Gå til innhold

Fotballfrue+Treasures= Ebay


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Se tidligere i tråden, hun truet en blogger med advokat.

Men dette var jo fordi vedkommende kalte hun for en svindler. Å kalle noen for svindlere bare pga. det hun mener er overprising er jo ikke lov.. Treasures skrev jo selv i kommentarfeltet at de ikke reagerte på innlegget i seg selv, men anklagene om svindel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men dette var jo fordi vedkommende kalte hun for en svindler. Å kalle noen for svindlere bare pga. det hun mener er overprising er jo ikke lov.. Treasures skrev jo selv i kommentarfeltet at de ikke reagerte på innlegget i seg selv, men anklagene om svindel.

Hun kalte dem for "svindlere". Herregud ikke uttal deg om noe du ikke har peiling på! Hun ville kun opplyse om store prisforskjeller. Ikke noe annet. Ingen er ute etter å ta fotballfrue.. Les hele tråden.. Og hadde du sett innleggene skrevet av daglig leder hadde du forstått situasjonen. Deres håndtering av denne saken har vært direkte pinlig å følge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kalte dem for "svindlere". Herregud ikke uttal deg om noe du ikke har peiling på! Hun ville kun opplyse om store prisforskjeller. Ikke noe annet. Ingen er ute etter å ta fotballfrue.. Les hele tråden.. Og hadde du sett innleggene skrevet av daglig leder hadde du forstått situasjonen. Deres håndtering av denne saken har vært direkte pinlig å følge.

Hvem er det som uttaler seg om ting de ikke vet noe om?

I det opprinnelige innlegget stod det svindlere uten apostroff, hun endret det etter kommentaren fra Treasures.

Endret av Trine29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treasures har da masse fint som ikke er å finne på Ebay. Jeg har selv handlet der, og varene svarte absolutt til forventningene :)

Fikk de til og med kun 2 dager etter at jeg bestilte :)

Jeg har også returnert en vare, da armbåndet ikke passet helt til antrekket som jeg trodde. Det var ingen problemer der, pengene tilbake på konto kun etter noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også man burde lese "svindlere" i overført betydning, og en anmeldelse basert på dette hadde nok ikke kommet langt. At hun heller burde skrevet at de lurer folk, e.l., er jeg dog enig i.

edit: visste ikke at svindlere uten apostrof var første versjon.

Det er vel også derfor de har lagt saken ligge nå i ettertid, siden apostroffen kom opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treasures har da masse fint som ikke er å finne på Ebay. Jeg har selv handlet der, og varene svarte absolutt til forventningene :)

Fikk de til og med kun 2 dager etter at jeg bestilte :)

Jeg har også returnert en vare, da armbåndet ikke passet helt til antrekket som jeg trodde. Det var ingen problemer der, pengene tilbake på konto kun etter noen dager :)

Da har du ikke lett bra nok :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du ikke lett bra nok :)

Så du mener ALT de fører er på ebay? Jeg har selv lest gjennom tråden nå.. Det er linket til rundt 10 - 15 produkter, er det ille? Husk at det som er i moten når det gjelder smykker er ganske minimalt. Smykkeklokker, uglesmykker og dyresmykker generelt, skal de la vær å ta inn dette fordi det finnes på ebay? Dette er jo smykker de kommer til å selge uansett, da det finnes mennesker som ikke vil handle på ebay, men heller foretrekker norske nettbutikker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som uttaler seg om ting de ikke vet noe om?

I det opprinnelige innlegget stod det svindlere uten apostroff, hun endret det etter kommentaren fra Treasures.

"Svindlere" eller svindlere - grunnlag for søksmål er det ikke. Terskelen for injuriesøksmål skal være betydelig høyere, noe CBE også burde vite, ettersom hun har studertt juss. Injurielovgivningen ble for øvrig ytterligere innskrenket for ikke lenge siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener ALT de fører er på ebay? Jeg har selv lest gjennom tråden nå.. Det er linket til rundt 10 - 15 produkter, er det ille? Husk at det som er i moten når det gjelder smykker er ganske minimalt. Smykkeklokker, uglesmykker og dyresmykker generelt, skal de la vær å ta inn dette fordi det finnes på ebay? Dette er jo smykker de kommer til å selge uansett, da det finnes mennesker som ikke vil handle på ebay, men heller foretrekker norske nettbutikker :)

Fun fact er at de smykkene vi har funnet på eBay er fjoråretsmodeller fra Asia... snakk om å være på moten :fnise:

Er vel mer enn 10 - 15 stk, har funnet flere av smykkene på alibaba og flere nettsider. Dessuten har eBay et mye større utvalg enn treasures med mange lignenes smykker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener ALT de fører er på ebay? Jeg har selv lest gjennom tråden nå.. Det er linket til rundt 10 - 15 produkter, er det ille? Husk at det som er i moten når det gjelder smykker er ganske minimalt. Smykkeklokker, uglesmykker og dyresmykker generelt, skal de la vær å ta inn dette fordi det finnes på ebay? Dette er jo smykker de kommer til å selge uansett, da det finnes mennesker som ikke vil handle på ebay, men heller foretrekker norske nettbutikker :)

ALT de selger er nok ikke på Ebay, men en kveld søkte jeg for gøy opp noen smykker som jeg synes var litt morsomme. Jeg søkte opp 12 armebånd, 7 smykker og 5 øreringer. Alt fantes på Ebay. Det er mulig at jeg valgte et svært lite representativt utvalg, men av en eller annen grunn tviler jeg...

Jeg var riktignok litt kreativ da jeg søkte. Fjernet deler av fornorskede uttrykk, og vips...så kom de frem gitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere tenkt at hvis vi alle skulle handle på ebay ville norsk økonomi få seg en alvorlig knekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT de selger er nok ikke på Ebay, men en kveld søkte jeg for gøy opp noen smykker som jeg synes var litt morsomme. Jeg søkte opp 12 armebånd, 7 smykker og 5 øreringer. Alt fantes på Ebay. Det er mulig at jeg valgte et svært lite representativt utvalg, men av en eller annen grunn tviler jeg...

Jeg var riktignok litt kreativ da jeg søkte. Fjernet deler av fornorskede uttrykk, og vips...så kom de frem gitt.

Wow, du er virkelig ute etter å ta henne :P Gjør du dette med alle norske nettbutikker? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere tenkt at hvis vi alle skulle handle på ebay ville norsk økonomi få seg en alvorlig knekk?

Si det til fortballfrua og be henne heller jobbe for norge :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si det til fortballfrua og be henne heller jobbe for norge :P

Hun må da betale moms for varene hun selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må da betale moms for varene hun selger.

Ikke bra nok bidrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hva med alle pengene som hun legger igjen i norske butikker?

Men dette gjelder ikke bare Treasures, men alle norske butikker. Viktig å verne om egen økonomi, hvis alle handlet i utlandet ville vi alle vært hjemløse til slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Og hva med alle pengene som hun legger igjen i norske butikker?

Men dette gjelder ikke bare Treasures, men alle norske butikker. Viktig å verne om egen økonomi, hvis alle handlet i utlandet ville vi alle vært hjemløse til slutt..

Heh, ja, hjemløse.. alle som en. Banna bein liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med alle pengene som hun legger igjen i norske butikker?

Men dette gjelder ikke bare Treasures, men alle norske butikker. Viktig å verne om egen økonomi, hvis alle handlet i utlandet ville vi alle vært hjemløse til slutt..

Ja for normenn kan ikke senke prisene sine :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...