Gå til innhold

Sensur på blogger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har selvsagt stor forståelse for at bloggere velger å godkjenne kommentarer for å ta vekk hets og sjikane. Dog har jeg opplevd opptil flere ganger at de såkalte toppbloggerne sensurerer kommentarer som burde blitt stående. Fotballfrue f.eks, hun sensurerer over en lav sko. Jeg har selv blitt sensurert med kommentarer på reklameinnleggene hennes der jeg informerer om rimeligere alternativ til det hun reklamerer for (eller innlegg i samarbeid med Coverbrands etc som hun skriver).

Hva synes dere om dette? Burde det ikke fremkomme i bloggene at kommentarer blir silt og sensurert fritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis en blogg er preget av tekstreklame, så er dt kanskje ikke så merkelig at eieren sensurerer innlegg og kommentarer som reduserer effekten av reklamen. Det er vel der de får inntektene sine fra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da bør det vel opplyses om det? Sånn som det er nå så er det jo maaaaaange positive svar på produktene men bortimot ingen negative. Det blir jo villedende reklame synes jeg. Da er det bedre å ikke ha kommentarfelt på reklameinnleggene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da bør det vel opplyses om det? Sånn som det er nå så er det jo maaaaaange positive svar på produktene men bortimot ingen negative. Det blir jo villedende reklame synes jeg. Da er det bedre å ikke ha kommentarfelt på reklameinnleggene.

Ja, helt enig. Det blir veldig villedende!

Egentlig synes jeg blogg og butikk burde være to forskjellige ting. Det er mange unge som lar seg påvirke av det de leser i bloggen. Men det er jo såklart det hun spekulerer i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...