Gå til innhold

Fotballfrue+Treasures= Ebay


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en gammel frue som ikke er helt vel bevandret i blogg-verden. Var innom hos Fotballfruen og leste på bloggen hennes nå. Ser at hun oppmuntrer folk til å legge inn kommentarer - er det sånn at de får betalt pr kommentar folk legger igjen?

Hun spurte hvem som er interessert i å få oppskrift på en viss salat .. antagelig bare for å få flere kommentarer med "jatakk, jeg vil gjerne ha oppskriften, så fint om du legger den ut" .. osv. Er det sånn det virker?

Nei, man får ikke betalt pr. kommentar. Men det er som du sier at jo mer aktivitet, og jo flere kommentarer, jo flere treff på sidene hennes og dermed kommer sponsorene løpende :)

Når man blogger kan man også drive sensurpolitikk i kommentarfeltet. Man kan selv velge hva som står og ikke står.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cosette

Dette ER virkelig som en bilulykke - man vil ikke se, men man MÅ jo bare! :popcorn:

Ser for meg denne dama sitte panisk med blodskutte øyne foran pc-en mens hun kontinuerlig trykker "oppdater" på Google for å se om det er kommet noen flere treff på navnet sitt.

Og denne ektemannen, da.

Det er nesten så jeg synes litt synd i dem. Det er noe patetisk over dem. Dette er ikke første gang de er i negativt søkelys, og de begynner å bygge seg opp et temmelig dårlig rykte.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit

Nå skriver dere bare for å holde liv i tråden og det er litt barnslig... :gjeiper:

Nå skriver jeg kun for å fortelle deg at nei, det gjør jeg ikke. Jeg var innom for å følge med i tråden, og oppdaget at noen hadde funnet alibaba.com(særdeles underholdende). Men så kom jeg til innlegget ditt og da måtte jeg bare kommentere at her tar du nok veldig feil.

Ellers er det bra at useriøse nettaktører/firmaer blir stoppet rimelig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ER virkelig som en bilulykke - man vil ikke se, men man MÅ jo bare! :popcorn:

Ser for meg denne dama sitte panisk med blodskutte øyne foran pc-en mens hun kontinuerlig trykker "oppdater" på Google for å se om det er kommet noen flere treff på navnet sitt.

Og denne ektemannen, da.

Det er nesten så jeg synes litt synd i dem. Det er noe patetisk over dem. Dette er ikke første gang de er i negativt søkelys, og de begynner å bygge seg opp et temmelig dårlig rykte.

Det var slemt skrevet. Ser ut som om du godter deg over andres ulykke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper at media tar tak i dette!

Var ihvertfall noen som hadde sakt i fra,så da er det bare å vente på at de tar tak i det(hvis ikke de folka har satt himmel og jord i bevegelse for å stoppe det)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man handler smykker på alibaba må man i de fleste tilfeller kjøpe mer enn én av samme smykke, på eBay kan man kjøpe én og én.

Jeg har funnet en butikk som selger alt mulig rart til eBay pris, de har gadgets som i norske butikker koster flere ganger mer.

Link: http://www.dealextreme.com/

Fordelene med denne butikken fremfor eBay er at det er en butikk som har gratis frakt på alle varer uansett i verden og man kan etterlate "reviews" på en vare man har kjøpt med bilder og video på youtube.

Disse "anmeldelsene" blir lagt ut i produktbeskrivelsen, uansett hvor negative/positive de er.

Jeg har selv handlet både gode produkter og helt ræva produkter fra den siden, fått pengene mine tilbake flere ganger eller andre produkter som erstatning.

Eneste kjipe er at dealextreme er som en diiiiger dropshipping-side og kjøper enkeltprodukter fra fabrikker som de på alibaba etterhvert som bestillingene kommer, noe som medfører leveringstider fra 4 dager til 30 dager med gratis frakt...

Men, siden prisen på varene er en brøkdel av prisene her hjemme, bryr det meg svært lite.

Butikken har også en mengde smykker, anbefaler dere å sjekke de ut:

http://www.dealextreme.com/c/necklaces-1201

Min favoritt på nettsiden er disse iPod-høretelefonene til 10 kroner innkludert frakt: http://www.dealextreme.com/p/for-ipod-noise-isolation-earbuds-33

Som dere ser at dealextreme i motsetning til treasures.no ingen sensur av hva folk sier om disse høretlefonene, eller andre varer for den slags skyld:

http://0o2471.net//26315.jpg

http://0o2471.net//26317.jpg

Har flere av disse slengende, i diversje ryggsekker og bægger, sånn i tilfelle.

Håper dere tester ut eBay eller dealextreme, jeg har ivertfall aldri tenkt å gå tilbake til en norsk nettbutikk for å handle kabler, høretelefoner eller andre overprisede duppeditter...

cut out the middle man.

~turbo

Img-tagger fjernet. Kråkesaks, moderator.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Det var slemt skrevet. Ser ut som om du godter deg over andres ulykke.

Nei, for dét å være på pletten med advokattrusler i samme sekund som noen omtaler ens virksomhet i skeptiske ordelag, er ingen ulykke. Det er å drite seg ut helt for egen maskin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for dét å være på pletten med advokattrusler i samme sekund som noen omtaler ens virksomhet i skeptiske ordelag, er ingen ulykke. Det er å drite seg ut helt for egen maskin.

Og du godter deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Og du godter deg...

Jeg synes absolutt kommentarene til Herr Eriksen er av en viss underholdningsverdi. Jeg er ikke større menneske enn at jeg gladelig skal innrømme det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er treasures.no som faktisk skriver de kommentarene osm bla postet her i går, og på bloggen til denne jenta i dag, så må jeg si at jeg håper ingen kjøper smykker fra denne nettbutikken når kundebehandlingen er så dårlig! At de kaller kunder for naive og er frekke, så er det jo ikke rart at folk reagerer. Hadde de holdt seg til tema, så hadde det jo vært greit.

Det å holde seg til tema er ikke lett, men når det gagner bedriften (noe det gjør) så burde man faktisk ta seg litt i skinnet og tenke over hvordan man svarer folk...

Det nytter ikke å kalle kunder dumme bare fordi kundene kalte deg dum først!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss ikke komme med så mange personangrep, for da blir tråden stengt igjen. Og da mister vi underholdningen vår :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ble innleggene til Hr. Eriksen slettet i går? Han skrev da vel ingenting som kvalifiserte til sletting? Var det han selv som ønsket dette, og fikset så det ble slettet?

Var det noen som tok kopi? :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer kjøpe inn masse smykker fra alibaba og starte nettbutikk...:P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes dere forresten om navnet "Curlingkjærring"?

Hvis du også kjøper inn fra Alibaba, så vil navnet stå til kvaliteten iallefall! (til forksjell fra en viss annen nettbutikk). Bare husk å ikke ha over 500% fortjeneste da. :skratte: Eller, du kan jo ha det, og så juge om at du ikke har det, det er jo "flere nettbutikker som driver sånn", inkludert den som skriver det sitatet... :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss ikke komme med så mange personangrep, for da blir tråden stengt igjen. Og da mister vi underholdningen vår :popcorn:

Men, men, de gjør det så ALTFOR enkelt! :fnise:

Hvorfor må de være så ufortjent underholdende? Hadde de vært et ektepar fra Kløfta med medlemsskap i Mensa hadde det ikke vært like morsomt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...