Vofsitofsi Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #421 Del Skrevet 31. juli 2011 Tilbake i hovedstaden igjen nå. Var godt å komme hjem en tur, grudde meg veldig for å se hvor tomt det var etter vofsen vår, men det har egentlig gått veldig greit. Det er sånne småting man tar seg i, for eksempel at jeg synes jeg hørte lyden av mamma som tar hundemat i skåla hennes, eller at jeg tenker at vi ikke kan ha ytterdøra oppe, for da kan Fia gå ut. Det tar nok litt tid før vi venner oss til alt. Det var likevel godt å komme hjem en tur, godt å snakke litt med mamma og pappa om det som skjedde forrige fredag også. Men greit å være tilbake nå også. Klar for en ny uke på jobb, og jeg har store planer om å få satt i gang med trening igjen. Har jo ikke trent siden jeg jogget forrige torsdag ... Huff! Og etter en helg med masse god og usunn mat føler jeg meg ti kilo tyngre. Har ikke lyst til å gå på vekta, men må bare sette i gang med sunn mat og trening. Har egentlig vurdert et lavkarbokosthold, noen av dere som har noe erfaring med det? Jeg bare vet at jeg er veldig glad i havregrøten min ... Og det er jo så lettvint å ta et par knekkebrød til lunsj. Hmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 31. juli 2011 #422 Del Skrevet 31. juli 2011 Velkommen hjem igjen bra å høre det gikk greit i helga da.. Ja, samme her.. Har ikke trent på en eeeevighet ! Har selv vurdert en lavkarbo diett !!!! Fått oppskrift på dette lavkarbo brødet som jeg skal bake imorgen, ellers holde meg til hvitt kjøtt og grønnsaker.. Har ikke gått på lavkarbo diett før, men har en kamerat som er ekspert.. Han har gått ned over 15kg.. Var jo endel overvektig da, men kan bare spørre han va jeg kan og ikke kan spise Vet som småregler at man ikke skal spise grønnsaker som vokser i jorda f.eks.. Og mais er fy fy av en eller annen grunn.. Ellers er det å kjøre på med fete ting som ost og avocado ?! Masse egg osv.. Jeg skjønner liksom ikke helt hvordan det er mulig..men skal gi det ett forsøk.. Vi kan jo starte i morgen begge to å se hvordan det går? Motivere hverandre.. Skal stikke på butikken imorgen tidlig og handle inn det jeg trenger til brødet hvertfall.. Kan jo gi deg oppskriften hvis du er intressert? Mye fakta på nettet ang. lavkarbo også......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #423 Del Skrevet 31. juli 2011 Velkommen hjem igjen bra å høre det gikk greit i helga da.. Ja, samme her.. Har ikke trent på en eeeevighet ! Har selv vurdert en lavkarbo diett !!!! Fått oppskrift på dette lavkarbo brødet som jeg skal bake imorgen, ellers holde meg til hvitt kjøtt og grønnsaker.. Har ikke gått på lavkarbo diett før, men har en kamerat som er ekspert.. Han har gått ned over 15kg.. Var jo endel overvektig da, men kan bare spørre han va jeg kan og ikke kan spise Vet som småregler at man ikke skal spise grønnsaker som vokser i jorda f.eks.. Og mais er fy fy av en eller annen grunn.. Ellers er det å kjøre på med fete ting som ost og avocado ?! Masse egg osv.. Jeg skjønner liksom ikke helt hvordan det er mulig..men skal gi det ett forsøk.. Vi kan jo starte i morgen begge to å se hvordan det går? Motivere hverandre.. Skal stikke på butikken imorgen tidlig og handle inn det jeg trenger til brødet hvertfall.. Kan jo gi deg oppskriften hvis du er intressert? Mye fakta på nettet ang. lavkarbo også......... Jeg har faktisk oppskrift på et proteinbrød her - kanskje det er det samme? Inneholder egg, linfrø, havregryn, kesam og solsikkekjerner blant annet. Jeg tenker såpass økonomisk at jeg tenker at jeg egentlig bør spise opp det jeg har av karbohydrater før jeg begynner med det, jeg da ... Så det kan vel hende at jeg begynner litt etter hvert Å spise sunt skal jeg i alle fall begynne med i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. august 2011 Forfatter #424 Del Skrevet 1. august 2011 I gang med ny uke og (forhåpentligvis) et sunnere og bedre liv! Har spist nokså sunt i dag. Spiste spekemat til middag da, siden jeg hadde en del rester. Men så ble jeg såpass god og mett også, at jeg trenger nok ikke å spise veldig mye mer i kveld. Vet godt med meg selv at jeg kan trene masse om jeg vil, men det som oftest er MATEN det skorter på - har lett for å spise for mye, og i helgene spiser jeg også mye og usunt. I hverdagene er jeg flink til å spise sunt, men hva hjelper det når jeg stapper innpå i helgene? Må skjerpings til der ja! Fikk meg en spinningtime i dag da, og det er vel og bra. I morgen blir det nok ikke trening, skal til en kompis som skal flytte til Berlin og plukke med meg litt kjøkkenutstyr han ville bli kvitt. Sier ikke nei takk, jeg! Satser heller på at det blir trenings på onsdag igjen. Ellers har jeg lite planer for uken - tror kanskje jeg faktisk skal prøve å prioritere å spise sunt og trene nå, selv om det sikkert blir rom for litt mer sosialt liv nærmere helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 1. august 2011 #425 Del Skrevet 1. august 2011 Stå på!!! Har tro på oss jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 1. august 2011 #426 Del Skrevet 1. august 2011 We can do it! Syns du er flink som klarer å være sunn til hverdags. Jeg sprekker både titt og ofte med cookies og kake og godteri Men ikke i dag! Nå er jeg supermotivert for å bli FIT og spise sunnere. Merker at klærne er litt stramme også. Hva pleier du trene for tiden? Er det kun jogging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. august 2011 Forfatter #427 Del Skrevet 1. august 2011 We can do it! Syns du er flink som klarer å være sunn til hverdags. Jeg sprekker både titt og ofte med cookies og kake og godteri Men ikke i dag! Nå er jeg supermotivert for å bli FIT og spise sunnere. Merker at klærne er litt stramme også. Hva pleier du trene for tiden? Er det kun jogging? Nå som det er begrenset med timer på treningssenteret, blir det ofte en spinningtime etter jobb. Ellers prøver jeg å motivere meg selv til å jogge, men det er ikke alltid det går så bra! Synes det er mye bedre når man har en instruktør man bare skal følge og slipper å måtte motivere seg selv så veldig Begynner med full timeplan fra den 20. tror jeg, så da blir det nok bedre! Skulle absolutt fått inn litt styretrening oppe i all denne kondisjonstreningen, men jeg kan ikke nekte for at jeg synes det er dødzzzzzzzkjedelig. Jaja. Hva med deg? Hva slags trening driver du mest med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. august 2011 #428 Del Skrevet 1. august 2011 I gang med ny uke og (forhåpentligvis) et sunnere og bedre liv! En god start på en ny uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. august 2011 Forfatter #429 Del Skrevet 1. august 2011 Nå så jeg nettopp at det blir ny Sukkerfest 17. september. Tenkte jeg skulle være tidlig ute og spørre om noen eventuelt har lyst til å bli med? Da går det også an å bestille billetter tidligere, så blir det ikke så dyrt. Let me know! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. august 2011 #430 Del Skrevet 2. august 2011 Nå så jeg nettopp at det blir ny Sukkerfest 17. september. Tenkte jeg skulle være tidlig ute og spørre om noen eventuelt har lyst til å bli med? Da går det også an å bestille billetter tidligere, så blir det ikke så dyrt. Let me know! Hvis det ikke funker med han daten min, så blir jeg med. Hvor mye koster det nå da? Hvor skal det være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 2. august 2011 Forfatter #431 Del Skrevet 2. august 2011 Hvis det ikke funker med han daten min, så blir jeg med. Hvor mye koster det nå da? Hvor skal det være? Det koster 199 og er i Soria Moria på Torshov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. august 2011 #432 Del Skrevet 2. august 2011 Det koster 199 og er i Soria Moria på Torshov! Det var jo faktisk ikke så ille. Skal tenke på saken! Har du mailet med noen der i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 2. august 2011 Forfatter #433 Del Skrevet 2. august 2011 Det var jo faktisk ikke så ille. Skal tenke på saken! Har du mailet med noen der i det siste? Har ikke vært så veldig aktiv der i det siste, men det går i bølger. Har skrevet litt med en de siste dagene nå, men ellers er det ikke så mye interessant av de meldingene jeg får Men tenker det kan være annerledes på fest, da har man jo litt innabords og det er lettere å komme i snakk med folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 2. august 2011 Forfatter #434 Del Skrevet 2. august 2011 Fy søren så varmt det har vært i dag! Etter jeg var ferdig på jobb, gikk jeg til kompisen som skal flytte, for å hente litt kjøkkenutstyr. Ikke helt den rette dagen å gjøre det på tror jeg, siden jeg ble kjempesvett av å bære så tungt i varmen Men men, ser på det som trening, siden det er tvilsomt at det blir noe mer trening i kveld. Må shine litt her hjemme, føler jeg, og plutselig er klokka kvart på ti og det er GREYS! :D Spist nokså sunt i dag, føler jeg - havregryn, melk og lettsyltetøy til frokost, to knekkebrød med magert pålegg samt en lettyoghurt til lunsj, eple som mellommåltid og grillpølser med grønnsaker til middag. Måtte isåfall være pølsene som ikke burde være her. Synes egentlig det ikke er vanskelig å gjøre det i ukedagene, men det blir bare så veldig mye vanskeligere når jeg kommer inn i helgemodusen. Får prøve å skjerpe meg denne helga, spise frukt og grønt framfor godis! Har planer om å trene etter jobb i morra, mens det blir grilling med venner etter jobb på torsdag. Får prøve å få trent fredag og lørdag også, det hadde ikke gjort noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 3. august 2011 #435 Del Skrevet 3. august 2011 Nå som det er begrenset med timer på treningssenteret, blir det ofte en spinningtime etter jobb. Ellers prøver jeg å motivere meg selv til å jogge, men det er ikke alltid det går så bra! Synes det er mye bedre når man har en instruktør man bare skal følge og slipper å måtte motivere seg selv så veldig Begynner med full timeplan fra den 20. tror jeg, så da blir det nok bedre! Skulle absolutt fått inn litt styretrening oppe i all denne kondisjonstreningen, men jeg kan ikke nekte for at jeg synes det er dødzzzzzzzkjedelig. Jaja. Hva med deg? Hva slags trening driver du mest med? Helt enig med deg, er best å ha en instruktør, da blir man liksom mer motivert. Jeg har skada kneet så må være litt forsiktig, men trener en del spinning for tida. Og styrke. Også liker jeg den ellipsemaskina de har på sats. Tror jeg skal bytte til elixia siden jeg får det billigere gjennom jobben.. Skal du på sukkerfesten? Møtt noen hunks i det siste? Tror jeg skal joine en svensk dating-side hehe. Makan til svenske-fetish da.. Håper du har en fin kveld! Utrolig varmt i byen for tiden. Elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 3. august 2011 #436 Del Skrevet 3. august 2011 Her er oppskrift på thai green curry: http://www.matsiden.no/kokebok_oppskrift.asp?id=2359 Jeg kjøpte ferdig blanding i Sverige, men det er enkelt å finne ingrediensene i innvandrerbutikker. Hva liker du å spise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. august 2011 Forfatter #437 Del Skrevet 3. august 2011 Har vurdert sukkerfesten, om noen blir med, da! Drar ihvertfall ikke alene Aldri vært på noen sånn fest, men det kan jo bli gøy. Det er nok ganske stille på hunksefronten for tiden, men jeg skriver litt med en på Sukker nå. Men det er ikke mye som skjer. Kan ikke noen bare komme og swipe me off my feet og bare ta meg med storm? Ja takk! Svensker ER hot! Der er jeg helt enig med deg. Elsker språket - alle svensker høres så søte og hyggelige ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. august 2011 Forfatter #438 Del Skrevet 3. august 2011 I dag var jeg på trening etterpå, kjenner det er godt å få leet litt på liket igjen. Nå gjelder det bare å få matvanene til å bli like sunne, så kan det vel hende at det skjer noe med denne kroppen! Dro med ei venninne og badet etter jobb faktisk. Selv om bikiniformen er nokså laber, liker jeg jo veldig godt å bade, så i dag bestemte jeg for å drite i hvordan jeg følte meg i bikini. Vannet var litt kaldt, men så varmt det er i Oslo om dagen, var det veldig forfriskende! I morgen skal jeg grille med venner etter jobb, det blir kos. Satser på trening på fredag igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. august 2011 Forfatter #439 Del Skrevet 5. august 2011 Fræddaaaa! Blir godt med helg nå, kjenner jeg kunne godt ha sovet mer denne uken. Har planer om å trene etter jobb i dag - synes nesten at motivasjonen begynner å snike seg på plass nå! Gjelder bare å holde hardt på den og ikke skeie ut, det skal jo så lite til før man tenker at "Shit, en sjokolade til eller fra har da ikke noe å si ...", men jeg veit at det har jo faktisk litt å si. Var grilling med venner i går, veldig koselig. Venninna mi hadde meg seg smash-sjokolade, men jeg lot den ligge urørt! WIN! Spiste litt jordbær og druer i stedet. Veit at jeg er nødt til å handle i kveld, så da må jeg bare være sterk sterk sterk og ikke kjøpe noe godis eller noe annet dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 5. august 2011 #440 Del Skrevet 5. august 2011 Gratulerer med bra viljestyrke Hos meg er den fraværende.. både cookie og sjokolade på meg i dag. Og i går. Og i helga gidder jeg ikke bry meg. Skulle egentlig trene i dag jeg og men jeg sovna faktisk.. Planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå