Gå til innhold

Pjusks lille familie


Pjusk

Anbefalte innlegg

Nam, sjokoladekake!!

Vi har gasskluter, de er veldig store og bra. Har vel 18 stk. :) Kjøpt på Coop Hypermarked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ha dårlig samvittighet:) Du er gravid! Lurt å bake før ungen kommer, for blir du sånn som meg, ler du bare av tanken på å bake når han er på utsiden fnise:

Er du også hektet på isbiter? Gud, så mange isbiter jeg spiste i 3. trimester!

Det er derfor jeg får dårlig samvittighet, fordi det går utover lillegutt også :ler: Men forhåpentligvis tar han ikke skade av det.

Kan tenke meg at når han har kommet blir det lite med baking ja. Blir vel lite tid til å bake, og når jeg først har tid til å bake orker jeg vel ikke, kjenner jeg meg selv rett :fnise:

Ja, jeg mååå ha isbiter! Er redd jeg kommer til å ødelegge tennene med all denne isbitspisingen, for jeg må tygge dem til små biter :sjenert:

Nam - sjokoladekake hørtes godt ut sjenert:

Må ha isbiter oppi alt, men knasker de ikke. Derimot har jeg blitt avhengig av vann i vanvittige mengder de siste to-tre månedene. Drikker sikkert 10 glass om dagen roll: Spurte jordmor om det var normalt, men fikk egentlig ikke noe godt svar.

Om det er en svangerskaps-dille, så er jeg heldig i såfall - det kunne jo vært noe langt værre fnise:

Sjokoladekaken ble faktisk veldig god :jepp: Har aldri laget så god sjokoladekake før jeg :ler:

Å være avhengig av vann er ikke det værste, nei :ler: Jeg bruker å fylle et stort glass med isbiter, også fyller jeg på med vann (blir ikke plass til så mye vann da men), også drikker jeg opp vannet og knasker isbitene :fnise:

Sjokoladekake hørtes veldig godt ut... Men nå har jeg nettopp trent, så jeg tar til takke med et rundstykke med ost og agurk fnise:

Jeg knasket ikke isbiter, men jeg var avhengig av iskald drikke mot slutten av svangerskapet. Drakk isvann heeele døgnet!

Sjokoladekaken ble faktisk god, men nå må jeg innrømme at jeg fikk skikkelig lyst på rundstykke med ost og agurk :sjenert: Tror jeg må på butikken å handle litt i dag :fnise:

Greit å være avhengig av isvann da, det er i allefall ikke skadelig for babyen :)

Oi, så komisk at flere har vært avhengige av isvann fnise: Jeg eeeeelsker iskaldt vann for tiden. Drikker sikkert to store glass hver gang jeg er i nærheten av en vannkilde, inkludert på alle de nattlige toaletturene (ikke rart det blir mange) fnise:

Oi, jeg unngår å drikke rett før jeg skal legge meg, og drikker ikke når jeg er oppe om natten, og jeg synes jeg er oppe på nattlige toalettbesøk mange manger i løpet av natten :sjenert: Kan tenke meg du har mange toaletturer i løpet av natten da, ja :fnise:

Jeg drakk nesten bare vann på slutten av svangerskapet, måtte få i meg mye væske. Spiste en del is (den gode sjokoladeisen sikle:) også da! sjenert:

Åååh, sjokoladekake! Nå fikk jeg lyst på her. fnise:

Håper alt står bra til, på tross av ribbeinsparking.

Vann er jo sunt, så det er jo bra :jepp: Åh, sjokoladeis :sikle: det spiste jeg en god del av tidlig i svangerskapet.

Nå har jeg drevet og lest i alle andres dagbøker hvor de har fristet med mat og kaker og diverse, så nå tenkte jeg det var min tur til å friste litt :ler:

Her står alt bare bra til. Håper alt er bra med deg også :)

Nam, sjokoladekake!!

Vi har gasskluter, de er veldig store og bra. Har vel 18 stk.:) Kjøpt på Coop Hypermarked.

Sjokoladekake er godt :jepp:

Har ikke sett noen gasskluter på Coop Hypermarked jeg, men jeg har vel ikke akkurat lett etter det der heller da :sjenert: Må se etter de neste gang jeg skal dit :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 37 uker i dag, og lillegutt regnes som fullbåren :strix:

Helt utrolig at det bare er 3 uker til termin, og maks 5 uker igjen. Og at hvis han kommer nå, så er han ikke prematur lenger.

Tenkte jeg skulle komme med en statusoppdatering igjen nå, siden han nå kan komme når som helst :jepp:

Statusoppdatering

Termin: 02.02.12

På vei: 37 uker

Igjen til termin: 3 uker og 2 dager

Kjønn: :babygutt:

Utålmodig?: Både og. Noen dager er jeg veeeldig utålmodig og skulle gjerne hatt han ut med en gang, mens andre dager er jeg glad for at han ikke har kommet helt enda. Tror kanskje ikke jeg er helt forberedt på fødselen enda, og at det er derfor jeg er glad han ikke har kommet enda :sjenert:

Aktivitet i magen: Ja, kraftige spark og dult inni magen nå :rodmer: Så lenge han holder seg unna ribbeina så er det veldig koselig, men ribbeinsparkinga er så VOND!

Navn: Fremdeles usikre vi. Har vel noen navn som er aktuelle da, men venter med å bestemme oss til vi ser han :)

Vektøkning: Fra 56kg til ca 72 kg, så ca 16 kg.

Vann i kroppen: Tror jeg har begynt å få litt vann i kroppen ja. Begynt å få litt problemer med å få på meg skoene på grunn av hovne ben. Og nå når jeg begynte å lese litt på nettet ble jeg selvfølgelig engstelig for svangerskapsforgiftning :sjenert:

Kynnere: Har en del kynnere nå ja. Av og til når jeg får kynnere blir det ubehagelig å puste også, akkurat som om livmoren presser veldig på lungene, liksom :sjenert:

Humør: Humøret er vel varierende. Kan vel trygt si at det er hormoner i denne kroppen i allefall :ler:

Barnerom: Det blir fremdeles ikke noe barnerom før vi får oss noe større, så foreløpig er "barnerommet" rommet vårt.

Utstyr: Tror vi har stort sett alt det nødvendige, bortsett fra gulpekluter. Har ikke så mye klær heller, faktisk, men regner med å få en del klær etter hvert, i tillegg til at vi kanskje skal få arve noe :jepp:

Strekkmerker: Jaa :sukk: Har fått en del strekkmerker på magen, nedenfor navlen. Håper bare ikke det kommer mer, for jeg synes jeg har mer enn nok nå :sukk:

Melk i brystene: Nei, ikke merket noe til det.

Fødsel: Gru-gleder meg. Gleder meg nok fordi jeg ikke vet hvor vondt det er, og gruer meg nok fordi det sies å være veldig vondt :ler: i tillegg har jeg sprøyteskrekk, så jeg er litt redd den der epiduralen :sjenert:

Plager: Bekkenplager, hovne ben og hender, litt småkvalm til tider, trøtt stort sett hele tiden bortsett fra når jeg faktisk skal sove, og ellers at jeg føler meg veldig tung og at jeg blir sliten bare av å stå.

Oppegående: Litt redusert på grunn av bekkenet må jeg vel kunne si. Er til tider fryktelig vondt.

Sulten: Sulten rett som det er, og når jeg ikke er sulten så spiser jeg likevel :fnise:

Spesielle matlyster: Isbiter :hjerte: Og sjokolade da, men det er vel kanskje ikke så spesielt siden jeg er fryktelig glad i sjokolade fra før av :sjenert:

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med statusoppdatering! Og gratulerer så mye med 37 uker, tenk at nå kan lillegutten komme uten noen problemer! Du er heldig, jeg gleder meg sånn til jeg har kommet så langt!

Skjønner at du er sliten, bekkenproblemer er veldig vondt og de ekstra kiloene tar på. Håper du klarer å nyte tiden og kose deg med tanken på at du snart er mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: For 37 uker og fullbåren! :hoppe: Spennende tid fremover nå! Ventetiden..

:hoppe: Det er det virkelig, selv om det virker som om han ikke har tenkt å komm heelt enda :)

Så kjekt med statusoppdatering! Og gratulerer så mye med 37 uker, tenk at nå kan lillegutten komme uten noen problemer! Du er heldig, jeg gleder meg sånn til jeg har kommet så langt!

Skjønner at du er sliten, bekkenproblemer er veldig vondt og de ekstra kiloene tar på. Håper du klarer å nyte tiden og kose deg med tanken på at du snart er mamma!

Tskk for det :jepp: Det er en virkelig herlig tanke. Lillegutt kan komme når som helst fremover. Er ikke lenge til du er kommet så langt heller nå da. Tiden kommer til å gå fort fremover :)

Bekkenet og de ekstra kiloene tar på, og sliter meg ut. Men nå jobber jeg heldigvis ikke mer frem mot fødselen da, så jeg får tid til å slappe litt av. Sliter meg ikke ut, selv om jeg stadig vekk driver med :husarbeid: når jeg bare går hjemme :ler: Må vel prøve å ta det litt med ro fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på omvisning på føden i dag, og må si jeg egentlig ble mer urolig for fødselen etter at jeg var der :sjenert: Alt ble så mye mer virkelig, og det gikk litt mer opp for meg, tror jeg. Alt pratet om smertelindring, klipping og sying gjorde meg litt skremt og uvel med tanke på fødselen og det som snart skal skje. Jeg har jo sprøyteskrekk og generelt skrekk for alt som har med å stikke ting inn i huden på meg, så alt pratet om akupunktur, epidural og sying gjorde meg engstelig og uvel. Likevel så var det greit å høre at andre som har samme skrekken som meg med glede tar i mot smertelindring som for eksempel epidural.

Mens vi satt der og hørte på jordmoren som pratet om fødselen fikk jeg plutselig vondt/ubehag helt nederst i magen, og det kjentes ut som om det verket i sidene og litt bak i ryggen. Vet ikke hva det var, men det var litt ubehagelig å få det mens vi satt der. Det gikk heldigvis greit, og gikk over ganske fort så det var nok ikke noe farlig i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener, vi vanket mye på sykehuset denne høsten (fordi T har vært syk), men det å være inne på føden gjorde alt mye mer virkelig! Og likevel - hvis fødselen din begynner med vannavgang, så er du ikke forberedt i det hele tatt :fnise:

Jeg er heller ikke så glad i sprøyter og sånn, men tro meg : Det er ikke noe du tenker på når du ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener, vi vanket mye på sykehuset denne høsten (fordi T har vært syk), men det å være inne på føden gjorde alt mye mer virkelig! Og likevel - hvis fødselen din begynner med vannavgang, så er du ikke forberedt i det hele tatt :fnise:

Jeg er heller ikke så glad i sprøyter og sånn, men tro meg : Det er ikke noe du tenker på når du ligger der.

Ja, jeg trodde jeg i det minste var litt forberedt i allefall, men når jeg kom på føden ble alt så virkelig og skremmende :sjenert:

Godt å høre at det ikke er noe man tenker på når man ligger der, for sprøyter skremmer meg virkelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg kan ikke si at jeg har sprøyteskrekk, jeg er typen person som har sittet med nåler med stor åpning i (type 2mm) for å gi blod. :fnise: Hadde jo kanyle i hånda da de forberedte meg på epidural, jeg hadde bare rimelig ekkel riestorm som gjorde meg utslitt og jeg ville bare puste uten å svime av. Jaja, kanylen var i, og jeg fikk noe saltvann, men forgjeves. :fnise: Uansett, den kanylen irriterte meg grønn, fordi jeg ikke kunne bevege hånda ordentlig og jeg er høyrehendt. Gaaaah!

Uansett, det virker skremmende, men dette greier du. Vet det hjelper lite, men jeg har tross alt vært gjennom dette og jeg greide det. :fnise: Det kan bli ganske dramatisk, eller så kan babyen bare fly ut av deg, slik C gjorde. Det finnes så mange forskjellige fødsler, og for alt du vet, så kan du være "heldig" og ha en lett fødsel. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Niennas; Sprøyteskrekk er det SISTE du tenker på når du først er der!

Jeg var LIVREDD for å bli klippet/ eller å revne. Det var min største frykt når det gjaldt fødselen. Jeg ble jo klippet, men merket det ikke i det hele tatt! Husker jordmor sa: Du må bare ligge stille litt til, for du ble klippet, så jeg må sy deg. Da svarte jeg bare: Åja, okei.. :fnise:

Jeg hadde også hørt at det vondeste med en fødsel, var når hodet stod i åpningen. Når hodet til S ENDELIG stod i åpningen, var jeg bare så inderlig glad! Og da fikk jeg de siste kreftene til å presse!

Jeg har alltid hatt sprøyteskrekk, og har NEKTET plent å få bedøvelsesprøyter og sy, både når jeg fikk hull i hodet og i haken. Det er rart å tenke på nå.. For nå har jeg både blitt lagt på drypp, blitt klippet opp og sydd igjen, og fikk flere bedøvelsesprøyter når jeg skulle sy. Og alt dette i "herligheten" :fnise: Men jeg merket ikke noe av det :)

Så.. Det jeg egentlig prøver å si, er. Ikke tenk så mye på det. Ta det som det kommer, og husk at ALLE fødsler er unike. Ingen er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si at jeg har sprøyteskrekk, jeg er typen person som har sittet med nåler med stor åpning i (type 2mm) for å gi blod. :fnise: Hadde jo kanyle i hånda da de forberedte meg på epidural, jeg hadde bare rimelig ekkel riestorm som gjorde meg utslitt og jeg ville bare puste uten å svime av. Jaja, kanylen var i, og jeg fikk noe saltvann, men forgjeves. :fnise: Uansett, den kanylen irriterte meg grønn, fordi jeg ikke kunne bevege hånda ordentlig og jeg er høyrehendt. Gaaaah!

Uansett, det virker skremmende, men dette greier du. Vet det hjelper lite, men jeg har tross alt vært gjennom dette og jeg greide det. :fnise: Det kan bli ganske dramatisk, eller så kan babyen bare fly ut av deg, slik C gjorde. Det finnes så mange forskjellige fødsler, og for alt du vet, så kan du være "heldig" og ha en lett fødsel. :klemmer:

Åh, jeg blir kvalm bare av å tenke på å gi blod :ler: Og jeg visste ikke at man skulle ha kanyle i hånda når man skal ha epidural før jeg var på omvisninga på føden og jordmoren der fortalte det. Da ble jeg enda mer skeptisk til epiduralen :sjenert:

Jeg vet jo at det ikke er noen vei tilbake nå, så jeg er pent nødt til å klare det. Og jeg vet at det egentlig ikke er noe vits i å grue seg, for jeg må jo igjennom det. Jeg håper jeg er av de "heldige", og jeg håper ikke sprøyteskrekken hemmer meg under fødselen :)

Signerer Niennas; Sprøyteskrekk er det SISTE du tenker på når du først er der!

Jeg var LIVREDD for å bli klippet/ eller å revne. Det var min største frykt når det gjaldt fødselen. Jeg ble jo klippet, men merket det ikke i det hele tatt! Husker jordmor sa: Du må bare ligge stille litt til, for du ble klippet, så jeg må sy deg. Da svarte jeg bare: Åja, okei.. :fnise:

Jeg hadde også hørt at det vondeste med en fødsel, var når hodet stod i åpningen. Når hodet til S ENDELIG stod i åpningen, var jeg bare så inderlig glad! Og da fikk jeg de siste kreftene til å presse!

Jeg har alltid hatt sprøyteskrekk, og har NEKTET plent å få bedøvelsesprøyter og sy, både når jeg fikk hull i hodet og i haken. Det er rart å tenke på nå.. For nå har jeg både blitt lagt på drypp, blitt klippet opp og sydd igjen, og fikk flere bedøvelsesprøyter når jeg skulle sy. Og alt dette i "herligheten" :fnise: Men jeg merket ikke noe av det :)

Så.. Det jeg egentlig prøver å si, er. Ikke tenk så mye på det. Ta det som det kommer, og husk at ALLE fødsler er unike. Ingen er like.

Takk for beroligende ord. Er betryggende å vite at sprøyteskrekk ikke er noe man tenker på når man først ligger der.

Jeg er også redd for å bli klippet/revne mye, og før var det fordi det hørtes så vondt ut. Nå er jeg mest redd for det på grunn av at det må jo gjøre FRYKTELIG vondt etterpå? Også er jeg redd for å bli sydd :ler: Jeg har aldri måttet sy noe tidligere, så jeg aner jo ikke hvordan det er, men det høres så vondt ut :sjenert:

Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, og heller bare ta det som det kommer. For alt jeg vet kan det jo være at jeg ikke trenger verken epidural eller å bli klippet/revne mye :vetikke: Er forberedt på å revne litt da, siden det er veldig vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, i dag sov jeg til klokka 10:30 og jeg kunne sovet myyye lengre, men følte jeg ikke kunne sove bort hele dagen :sjenert: Jeg sliter sånn med å få sove på kveldene. La meg i 23-tiden i går kveld, men etter en time sto jeg opp igjen, for jeg hadde ikke sjans til å få sove. La meg igjen i ett-tiden, og sovnet vel kanskje i to-tiden. Men jeg sov faktisk sammenhengende fra jeg sovnet til halv 6-tiden (som jeg kan huske i allefall), da jeg måtte opp på do, og deretter sov jeg sammenhengende frem til jeg sto opp i dag tidlig. Det er litt uvanlig, i og med at jeg gjerne er opp både 2, 3 og 4 ganger i løpet av en natt. Sjeldent at jeg sover helt til klokka halv 6 :jepp:

Ellers ser jeg litt mer lyst på fødselen igjen. Tror jeg har fått hele sykehuset på litt avstand igjen, og at det er derfor :ler: Vet ikke om det er positivt eller negativ, men jeg vet jo i allefall litt hva som venter meg selv om jeg ikke tenker så mye på det. Når jeg tenker på epiduralen også, så er det ikke like skummelt lenger. Skjønner at sprøyteskrekk sjeldent er noe man tenker på når man først ligger der, så jeg satser på at det skal gå bra :jepp:

Ellers er det ikke så mye nytt. Lillegutt sparker HARDT, så hardt at det faktisk er veldig ubehagelig/vondt. Men jeg tar det som et tegn på at han er frisk og har det bra, så jeg er bare fornøyd med sparkene :) I tillegg kjennes det ut som om mensen er rett rundt hjørnet her :sjenert: De siste dagene har jeg hatt en del murringer, og skjønner at kroppen driver å forbereder seg på kommende fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med sykehus-besøk, men skjønner at du blir litt skeptisk også. Det er liksom på mange måter greiere å leve i en boble av fornektelse :fnise:

Murringer har jeg også stadig mer av. Kjenner jeg blir skikkelig nervøs hver gang jeg får noen vondter eller murringer, for trenger en ukes tid til før vi er klare med alt hjemme og har innkjøp på plass. Enda en uke til litt avslappning hadde og gjort seg... :fnise:

Kjedelig at det er såpass til krefter i frasparkene til mini da, men som du sier, så er det iallfall et godt tegn :jepp:

Småen her kiler mer for tiden - det er mest snuing og romstering, og litt småknuffing/fekting med armer og ben :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klutene er i babyavdelingen, etter matdelen av butikken :)

Nå begynner det å skje ting ja. Spennende. Forresten så må du for all del sove bort dagene. Blir lenge til neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med sykehus-besøk, men skjønner at du blir litt skeptisk også. Det er liksom på mange måter greiere å leve i en boble av fornektelse :fnise:

Murringer har jeg også stadig mer av. Kjenner jeg blir skikkelig nervøs hver gang jeg får noen vondter eller murringer, for trenger en ukes tid til før vi er klare med alt hjemme og har innkjøp på plass. Enda en uke til litt avslappning hadde og gjort seg... :fnise:

Kjedelig at det er såpass til krefter i frasparkene til mini da, men som du sier, så er det iallfall et godt tegn :jepp:

Småen her kiler mer for tiden - det er mest snuing og romstering, og litt småknuffing/fekting med armer og ben :fnise:

Ja, spennende og skremmende. Har liksom unngått å tenke på fødselen helt til nå :ler:

Jeg har faktisk kommet dit at jeg blir litt glad hver gang jeg kjenner murringer jeg :fnise: Er ganske klar for at han kan komme nå (selv om jeg er forberedt på å gå flere uker enda), og er glad for at kroppen forbereder seg :)

Han her sparker hardt, men av og til kiler han veldig også :ler: Spørs om det ikke er dårlig plass der inne nå, og at det er derfor han sparker så hardt :vetikke:

De klutene er i babyavdelingen, etter matdelen av butikken :)

Nå begynner det å skje ting ja. Spennende. Forresten så må du for all del sove bort dagene. Blir lenge til neste gang. :)

Aha, da må jeg se etter dem neste gang jeg skal på Coop Hypermarked :jepp:

Ja, det begynner å skje ting nå. Jeg kjenner at selv om jeg gruer meg litt til fødselen skal det bli godt å bli ferdig også. Lillegutt sparker så fryktelig i ribbeina nå, så det er vanskelig å få sove noe særlig. Må benytte muligheten til å sove når han er rolig, tror jeg. Er nok sant at det blir lenge til neste gang, så jeg tror jeg skal sove så mye jeg kan fremover :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nok ei natt med lite søvn. Sovnet vel ikke før i halv 3-3 tiden i natt, og våknet i 8-tiden av at lillegutt sparket som bare det i ribbeina. Og fra 8 har han kost seg godt med å sparke meg i ribbeina, så jeg har ikke fått slappet skikkelig av heller :sukk: Så nå ligger jeg på sofaen og ser God Morgen Norge. Hadde tenkt å sove litt på sofaen, men det går jo ikke når lillegutt er så aktiv. Så jeg tror jeg skal finne meg noe frokost og se noen episoder med Frustrerte Fruer, og håpe på at lillegutt roer seg litt etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen dette med lite søvn.. I det siste har jeg våknet noenlunde hver time for å gå på do, og sliter med å sovne igjen etterpå fordi lillegutt er superaktiv i magen. Det er jo forsåvidt koselig at han er aktiv, men jeg trenger søvnen min! Det er slitsomt i lengden, så jeg håper du får noen gode netter snart, Pjusk!

Blir litt stresset av å lese at du og flere andre tolker sterke kynnere, menslignende smerter og murringer til at fødselen nærmer seg. Jeg har nemlig hatt dette i flere uker allerede! Men for alt jeg vet kan det jo være at kroppen bare trenger mange uker på å forberede seg, men synes det høres litt rart ut. Enkelte mener at jeg kommer til å føde for tidlig pga disse kynnerne og sånn. Men jeg vet ikke jeg, er det normalt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig.. Ja, det gjorde veldig vondt etterpå. Det tok nesten 2 dager før jeg klarte å sitte igjen, og i en 6-7 uker gjorde det veldig vondt å tisse, fordi det sved sånn! Så ut som en skøyteløper hver gang jeg var på do :fnise: Men.. Det verste av alt var de første gangene med nr.2 etter fødselen!

Er ikke meningen å skremme deg, men det var helt ærlig sånn det var for meg. Bare husk at alt går over igjen :) Nå føles endelig alt som normalt igjen :) Selv om det ikke ser likt ut..

Jeg er glad jeg innstilte meg på at jeg kom til å revne. For jeg skjønte jo at det var svært vanlig. Da ble det liksom ikke noe stort sjokk når jeg fikk vite at jeg hadde blitt klippet.

Jeg tror du skal prøve å tenke minst mulig på det, for det er umulig for deg å vite hvordan din fødsel og barseltid vil bli.

Og jeg signerer Teriyaki; Om du føler at du kunne sovet lenger, SOV LENGER! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres litt slitsomt ut med en såpass aktiv liten fotballspiller! Kanskje du kan prøve å sove samtidig som ham? :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...