AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #221 Skrevet 10. mai 2011 Morsomt at en ung mor på 16år skal begynne å forsvare de folka i ene bloggen. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #222 Skrevet 10. mai 2011 Dette treasures nyest svar på en annen tilfeldig blogg: Hei, først vil jeg bare si at jeg synes det er flott at forbrukere er prisbevisste. Dette skjerper konkuransen blant butikkene og er med på å gi dere best mulig pris Som en følge av det innlegget her og et par andre, har vi derfor satt ned prisene på mange aktuelle varer for å kunne møte konkuransen fra andre nettbutikker. Ebay kan vi dog ikke konkurere med. Du har din fulle rett til å påpeke prisforskjeller, og jeg håper du vil fortsette med dette i fremtiden. Hvis du leter litt rundt, er jeg 100% sikker på at du finner produkter vi selger, til over dobbel pris hos noen av konkurentene våre, dette gjelder dog ikke ebay, da det er umulig for en norsk butikk å sammenligne seg selv med de. Poenget mitt er at dette ikke er noe særegent for Treasures, det gjelder 90% av alle norske butikker og nettbutikker og det er det desverre ikke noe å gjøre med, da prisnivået i Norge er som det er. Mvh, Lars-Kristian Eriksen - Daglig Leder Treasures Nå har pipa fått en annen låt. Nå er det på grunn av oss at prisene er satt ned plutselig og treasures vil at vi skal fortsette med å opplyse om prisforskjeller. Vet ikke helt hva jeg skal tro nå. Kommer mye selvmotsigende svar omhverandre her! 3
Gjest Hikken Skrevet 10. mai 2011 #223 Skrevet 10. mai 2011 Morsomt at en ung mor på 16år skal begynne å forsvare de folka i ene bloggen. Hun vet ikke bedre, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #224 Skrevet 10. mai 2011 Kan noen være så grei å finne et sted hvor Caroline Berg eller mannen hennes har sagt at de ikke selger for mer enn 500% avanse UTEN AT DET ER EN ANONYM BRUKER?
sequin Skrevet 10. mai 2011 #225 Skrevet 10. mai 2011 Nå har pipa fått en annen låt. Nå er det på grunn av oss at prisene er satt ned plutselig og treasures vil at vi skal fortsette med å opplyse om prisforskjeller. Vet ikke helt hva jeg skal tro nå. Kommer mye selvmotsigende svar omhverandre her! Hihihihi Uansett hvor mye prisene er satt ned kommer jeg til å handle på Ebay de kommer jo aldri ti å selge disse smykkene for lik pris uansett ) 1
Shade Skrevet 10. mai 2011 #226 Skrevet 10. mai 2011 (endret) Treasures 10.mai.2011 kl.12:01 Er det svindel å ha en avanse på maks 500%? Endret 10. mai 2011 av Shade 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #227 Skrevet 10. mai 2011 Treasures 10.mai.2011 kl.12:01 Er det svindel å ha en avanse på maks 500%? Hvor er dette? Er brukeren anonym?
Shade Skrevet 10. mai 2011 #228 Skrevet 10. mai 2011 Det er et innlegg fra Treasures (ikke signert med navn så jeg vet ikke hvem av de som har skrevet det) på tidligere nevnt blogg der de sier at de har en avanse på maks 500% 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #229 Skrevet 10. mai 2011 Det er et innlegg fra Treasures (ikke signert med navn så jeg vet ikke hvem av de som har skrevet det) på tidligere nevnt blogg der de sier at de har en avanse på maks 500% MEh... finn et inlegg hvor hun offentlig går ut og skriver om dette, jeg tror ikke på kommentarer fra anonyme brukere.
loffen Skrevet 10. mai 2011 #230 Skrevet 10. mai 2011 Kan noen være så grei å finne et sted hvor Caroline Berg eller mannen hennes har sagt at de ikke selger for mer enn 500% avanse UTEN AT DET ER EN ANONYM BRUKER? Treasures skrev et innlegg her på KG der de opplyste om det, men innleggene deres har blitt slettet etter rydding av tråden her. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #231 Skrevet 10. mai 2011 Kan noen være så grei å finne et sted hvor Caroline Berg eller mannen hennes har sagt at de ikke selger for mer enn 500% avanse UTEN AT DET ER EN ANONYM BRUKER? Treasures 10.mai.2011 kl.12:01 Er det svindel å ha en avanse på maks 500%? Det er helt normalt. Svindel er å påstå at du selger ekte sølv, mens det egentlig er kråkesølv. Loven gjelder for alle personer over 16 såvidt jeg vet, og det er like krenkende å bli kalt svindler av en 17-åring som en 25-åring Du finner det ca. midt på siden på: http://merethus.blogg.no/1305010554_fotballfrue_svindler_.html?c=1305025445707 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #232 Skrevet 10. mai 2011 Treasures skrev et innlegg her på KG der de opplyste om det, men innleggene deres har blitt slettet etter rydding av tråden her. Også anonyme. Tror det ikke før jeg får se det på veggen til treasures.no på facebook, bloggen hennes eller treasures.no Kanskje en mail.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #233 Skrevet 10. mai 2011 Sette advokat på en 17-åring som påpeiker prisforskjeller? Det virker som om Fotballfru og husbonden lever i en rosa boble uten virkelighetsfornemmelse. 7
Fluffe Skrevet 10. mai 2011 #234 Skrevet 10. mai 2011 Også anonyme. Tror det ikke før jeg får se det på veggen til treasures.no på facebook, bloggen hennes eller treasures.no Kanskje en mail. Du får sende en mail og spørre om de kan skrive det til deg. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #235 Skrevet 10. mai 2011 MEh... finn et inlegg hvor hun offentlig går ut og skriver om dette, jeg tror ikke på kommentarer fra anonyme brukere. Det er helt klart treasures.no som står bak innleggene de sier er dem. Det ser man. Trort ikke hun kommer til å ta opp denne saken på bloggen sin, eller andre steder frivillig. Detsetter ikke dem i et godt lys. 2
loffen Skrevet 10. mai 2011 #236 Skrevet 10. mai 2011 Også anonyme.Tror det ikke før jeg får se det på veggen til treasures.no på facebook, bloggen hennes eller treasures.noKanskje en mail. Lars Kristian hadde skrevet under med sitt fulle navn. Ikke så anonymt det da. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #237 Skrevet 10. mai 2011 Lars Kristian hadde skrevet under med sitt fulle navn. Ikke så anonymt det da. Igjen, hvem som helst kan ha skrevet dette. Noen som har en bekreftelse på "vi selger ikke for mer enn %500 avanse" kommentaren fra mailadressen til treasures? [email protected] ? Noe som ikke stemmer.
Fluffe Skrevet 10. mai 2011 #238 Skrevet 10. mai 2011 Igjen, hvem som helst kan ha skrevet dette. Noen som har en bekreftelse på "vi selger ikke for mer enn %500 avanse" kommentaren fra mailadressen til treasures? [email protected] ? Noe som ikke stemmer. Send en mail å spør! 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #239 Skrevet 10. mai 2011 Igjen, hvem som helst kan ha skrevet dette. Noen som har en bekreftelse på "vi selger ikke for mer enn %500 avanse" kommentaren fra mailadressen til treasures? [email protected] ? Noe som ikke stemmer. Kan du ikke bare sende mail dit selv da og spørre? Er vel ikke så vanskelig det!?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #240 Skrevet 10. mai 2011 http://www.alibaba.com/product-gs/440802186/Antique_Pocket_watch_bicycle_necklace_N06104.html Her får du kjøpt slike bicycle klokkesmykker til 1 dollar pr stk, altså 5 NOK Dette er en nettside hvor det selges varer til butikker i store kvanta, og innkjøpsprisen til flere av varene treasures.no selger finnes her, til innkjøpspris på rundt 1 dollar og for noen varer, til og med under det..! Det vil være veldig rart og uøkonmisk unyttig for treasures å kjøpe disse varene til en dyrere penge enn dette når de kan fåes så billig her, så jeg antar at innkjøpsprisen på en svært stor andel av varene ligger på rundt 5 NOK og nedover (minus frakt). Alle deres varer er å finne på alibaba.com og jeg vil med stor sikkerhet tro at de handler herfra. Så da er det egentlig bare å regne ut avansen, innkjøpsprisene for hvert enkelt smykke ligger der jo for en hver som vil se. Avansen er mer enn 500% ja. 1
Fremhevede innlegg