Gå til innhold

Pjusks lille familie


Pjusk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fine magen! :rodmer:

Tusen takk :)

Så fine magebilder!! :hoppe:

Du ser ikke ut til å være helt ulik meg i størrelse, og det stemmer jo bra, i forhold til lengden :jepp:

Tusen takk :)

Da er jeg vel kanskje ikke så stor som jeg har trodd likevel da :fnise:

Fine magen :rodmer:

Tusen takk :)

Kjempefin mage! :)

Tusen takk :)

--

Jeg har fått hentet baby-boksene fra Apotek1 og Vitusapotek nå. Jeg eeelsker gratisprøver, så to bokser med masse gratisprøver passer meg helt ypperlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: litt for 29 uker! Nå er det bare 11 uker og 2 dager igjen til termin :jepp:

Har funnet ut at jeg regnes som høygravid fra og med julaften, og det er jammen ikke lenge til! Morsomt å gå høygravid i jula, sikkert :fnise: ellers har jeg fått hentelapper på ett par baby-bokser til, så de må jeg nok å hente ut en dag også :)

Sitter spent å følger med i dagboka til Teriyaki om dagen, og i dag har vannet hennes gått, så nå er det nok ikke lenge igjen til hun føder :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi og gratulerer på etterskudd med gutten i magen:)

Hev meg rundt og meldte meg opp på noen babyboxer her nå jeg også, googler litt rundt etter flere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi og gratulerer på etterskudd med gutten i magen:)

Hev meg rundt og meldte meg opp på noen babyboxer her nå jeg også, googler litt rundt etter flere :fnise:

Takk for det, Evelita! :)

Jeg elsker disse babyboxene, gled deg til du kan hente ut dem :fnise: Jeg har hentet ut de fra apotek 1 og Vitusapotek hittil, også skal jeg etter hvert få rotet meg til å hente ut de fra Libero og bam som jeg har fått hentelapper på. Spent på hva som befinner seg i dem :ler:

-

Må gratulere Teriyaki så mye med lille Odin :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyboxer virker moro - tror jeg har gått hentelapp på en jeg også - aner iallfall ikke hva annet det kan være :fnise:

Høygravidd på julaften er jo ikke verst - da er vel jeg det kanskje rundt nyttårsaften jeg da - muligens litt før. Hjelp - det er ikke lenge til :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratispakker er gøy! :) Vi har fått bruk for nesten alt vi fikk i våre. Spesielt godt likte jeg Libero sin :)

Så bra dere har fått bruk for nesten alt dere fikk. Satser på at vi får bruk for det meste også :jepp: Har enda ikke hentet den fra Libero jeg :sjenert: Må få hentet den en dag snart, er spent på hva som er i den.

Babyboxer virker moro - tror jeg har gått hentelapp på en jeg også - aner iallfall ikke hva annet det kan være :fnise:

Høygravidd på julaften er jo ikke verst - da er vel jeg det kanskje rundt nyttårsaften jeg da - muligens litt før. Hjelp - det er ikke lenge til :daane:

Babyboxer er moro :jepp:

Ja, du er vel høygraid rundt nyttårsaften. Det er jammen ikke lenge til nei! Tiden går jo så utrolig fort også :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så vondt i den ene siden bak i ryggen for tiden. Er vondt å sitte og vondt å ligge :sukk: Lillegutt sparker meg veldig mye i ribbeina på samme siden for tiden også, så den ene sida mi er skikkelig vondt til tider :sjenert:

Nå holder jeg på å strikke en jakke til gutten, og er i grunn ganske fornøyd :fnise: Det vises kanskje at jeg ikke er noen strikkeekspert, men i og med at jeg ikke har strikket så mye før må jeg kunne si meg ganske fornøyd :) Håper bare det ferdige resultatet blir bra, og at jeg ikke har gjort noen store feil. Så nå har jeg lue, votter, sokker, bukse og snart jakke ferdigstrikket til gutten. I tillegg har mormoren strikket kjørepose til han, så nå har vi det også :jepp:

Er det forresten noen som har lest artikkelen "Dette er julematen du bør unngå som gravid" ?

Der står det:

Riskrem: Den må lages på forsvarlig vis og ikke er utsatt for bakterier. Generelt så elsker bakterier fløte og sukker. Det kan være lurt å velge en annen dessert akkurat denne sesongen

Jeg eeelsker riskrem, og det er den beste desserten jeg får på julaften. Ser ut til at jeg må droppe riskremen i år da :sjenert:

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg fortsatt er gravid på julaften (jeg håper jo ikke det, terminen er jo 25 desember), så takker jeg fint nei takk til riskrem, jeg har aldri likt det! :sjenert: Flott at jeg har en unnskyldning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg fortsatt er gravid på julaften (jeg håper jo ikke det, terminen er jo 25 desember), så takker jeg fint nei takk til riskrem, jeg har aldri likt det! :sjenert: Flott at jeg har en unnskyldning ;)

Da er du heldig :sjenert: Håper for din del at du har frøkna på utsida på julaften da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Riskrem ja..Jeg liker det hvis det ikke er mandelekstrakt i, det er pyton. Piano sin riskrem er veldig god :jepp:

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei :)

Riskrem ja..Jeg liker det hvis det ikke er mandelekstrakt i, det er pyton. Piano sin riskrem er veldig god :jepp:

Ha en fin kveld :)

Tror ikke jeg har smakt riskrem med mandelekstrakt i, jeg. Men det hørtes ikke noe godt ut :fnise: Piano sin er veldig god ja :jepp:

Fine magebilder!

God helg Pjusk :)

Takk :)

Håper du hadde en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det i grunn ikke mye som skjer for tiden, annet enn at jeg er veldig nedfor. Har litt økonomiske problemer for tiden, og klarer ikke helt å se det positive i ting lengre. Alle sier at "det går bra" og "det blir bedre", men jeg klarer ikke helt å se hvordan det skal gå bra :sukk: Vi lever for tiden på samboerens inntekt, så det blir ikke akkurat veldig mye penger til overs. Skal til legen på kontroll neste uke og håper på å få sykemelding da, siden jeg ikke klarer å jobbe noe særlig på grunn av bekkenet, men er usikker på hvor mye sykepenger jeg kan få.

Ellers føler jeg at alt sammen har begynt å bli veldig slitsomt. Bare det å sette seg opp i sofaen er tungt, og jeg får vondt i ryggen av hver minste lille ting. I tillegg har lillegutt begynt å sparke veldig i ribbeina på høyre side. Han sparker så og si aldri på venstre sida (ikke i ribbeina i allefall), men høyre side derimot.

Har tilbrakt storparten av helga alene hjemme, så det var godt å kunne tilbringe gårsdagen i armkroken på samboeren å få litt trøst av han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:troest:

Kjenner meg igjen i slike dager der alt ser litt mørkt ut - nesten så man føler seg litt deprimert i blant. Heldigvis går det som regel fort over :klem:

Det må være slitsomt med økonomiske utfordringer - vi har det heldigvis helt motsatt, og jeg har tenkt mang en gang at vi er heldige som slipper å tenke på slike problemer. Håper det bedrer seg for dere også etter hvert.

Enten er jeg heldig, eller så er du uheldig, for så langt kjenner jeg ikke noe opp mot ribbeina her.

Det er vel egentlig et bra tegn for din del, selvom det ikke er veldig behagelig, for det tyder jo på at han ligger riktig vei iallfall :jepp:

Jeg har vært sykmeldt en uke nå pga ryggen, og det gjør jo at man hviler ellers også - føler at jeg har mye mer overskudd og ser lysere på alt da, når man kan hvile som man ønsker og trenger. Håper det løser seg med sykmelding for deg også, så du kan hente inn litt overskudd :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det i grunn ikke mye som skjer for tiden, annet enn at jeg er veldig nedfor. Har litt økonomiske problemer for tiden, og klarer ikke helt å se det positive i ting lengre. Alle sier at "det går bra" og "det blir bedre", men jeg klarer ikke helt å se hvordan det skal gå bra :sukk: Vi lever for tiden på samboerens inntekt, så det blir ikke akkurat veldig mye penger til overs. Skal til legen på kontroll neste uke og håper på å få sykemelding da, siden jeg ikke klarer å jobbe noe særlig på grunn av bekkenet, men er usikker på hvor mye sykepenger jeg kan få.

Ellers føler jeg at alt sammen har begynt å bli veldig slitsomt. Bare det å sette seg opp i sofaen er tungt, og jeg får vondt i ryggen av hver minste lille ting. I tillegg har lillegutt begynt å sparke veldig i ribbeina på høyre side. Han sparker så og si aldri på venstre sida (ikke i ribbeina i allefall), men høyre side derimot.

Har tilbrakt storparten av helga alene hjemme, så det var godt å kunne tilbringe gårsdagen i armkroken på samboeren å få litt trøst av han :)

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i hva du skriver. :) Ikke det økonomiske, men dette med hvor handicappet du blir av å ha bekkenløsning. Du bør forberede deg på at det blir mest sannsynlig bare verre, men nå er det bare ti uker igjen, og det går fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Kjenner meg igjen i slike dager der alt ser litt mørkt ut - nesten så man føler seg litt deprimert i blant. Heldigvis går det som regel fort over :klem:

Det må være slitsomt med økonomiske utfordringer - vi har det heldigvis helt motsatt, og jeg har tenkt mang en gang at vi er heldige som slipper å tenke på slike problemer. Håper det bedrer seg for dere også etter hvert.

Enten er jeg heldig, eller så er du uheldig, for så langt kjenner jeg ikke noe opp mot ribbeina her.

Det er vel egentlig et bra tegn for din del, selvom det ikke er veldig behagelig, for det tyder jo på at han ligger riktig vei iallfall :jepp:

Jeg har vært sykmeldt en uke nå pga ryggen, og det gjør jo at man hviler ellers også - føler at jeg har mye mer overskudd og ser lysere på alt da, når man kan hvile som man ønsker og trenger. Håper det løser seg med sykmelding for deg også, så du kan hente inn litt overskudd :klemmer:

ja, det er slitsomt og man mister litt motet. Men men, det kommer vel lysere tider får man tro :)

Åh, da er du heldig :fnise: Har faktisk hatt et par dager hvor det har vært lite ribbeinsparking, men i dag er det på'n igjen kjenner jeg :sjenert:

Fint å høre at du har mer overskudd og ser lysere på alt. En sykmelding kan gjøre mye for en gravid kvinne :jepp: Jeg tror jeg kommer til å bli veldig letta dersom legen gir meg sykmelding, så krysser fingrene for at det ordner seg.

Hvordan gjør man dette med sykmelding egentlig? Må jeg spørre legen om å få sykmelding, eller sier jeg bare hva som er problemet også vurderer han om man skal få sykmelding?

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i hva du skriver. :) Ikke det økonomiske, men dette med hvor handicappet du blir av å ha bekkenløsning. Du bør forberede deg på at det blir mest sannsynlig bare verre, men nå er det bare ti uker igjen, og det går fort! :)

Satser på at disse ukene går fort ja, for bekkenet har virkelig slått seg vrang nå. Mulig det ikke hjalp noe særlig at jeg rydda og vaska leiligheten på mandag, men jeg følte det måtte gjøres :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært ei veldig slitsom natt i natt. Det er så fryktelig vondt å snu seg i senga, men jeg klarer ikke å ligge på en side hele natta :sukk:

Jeg var forresten å hentet babyboxene fra BAM og Libero i går :hoppe: Like morsomt hver gang jeg henter en ny boks synes jeg :ler: Nå er det vel bare den som skal hentes på Rimi som mangler, men den får jeg ikke før i uke 2 eller noe.

Begynte å tenke på en ting når jeg så igjennom boxene i går. Hvor mye bleier skal man egentlig kjøpe før den lille kommer? Og hvor mange ammeinnlegg/engangsinnlegg? Hvor mange smokker og tåteflasker? Føler meg så uviten og blir litt stresset av å ikke vite.

Nei, nå skal det henges opp gardiner her! :fnise: Etterpå må jeg vel strikke ferdig babyteppet jeg startet på tidlig i høst :sjenert: Ble lei av å strikke på det, så det ble lagt litt til siden en stund, så nå er det vel på tide å gjøre det ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...