadde aldri i livet betalt så mye for det hun selger!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...