Gå til innhold

Fotballfrue+Treasures= Ebay


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe. Her listes varere dens opp som er å få kjøpt på ebay. Bare 10%??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper ikke det er voksene damer som sitter å diskuterer her.

Dere oppfører dere som dritunger!

Skal vi sitte å snakke drit om alle parfymerier, frisørsalonger, hudpleiesalonger som også selger produkter som du finner til en brøkdel på ebay?

Hvorfor er fotballfrues virksomhet noe verre en overnevnte?

Her er jeg overbevist om at alt bunner ut i sjalusi.

Bleikfeite damer som er usikre på seg selv... :kjefte:

Fotballfrua selger bra fordi det er marked for det. Er det feil å utnytte det? Man kan ikke jobbe gratis heller..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusikortet igjen. Jeg er definitivt ikke sjalu på Caroline.

Ikke er jeg bleikfeit heller :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke det er voksene damer som sitter å diskuterer her.

Dere oppfører dere som dritunger!

Skal vi sitte å snakke drit om alle parfymerier, frisørsalonger, hudpleiesalonger som også selger produkter som du finner til en brøkdel på ebay?

Hvorfor er fotballfrues virksomhet noe verre en overnevnte?

Her er jeg overbevist om at alt bunner ut i sjalusi.

Bleikfeite damer som er usikre på seg selv... :kjefte:

Fotballfrua selger bra fordi det er marked for det. Er det feil å utnytte det? Man kan ikke jobbe gratis heller..

Til en brøkdel av prisen? Vel... fra 279kr (link) til 14kr (link) er vel litt mer enn det? Har da aldri opplevd en butikk som tar så mye på alle produktene sine...

Endret av Hilde
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges, da den trenger en krafitig oppryddning.

Mette Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for svar fra firma og siteringer, personangrep og spekulasjoner. Det er godt mulig det forsvant ting som i utgangspunktet kunne stått, men pga at så mange siterer ville det blitt en alt for stor jobb å redigere bort bare sitering og svar og latt to setninger står igjen. Håper dere har forståelse for dette.

Mette Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå oppfordrer hun(fotballfrue) oss til å nominerer treasure til årets nettbutikk. Nei, takk sier jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://merethus.blogg.no/1305010554_fotballfrue_svindler_.html?c=1305023017436

Kom over denne. Her tuer Treasures.no med søksmål mot en sytten år gammel jente fordi hun kommenterer prisforskjellen.

'Treasures' kan da ikke ha tid til gjøre stort annet enn å google seg selv hele dagen.. :fnise:

Endret av loffen
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå oppfordrer hun(fotballfrue) oss til å nominerer treasure til årets nettbutikk. Nei, takk sier jeg.

Jeg tror flere og flere har fått øynene opp for hva slags buisness de bedriver. De viser iallefall sine sanne farger nå, sånn de holder på å raide nettet. Truer og prøver å fjerne alle de kommer over som nevner denne vanvittige prisforskjellen. Det at de nå har satt ned prisene er fantastisk, så all creds for det. Men måten de har håndtert/håndterer denne situasjonen på har virkelig ikke vært heldig for dem. På dems vegne syns jeg det er bra at de innleggene som ble skrevet av dem selv her inne ble slettet, fordi det var rett og slett falut å lese.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er rimelig desperat når man truer med å saksøke en 17åring. Herre gud.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CupcakeLotte

http://merethus.blogg.no/1305010554_fotballfrue_svindler_.html?c=1305023017436

Kom over denne. Her tuer Treasures.no med søksmål mot en sytten år gammel jente fordi hun kommenterer prisforskjellen.

Jeg så det og det er jo helt sinnsykt! Man kan jo ikke gå i tottene på alle som har negative kommentarer/meninger om det de driver med og true med søksmål. Er man en "offentlig" person så må man regne med litt lugging. Får helt avsmak av hele opplegget til Fotballfrue... Uff!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det og det er jo helt sinnsykt! Man kan jo ikke gå i tottene på alle som har negative kommentarer/meninger om det de driver med og true med søksmål. Er man en "offentlig" person så må man regne med litt lugging. Får helt avsmak av hele opplegget til Fotballfrue... Uff!

Så enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er søtt at de klager på andre osv, men noe så simpelt som å lese reglene på kvinneguiden klarte de ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://merethus.blogg.no/1305010554_fotballfrue_svindler_.html?c=1305023017436

Kom over denne. Her tuer Treasures.no med søksmål mot en sytten år gammel jente fordi hun kommenterer prisforskjellen.

Herregud, tragisk av Treasures!!

Oppfordrer alle til å skrive kommentar på bloggen til hun her jenta. Her kan sannheten komme frem uten at Fotballfruen modererer det :) Ser noen har skrevet allerede. Treasures har ingenting å stille opp med, hvertfall ikke søksmål :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jahaja.... :fnise:

Treasures

10.mai.2011 kl.12:49

Som sagt, vi googler ikke oss selv, vi får mail av kunder som varsler oss :) Vi nedjusterte prisene på noen varer som ikke har solgt som forventet, og på noen varer for å konkurere med andre nettbutikker :) Dette er helt normalt. Vi ønsker ikke å fremstå som dyre i forhold til norske nettbutikket, ebay er det desverre ikke noe å gjøre med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har iallefall satt ned en del priser selv om grunnen ikke stemmer helt med timingen. Uansett grunn er det godt nytt! Men jeg er enig i at treasures håndtering av denne saken er merkelig. De tjener heller ikke på å gå ut å si at de ikke google seg selv. Hadde nok gjort det selv hadde jeg vært dem. Men skjønner ikke grunnen til å nekte for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er ikke den enorme prisforskjellen det største problemet, businessverdenen er jo bare sånn. Men den sensureringen, truingen og formen for reklamering de praktiserer er jo helt sinnsyk. Håper flere og flere får øynene opp for hva disse to egentlig driver med, men fjortisverdenen vil jo bedras, dessverre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang fotballfrue og mannen åpner munnen om dette, graver de seg dypere i sin egen grav. De burde visst at det mest hensiktsmessige for dem nå, er å ligge lavt til stormen er over. Isteden forvarer de seg meg ved å ty til løgner, angripe meningsmotstander og true 17 åringer til taushet. Det er lavmål.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De behandler saken veldig useriøst...

Det minner meg om Heidi Alexandra Olsen-oppførsel når de forsvarer seg gjennom en blogg-krig, noe jeg forsåvidt syns er greit når man er Heidi Alexandra Olsen fordi hun er like ung som leserene sine, men som et "forbilde" som fotballfrua og hennes business har blitt, så er dette veldig feil...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...