Gå til innhold

Pjusks lille familie


Pjusk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Det blir så artig å se den lille personen som vokser inni deg. Får håpe du har det kjempegøy på UL i morgen og får se hva det blir. Her var sambo/forloveden med også, og han var verdens stolteste da han fikk vite at vi skulle ha en liten frøken C.

Det kommer til å bli artig å høre om UL-en, selv om jeg trodde den var i dag, men sånn går det når man slurver i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennede med ul i morgen :rodmer:

Ja, det blir veldig spennende :rodmer:

Det blir så artig å se den lille personen som vokser inni deg. Får håpe du har det kjempegøy på UL i morgen og får se hva det blir. Her var sambo/forloveden med også, og han var verdens stolteste da han fikk vite at vi skulle ha en liten frøken C.

Det kommer til å bli artig å høre om UL-en, selv om jeg trodde den var i dag, men sånn går det når man slurver i hytt og pine.

Jeg gleder meg, og er så spent. Har nesten litt lyst til å gå å legge meg nå så tiden går fortere, men tror ikke jeg får sove :fnise:

Spennende med UL i morgen :hoppe:

Håper du beærer oss med en UL-rapport :hoppe:

UL-rapport skal dere få :jepp:

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL i morgen! :hoppe:

Veldig spennende å høre hva som skjuler seg inni der! :jepp:

Takk for det, Teriyaki!

Ja, det skal bli spennende å se :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har vært her også :fnise:

Lykke til på UL!! :hoppendeglad: Gleder meg til å få rapport :jepp:

Takk for det, FrkHøne! :)

Nå er vi spent her. Ikke mange timene igjen til UL, også blir det rapport når jeg kommer hjem igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da var vi hjemme fra UL. Fikk sett en frisk liten luring inni magen som så ut til å ha funnet en behagelig liggestilling, da det var en veldig rolig liten baby der inne :rodmer: h*n lå slik til at det ble vanskelig å se h*n i profil, og det var vanskelig å se kjønn. Bena var godt samlet, like sjenert som mamman sin :fnise: vi fikk til slutt noen fine bilder, men fikk desverre ikke høre kjønn. Så da blir det nok en 3D UL tenker jeg :jepp:

Ellers ble ny termin satt til 2. Februar, så jeg er i dag 18+3 i stede for 18+1 som jeg trodde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah så lille nurket holder på hemmeligheten litt til, og jeg som var så spent :skratte:

Jaja en fin fin unnskyldning for 3D ultralyd da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at alt er bra med den lille! Men synd dere ikke fikk vite kjønn, da. Ser for meg at jeg hadde vært litt betuttet dersom vi ikke fikk vite kjønn med en gang, men det gir jo bare litt ekstra med spenning, da. :jepp: Så får man satse på at dere ser kjønnet på 3D når den tid kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt stod bra til men den lille, men søren at h*n skulle være så blyg da :fnise:

Dere får bare smøre dere med mer tålmodighet da :ler:

Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet ja, og håpe h*n ikke er like sjenert neste gang :fnise:

aah så lille nurket holder på hemmeligheten litt til, og jeg som var så spent :skratte:

Jaja en fin fin unnskyldning for 3D ultralyd da :gjeiper:

jaa, jeg var også veldig spent :fnise: Men nå blir det nok 3D UL på oss :jepp:

Kjedelig at h*n gjemte sine edle deler da :( Men kanskje dere har mer flaks på 3D :) Godt at alt stod bra til da :)

Håper vi har mer flaks på 3D ja :jepp: Og det viktigste for meg er at h*n er frisk og har det bra, så da gjør det egentlig ikke så mye :)

Greit med en unnskyldning slik at man kan ha 3D ultralyd med god samvittighet ;)

Sant det, god unnskyldning til å ta 3D UL :fnise:

Åååh, litt kjipt da, men en god grunn til å se kjønnet på 3D. Blir morsomt å se hva det blir da. :fnise:

Ja, håper bare h*n ikke er like sjenert på 3D da :fnise:

Så flott at alt er bra med den lille! Men synd dere ikke fikk vite kjønn, da. Ser for meg at jeg hadde vært litt betuttet dersom vi ikke fikk vite kjønn med en gang, men det gir jo bare litt ekstra med spenning, da. :jepp: Så får man satse på at dere ser kjønnet på 3D når den tid kommer. :)

Det viktigste for meg er at den lille har det bra og er frisk, så da er det ikke såå farlig at vi ikke fikk vite kjønn. Men det var selvfølgelig litt kjedelig når jeg hadde forberedt meg på å få vite det. Var litt småfrustrert i går :fnise: Men nå er det jo bare å vente på at det blir tid for 3D, så får vi håpe vi får sett det da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: for 19 uker!

Rart å plutselig begynne å hoppe på tirsdager i stede for torsdager, som jeg er så vant til :fnise:

Nå har jeg kjøpt den første bodyen til den lille, og jeg blir helt betatt hver gang jeg ser på den. Ser for meg når jeg skal kle på h*n bodyen :rodmer: Kjenner jeg gleder meg. Det er greit at vi fremdeles har litt tid før h*n kommer, så vi får forberedt oss litt mer, men samtidig er det godt at det ikke er mer enn omtrent 5 måneder igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med første innkjøp!

Merker at det er noe med å komme over den første tersklen for innkjøp... :sjenert:

Når man først har kjøpt et par ting, da ruller det nok inne en hel haug etterpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 19 uker!

Rart å plutselig begynne å hoppe på tirsdager i stede for torsdager, som jeg er så vant til :fnise:

Jeg har hoppet på tirsdager og må nå hoppe torsdager... Vi får hjelpe hverandre:)

Endret av kvn84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...