Gå til innhold

Fotballfrue+Treasures= Ebay


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Silvermist

Vel, det er jo synd for disse "fjortisene", man har lov å tenkte litt selv. Er man fjortis så har man vel strengt tatt ikke lov å shoppe på nettet uten foreldres samtykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter å lurer litt på om hun faktisk har trodd hun ikke ville bli "busted" på det her? :klo:

25kr - 250kr er 10(!!) ganger prisen. :sjokk: Dét er en klekkelig fortjeneste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg kjønner ikke hvorfor du bruker uttrykk som "busted" om dette. Med fare for å gjenta meg selv så er det frivillig å kjøpe varer hos en hvilken som helst butikk, og er du ikke klar over at mye kan kjøpes andre steder også, ja, så er det din egen feil.

Tenke selv, det er en bra ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo synd for disse "fjortisene", man har lov å tenkte litt selv. Er man fjortis så har man vel strengt tatt ikke lov å shoppe på nettet uten foreldres samtykke.

Fotballfrue?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

60-70kr hadde vært passelig for et slikt smykke spør du meg. Fortsatt en liten fortjeneste tross moms og frakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjønner ikke hvorfor du bruker uttrykk som "busted" om dette. Med fare for å gjenta meg selv så er det frivillig å kjøpe varer hos en hvilken som helst butikk, og er du ikke klar over at mye kan kjøpes andre steder også, ja, så er det din egen feil.

Tenke selv, det er en bra ting.

Hvis man kan velge å kjøpe en ting til 250kr eller til 25kr, vil alle velge 25kr, selvfølgelig. Da får hun ikke solgt noe. Derfor antar jeg hun trodde dette faktumet, at man kan få tingen en en tiendedel av prisen, ville gå noen hus forbi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror poenget med tråden er at smykkene til fotballfrue kan man få til 25kr ink frakt fra Ebay istedenfor 249kr fra treasures.no.

http://mayhelen.com/images/Blogg/blogg060420112.jpg

Se mer her:

http://mayhelen.com/blog.php?bid=203

Edit: Fjernet IMG-tags. Iah, mod

Det kan hende at fabrikken har direkte utsalg på ebay (derav de lave prisene), mens Fotballfrue kjøper større kvanta direkte fra fabrikken og selger det til normal butikkpris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg faktisk ikke mange av hennes største fans er klar over. Hun er jo thin inspoen til drøssevis av fjortiser.

Det tror jeg du har helt rett i.

Og jeg tror ikke det er så mange 14 åringer som er på ebay, og man må vel ha visa for å handle på ebay. dvs være over 18. Jeg syns det er skikkelig slesk gjort å legge så mye på prisen, og selge dette inn til fansen hennes som forguder hun, og som ikke vet bedre.. Det samme gjelder vel egentlig Ulrikke Lunbd, og de china klærene hun selger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, jeg tviler på at innlegg som det som er skrevet her inne hadde fått blitt stående på hennes bloggkommentarfelt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg du har helt rett i.

Og jeg tror ikke det er så mange 14 åringer som er på ebay, og man må vel ha visa for å handle på ebay. dvs være over 18. Jeg syns det er skikkelig slesk gjort å legge så mye på prisen, og selge dette inn til fansen hennes som forguder hun, og som ikke vet bedre.. Det samme gjelder vel egentlig Ulrikke Lunbd, og de china klærene hun selger.

Ja, enig i at klærne til Ulrikke Lund er billige kina-klær. Kjenner en som kjøpte en genser fra butikken hennes og det var sykt dårlig kvalitet på den. Billig dritt, og dyr var den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om fotballfrue gjør alt for å tjene penger.

I slutten av fjoråret kom jo saken (link) opp der hun ga prislister om annonsering på bloggen sin.

Jeg har fulgt bloggen hennes i et par måneder nå, og det er utrolig mange annonserbare innlegg hun skriver.

Blogging er veldig populært blant ungdommer, som gjerne har fotballfrue, Voe, Ulrikke Lund som forbilder, og når de sier "hvis du kjøper dette produktet blir du som meg! Lukter og kler deg hvertfall som meg!". Dessuten, ungdommen nå til dags er jo glasurgenerasjonen, og trenger bare å si til mamma og pappa "jeg vil ha!", så får de det. Hvis ikke har vel barna ukepenger de kan bruke på dette.

Da jeg var fjorten år var jeg ikke like fornuftig som jeg er nå, som sjekker priser rundt om kring før jeg kjøper noe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart hun gjør alt for å tjene penger. Det er ikke sååå lukurativt å være fruen til en middelmådig fotballspiller i Norge. De kjøpevanene hun har er ikke akkurat billige.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dama og konseptet er like uspiselig som torsk som har ligget i romtemperatur i fjorten dager.

:hoho:

Æsj jeg synes det er kvalmt. At unge jenter som ikke vet bedre skal sponse mere klær og eksklusive reiser til den ufyselige dama der.

Måtte jo titte i bloggen hennes nå, og der står hun i et digert walk-in-closet og lurer på hva hun skal pakke til Lisboa-tur. Der hun shopper enda mere klær og koser seg for pengene hun har lurt fra unge jenter.

:spy:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... det er utrolig mange annonserbare innlegg hun skriver...

Ja, det er helt ekstremt! Har merket det jeg også. Skjønner meg ikke på dem som faktisk kjøper det hun (eller noen andre) anbefaler. Jeg scroller selv rett forbi. Ikke søren om jeg gidder å finansiere forbruket hennes. Synes de burde funnet seg noe bedre å gjøre, disse bloggerne. Noe som i det hele tatt bidro i samfunnet på en fornuftig måte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglefot

Jøje meg,gud forby at man har forretningssans og spisse albuer.

Har ikke sansen for dama selv men om hun absolutt vil tømme lommene til både fjorten årige jenter og andre sponsorer så er det da ikke noe ulovlig det,så lenge hun gjør det rett (med tanke på den sponsesaktingen)

Smålig og utspekulert? Ja så absolutt Men er folk villige til å betale? Åja,alltid! Så,fint for henne :gjeiper:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er forksjell på å "svindle" folk, å på å være en god forettningskvinne vil jeg si.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge en annen tråd her inne så er hun også hissig på moderering av kommentarer som ikke omtaler reklameproduktene hennes på en positiv måte. Da mener jeg faktisk at det er snakk om i beste fall dårlig moral. Det bør jo fremkomme at andre har dårlige erfaringer med produktene hennes. Mon tro om hun slipper eventuelle negative erfaringer med Treasures gjennom på kommentarene?

Link til tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=556660

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt ekstremt! Har merket det jeg også. Skjønner meg ikke på dem som faktisk kjøper det hun (eller noen andre) anbefaler. Jeg scroller selv rett forbi. Ikke søren om jeg gidder å finansiere forbruket hennes. Synes de burde funnet seg noe bedre å gjøre, disse bloggerne. Noe som i det hele tatt bidro i samfunnet på en fornuftig måte.

Det hjelper dessverre lite å scrolle forbi innleggene hvor hun anbefaler ting. Dersom du klikker deg inn på fotballfrue er det nok til at pengene triller inn på kontoen hennes. :sukk:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Juggel er varer med enorm fortjeneste, det er noe alle vet. Varene kjøpes inn for en slikk og ingenting og selges langt over hva varen egentlig er verd.

Men at noen kjøper smykker til slike priser som eksempelet her viser når man kan kjøpe det så billig ved å bestille de selv er jo helt vanvittig. Håper flere får øynene opp for en bedre pengebruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...