Gå til innhold

Fotballfrue+Treasures= Ebay


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den etterhvert berømte fløyta har gått ned i pris, fra 249 til 179. :lur:

http://www.treasures.no/smykker/whistle-watch-necklace.html

Haha, seriøst? DEtte har de gjort nå :) Altså akkurat nå. Er det mulig, trodde de vi ikke kom til å oppdage disse priskuttene? Altså, veldig bra at prisene går ned, men jeg skjønner ikke hvordan de først kunne stå så bestem frem og mene at de ikke førte noen bak lyset her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt at pipa har fått en annen låt, sa ikke du at vi hetset dem?

Hehe, joda, men jeg gikk raskt over til den andre siden :lur:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, seriøst? DEtte har de gjort nå :) Altså akkurat nå. Er det mulig, trodde de vi ikke kom til å oppdage disse priskuttene? Altså, veldig bra at prisene går ned, men jeg skjønner ikke hvordan de først kunne stå så bestem frem og mene at de ikke førte noen bak lyset her.

Ja det er jo helt tydelig at de er redd for å bli tatt for noe her, hvis ikke ville de ikke helt plutselig kuttet prisene. Også så mye også. Det bare beviser at det var helt vanvidd å ta så mye for smykkene i utgangspunktet. Det jeg syns er veldig selvmotsigende her er at de først tok seg bryet med nok en gang å fortelle at de hadde så rimelige priser for kundene soine som de kunne. Vel denne handlingen (priskuttet dems) sier mer enn tusen ord.

Rett og slett flaut på deres vegne, men utrolig bra for alle kundene!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, men jeg gikk raskt over til den andre siden :lur:

Måtte nesten like innlegget ditt. :fnise::)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er for kresne enn aldergruppen treasureas er rettet mot tydeligvis... Det er jo billig juggel som folk kaller det, og jeg ser det lang vei. Jeg ble også skuffet.

Jeg hadde også forventet ekte vare, men så er jeg ikke 14 år lenger og går heller ikke med billig juggel bare fordi en rosablogger selger det.

Det er noen år siden jeg var 14, men jeg liker juggel jeg! Greit med noen billige smykker som det ikke er så farlig med til hverdags og i situasjoner hvor ting kan bli ødelagt. Jeg tar f. eks ikke på meg de lekreste og dyreste smykkene mine når jeg er på jobb i 1. klasse. MEN, jeg betaler ikke skjorta, høyrearmen og litt til for jugge! Da er jo liksom hele poenget borte. :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at herr og fru Eriksen(?) holder på enda jeg. De har ikke noe i media å gjøre når de ikke takler å få negativ og konstruktiv kritikk for alt det dumme de gjør.

Og de er flinke til å grave egne graver. Her inne (og på alle ordrebekreftelser rundt om i landet) har vi bevisene for at de har tatt blodpris på varene sine, men prøvd å både benekte det og skjule det.

Og lærte de ingenting av Carolines utdriting av sponset reklame? Det hjelper ikke å snakke dritt om andre for å heve seg selv. Ikke argumenter med at andre er dummere enn deg og at du derfor kan oppføre deg dumt... ("Alle andre gjør jo sånn også daaaa, og mange tar faktisk myyye mer enn oss, så det så!"). Å drepe en katt er ikke bra selv om naboen drepte kona...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det ser ut som om det er flere priser som har endret seg.. Kan ikek si noe sikkert, for jeg husker ikke akkurat hvor mye alt kostet, men jeg stusset på at det plutselig var en del ting som var nede i 99-119 krs klassen. Bare meg som stusser på dette? Hva med f. eks elefantene? Kostet de 119 kr tidligere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det ser ut som om det er flere priser som har endret seg.. Kan ikek si noe sikkert, for jeg husker ikke akkurat hvor mye alt kostet, men jeg stusset på at det plutselig var en del ting som var nede i 99-119 krs klassen. Bare meg som stusser på dette? Hva med f. eks elefantene? Kostet de 119 kr tidligere?

De kostet 129 tidligere. Men ingenting av smykker/armebånd har kostet under 100 NOK. Så mange priser er endret :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kostet 129 tidligere. Men ingenting av smykker/armebånd har kostet under 100 NOK. Så mange priser er endret :)

Ja, tok en rask titt. Det meste er endret! Hurra for oss :) Vi har faktisk fått til noe veldig bra her!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også at noen ting plutselig koster under 100 kroner.

Men det morsomme/tragiske er at jeg synes dette er kjempegøy, og da går jeg inn på Treasures.no kjempemange ganger for å se på ting. Men da får de jo mange ekstra treff :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kostet 129 tidligere. Men ingenting av smykker/armebånd har kostet under 100 NOK. Så mange priser er endret :)

Hahaha herregud så tragisk å være opphengt i det. Dere føler dere har utrettet noe stort nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme elefant koster forøvrig 16 kr totalt på ebay, så den er fortsatt en smule overpriset. Men alle monner drar heter det vel. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at den whistles watchen flere har tatt bilde av til 247 nå koster 179.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herregud, de har satt ned Pink Cameo fra 249 til 189. På Ebay koster det mellom 12-25 kr. Noen som kan matte her? :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morgen hører vi vel om at overskuddet fra treasures har gått til veldedig formål, og at vi på KG har ødelagt for dette.

Det må jo være en god forklaring som kommer godt med i pengekjøret rundt dem...

Og når folk lurer på hvem pengene gikk til, så har de jo ingen veldedige organisasjoner som vil stille opp på løgnen deres, så de må si at de ville spare opp alle pengene for å kunne gi bort masse penger på en gang, bare for å gjøre det ekstra staselig for de som får pengene. Pengene ble satt inn på høyrentekonto, men det var så klart for å få mest mulig penger til vedledighet.

:skratte:

Hvis ikke dette blir forklaringen, så lurer jeg på hva det blir. Jeg gleder meg til å høre unnskyldningen for dette som har skjedd med prissenkingen og alt! Tidspunktet er jo... lite strategisk i forhold til denne diskusjonen... :popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herregud, de har satt ned Pink Cameo fra 249 til 189. På Ebay koster det mellom 12-25 kr. Noen som kan matte her? :skratte:

Oh my god! Er det denne? http://www.alibaba.com/product-gs/303042939/Cameo_With_Ball_Stretch_Bracelet_ALBA.html

http://www.treasures.no/pink-cameleon-bracelet.html

58 cents fra fabrikken og 189 kroner på Treasures? :skratte:

Edit: 58 cents er altså 3.17 kroner ;) Det er ganske sykt.

Endret av Nøtteskall
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treasures-fansiden på Face er borte nå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...