Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Fotballfrue+Treasures= Ebay

Recommended Posts

Guest Hikken

Dere med blogg kan jo blogge om det på blogg.no og bloggshoute det et par ganger om dagen for å gjøre folk obs på det?

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det koster å være på toppen, og når man vil leve som Victoria Beckham, men ikke er i nærheten av den inntekten så må man være oppfinnsom.

Som middelmådig fotballspiller på Lillestrøm så tjener man ikke all verden.

AnonymBruker

Det koster å være på toppen, og når man vil leve som Victoria Beckham, men ikke er i nærheten av den inntekten så må man være oppfinnsom.

Som middelmådig fotballspiller på Lillestrøm så tjener man ikke all verden.

Han tjener godt nok, ca. 1 million i året. MGen fotballfrue tjener nok mer. Og detver mulig fordi "vi" klikker oss inn på bloggen hennes og kjøper produkter osv..

AnonymBruker

Han tjener godt nok, ca. 1 million i året. MGen fotballfrue tjener nok mer. Og detver mulig fordi "vi" klikker oss inn på bloggen hennes og kjøper produkter osv..

Kanskje godt nok for deg og meg, men ikke for en som lever som Victoria Bekcham. Da nytter det ikke med 1 mill i året.

AnonymBruker

Derfor bør vel alle bare droppe denne patetiske bloggen og nettbutikken, og slutte å putte penger i lomma hennes..

Forøvrig er det ren underholdning å se på kommentarfeltet hennes.Hun godkjenner utelukkende kun kommentarer om hvor vakker hun er! Haha, tydelig at hun trenger bekreftelse på at hun er noe.. Syns hun burde hatt bein nok i nesa til å stå for de kommentarene hun får.

AnonymBruker

Regner med jeg ikke er den eneste som har prøvd å kommentere noe om dette på bloggen hennes, for å hjelpe leserne hennes. Regner OGSÅ med at jeg ikke er den eneste som ikke har fått kommentaren igjennom. Kommentarene som har kommet gjennom på innleggene fra de 2 siste dagene er utelukkende om hvor vakker hun er, og for et strålende liv hun lever. Merkelig. Jaja, kjøp smykker til 1000 kroner, og klag, og send i retur når juggelet er ødelagt etter 2 gangs bruk, dere.

Annonse

Luux

Regner med jeg ikke er den eneste som har prøvd å kommentere noe om dette på bloggen hennes, for å hjelpe leserne hennes. Regner OGSÅ med at jeg ikke er den eneste som ikke har fått kommentaren igjennom. Kommentarene som har kommet gjennom på innleggene fra de 2 siste dagene er utelukkende om hvor vakker hun er, og for et strålende liv hun lever. Merkelig. Jaja, kjøp smykker til 1000 kroner, og klag, og send i retur når juggelet er ødelagt etter 2 gangs bruk, dere.

Eller ikke kjøp!

AnonymBruker

Jamen er jo litt vanskelig å få folk til ikke å kjøpe, når helt saklige forbrukerråd til kundene ikke slipper gjennom nazi-sensureringstaktikken hennes :|

Guest Uglefot

Trudde aldri jeg skulle skrive et innlegg som forsvarere denne damen men..

Hvorfor er dere så gira på å ta henne? Hvorfor er det så galt å være utspekulert? Å si at dette ikke handler om misunnelse eller sjalusi er TØV! Om dere virkelig vil ta utspekulerte folk så start med noen andre enn den lille fisen der..

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så sjokkerte. Dette har jo blitt gjort i alle de år av andre enn bare fotballfruen. Hun leker ikke butikk og det ville vel ingen gjort. Bare naive kg folk kanskje..

:popcorn: Venter på skuddsalvene :popcorn:

Fluffe

Trudde aldri jeg skulle skrive et innlegg som forsvarere denne damen men..

Hvorfor er dere så gira på å ta henne? Hvorfor er det så galt å være utspekulert? Å si at dette ikke handler om misunnelse eller sjalusi er TØV! Om dere virkelig vil ta utspekulerte folk så start med noen andre enn den lille fisen der..

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så sjokkerte. Dette har jo blitt gjort i alle de år av andre enn bare fotballfruen. Hun leker ikke butikk og det ville vel ingen gjort. Bare naive kg folk kanskje..

:popcorn: Venter på skuddsalvene :popcorn:

Overrasker meg ikke at du måtte dra frem sjalu kortet.. :sjenert:

Guest Uglefot

Overrasker meg ikke at du måtte dra frem sjalu kortet.. :sjenert:

Jeg vet,det er nesten flaut å bruke det. men når folk sitter å nærmest oppdaterer fremdriften på kommentatorfeltet ang.treasurs på fotballfruensblogg her inne så begynner jeg å lure på hvorfor folk engasjerer seg så innmari. Sola skinner,gå ut og nyt den isteden! Og ja,jeg har gjort det idag :regn:

Fluffe

Jeg vet,det er nesten flaut å bruke det. men når folk sitter å nærmest oppdaterer fremdriften på kommentatorfeltet ang.treasurs på fotballfruensblogg her inne så begynner jeg å lure på hvorfor folk engasjerer seg så innmari. Sola skinner,gå ut og nyt den isteden! Og ja,jeg har gjort det idag :regn:

Folk engasjerer seg for man bryr seg om at denne "fotballfruen" ikke skal lure penger ut av unge.

AnonymBruker

Jeg blir engasjert (selv om jeg ikke har skrevet noe) fordi jeg hater at folk skal bli lurt trill rundt. Kommer det en støvsugerselger på dørene til gamle damer og begynner å lure dem skal jeg love deg at jeg løper etter vedkommende med kjevla mi.

Annonse

AnonymBruker

Herregud! Skulle tro ungene ikke kunne tenke? En 14-åring er i stand til å sjekke priser rundt omkring før han eller hun kjøper noe, det forventer jeg av både ungdommer og av voksne folk. Det er ikke "fotballfruens" feil at folk ikke gidder det. Hun lurer ingen, hun driver butikk.

Micolina

Herregud! Skulle tro ungene ikke kunne tenke? En 14-åring er i stand til å sjekke priser rundt omkring før han eller hun kjøper noe, det forventer jeg av både ungdommer og av voksne folk. Det er ikke "fotballfruens" feil at folk ikke gidder det. Hun lurer ingen, hun driver butikk.

Vi er ikke ute etter å ta henne, men å fortelle folk om at man kan få ting billigere. Eller noen syntes hun er usmakelig og prøver å lure folk... men uansett, du ville vel tipsa venna og familien din om at butikken ved siden av har varene på halv pris?

Guest Uglefot

Folk engasjerer seg for man bryr seg om at denne "fotballfruen" ikke skal lure penger ut av unge.

Og det er det kun fotballfruen som gjør? Og det er totalt ulovlig? Sorry,jeg synes det bare er rart at man skal gå etter henne akkurat som om hun er verdens største ulv.. Hva vet vi egentlig om de produktene vi kjøper hver dag,om sminken,om klærne om maten. under hvilke tilstander har dette blitt produsert og til hvilken pris? Vi hadde vel blitt skremt om vi hadde funnet sannheten der også.

Jeg avslutter her,orker ikke laaaaange utrekkende kg diskusjoner som går i ring :gjeiper:

Edit;Skriveleif..

Edited by Uglefot

Fluffe

Og det er det kun fotballfruen som gjør? Og det er totalt ulovlig? Sorry,jeg synes det bare er rart at man skal gå etter henne akkurat som om hun er verdens største ulv.. Hva vet vi egentlig om de produktene vi kjøper hver dag,om sminken,om klærne om maten. under hvilke tilstander har dette blitt produsert og til hvilken pris? Vi hadde vel blitt skremt om vi hadde funnet sannheten der også.

Jeg avslutter her,orker ikke laaaaange utrekkende kg diskusjoner som går i ring :gjeiper:

Edit;Skriveleif..

Nei det er ikke bare hun som gjør,men man kan ikke ta alle i en og samme tråd. Når hun gjør sånt så åpnelyst så er det klart man vil si fra.

Maten min vet jeg veldig godt hva koster i innkjøpspris osv :)

AnonymBruker

Vi er ikke ute etter å ta henne, men å fortelle folk om at man kan få ting billigere. Eller noen syntes hun er usmakelig og prøver å lure folk... men uansett, du ville vel tipsa venna og familien din om at butikken ved siden av har varene på halv pris?

Jeg har ikke noe imot at dere prøver å opplyse de som er så uvitende at de ikke sjekker priser andre steder først, men jeg skjønner ikke hvorfor dere mener at hun skal godkjenne kommentarene deres om det på bloggen hennes? Hadde du drevet en butikk, hadde du neppe tillatt at noen sto inne i butikken din og ropte at de kunne få de samme produktene billigere andre steder...

AnonymBruker

Er dette virkelig noe å henge seg opp i og bli sur over da? Skjønner ikke hvorfor det er så mange som er ute etter å ta henne. Hjelpes.

Fluffe

Er dette virkelig noe å henge seg opp i og bli sur over da? Skjønner ikke hvorfor det er så mange som er ute etter å ta henne. Hjelpes.

Sjønner ikke hvorfor de som klager at vi henger oss opp i dette, henger seg opp i hva vi mener? Ironisk

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

• Create New...