kvinneguide Skrevet i går, 17:35 #11901 Skrevet i går, 17:35 AnonymBruker skrev (På 27.7.2026 den 16.39): Denne «leiligheten» er en hån… https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=469439498&ci=12 Anonymkode: 02342...a1c Max 5 stykker inne samtidig😂 Kjøkkenet består av vannkoker på badet og engangsgrill i hagen der da eller? 1
Million Skrevet i går, 17:44 #11902 Skrevet i går, 17:44 Miss Meilir skrev (På 31.7.2026 den 13.15): Attraktivt townhouse på 516 m². Omfattende oppgradert i 2017. 2 biloppstillingsplasser. Hybler. Rett ved Frognerparken | FINN eiendom Alt i alt et kult sted, selv om de har gjort valg jeg ikke ville tatt. Men gøy å se uansett. (Men hyblene er katastrofe 😞 Rike folk er virkelig ikke greie mot leieboerne sine.) Jøss...sist solgt for 10 år siden i 2016 for 28 millioner. Og nå, bare ti år senere, er prisen økt til 60 millioner? Hva i alle dager kan forsvare en prisøkning på 32 millioner kroner på bare ti år??? Grådige folk. Ikke var den noe hjemmekoselig eller trivelig heller. Og hva tenkte de på, som laget en trapp uten rekkverk på noen side? Om man snubler går man jo på hodet ned trappen og kan knekke nakken. Har ikke lest takstrapporten, men manglende rekkverk/håndløpere er det normalt fratrekk for. Farlig trapp: 2
Million Skrevet 9 timer siden #11903 Skrevet 9 timer siden Fant et hus til salgs på Nordstrand (igjen). Det var ikke noe eksepsjonelt ved dette huset, men jeg likte det veldig godt, og jeg likte den spesielle gateadressen. Uvanlig og koselig gatenavn; Bestemorstien ❤️ Aldri hørt om noe lignende eller den før, men det var en adresse man husker navnet på, tror jeg. De vil ha 21.5 millioner for dette huset, og det er på 227 kvadrat, så grei størrelse i alle fall. Tomten er moderat størrelse på; 767 kvadrat. Flott utsikt fra huset, utsikt over Oslofjorden/sjø, men samtidig har man (dessverre) industriområdet Sjursøya innenfor syne. I tillegg ligger faktisk E18 (Mosseveien) noen meter lenger nede i Nordstrandsskråningen. Megler har passet på å ikke få med noe av den i bildene, men man ser det jo på kartet at det ligger ganske nær. Men da heldigvis en del meter lenger oppe. Og dette huset er ikke tidligere solgt, så det har hatt samme eiere i de 30 årene som er gått siden byggeåret (1996). Hvis de eierne har klart å leve med det, så kan vel ikke støyen fra Mosseveien høres særlig godt der oppe? Skulle man tro, i hvert fall. Huset ser hyggelig ut utenfra, synes jeg. Hyggelig uteplass med utsikt. 1
Auri Skrevet 6 timer siden #11904 Skrevet 6 timer siden Million skrev (19 timer siden): Jøss...sist solgt for 10 år siden i 2016 for 28 millioner. Og nå, bare ti år senere, er prisen økt til 60 millioner? Hva i alle dager kan forsvare en prisøkning på 32 millioner kroner på bare ti år??? Grådige folk. Ikke var den noe hjemmekoselig eller trivelig heller. Og hva tenkte de på, som laget en trapp uten rekkverk på noen side? Om man snubler går man jo på hodet ned trappen og kan knekke nakken. Har ikke lest takstrapporten, men manglende rekkverk/håndløpere er det normalt fratrekk for. Farlig trapp: Og 60 mill for noe som ser ut som et hvitt høyglans-kjøkken fra Ikea anno 2008. 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11905 Skrevet 6 timer siden Auri skrev (30 minutter siden): Og 60 mill for noe som ser ut som et hvitt høyglans-kjøkken fra Ikea anno 2008. Haha! Vi kjøpte huset vårt i 2008, det kom med hvitt høyglans-kjøkken fra Ikea Anonymkode: d04d6...1a6 2
Auri Skrevet 4 timer siden #11906 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha! Vi kjøpte huset vårt i 2008, det kom med hvitt høyglans-kjøkken fra Ikea Anonymkode: d04d6...1a6 Jeg jobba med kjøkkensalg i den perioden og det var det som var standarden, så jeg kjenner veldig lett igjen det kjøkkenet XD Men det verste er jo at kjøkkenet er fra 2017. Så de har pussa det opp med noe som var umoderne allerede da! 2
Supertramp89 Skrevet 3 timer siden #11907 Skrevet 3 timer siden For en hage 😍 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=413896674 3
Million Skrevet 2 timer siden #11908 Skrevet 2 timer siden Auri skrev (3 timer siden): Og 60 mill for noe som ser ut som et hvitt høyglans-kjøkken fra Ikea anno 2008. Ja! Og er det ikke rart... i et byhus på over 500 kvadrat (!) så er kun 13 små kvadrat avsatt til kjøkken? Det er jo helt sprøtt. Det ser lite og litt trangt ut på bildene. Skulle jeg kjøpt noe sånt, og penger da ikke hadde vært en "issue", så hadde jeg funnet på noe med det kjøkkenet, flyttet det og utvidet det på noen måte. Og alle de småhyblene øverst hadde blitt utradert og laget et par svære fine sove- eller oppholds-rom i stedet. Et bibliotek kanskje? Jeg elsker bøker! Ah, det er godt å drømme seg bort i en drøm der penger ikke er begrenset! Hehe 1
Million Skrevet 2 timer siden #11909 Skrevet 2 timer siden (endret) Supertramp89 skrev (1 time siden): For en hage 😍 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=413896674 Det var et veldig fint hus! Topp moderne, men også trivelig inne og flott ute. Nærhet til sjøen også, der kan man ta en kveldsgåtur ned til vannkanten i fint vær og nyte solnedgangen og lukte saltvannet. Ja, det var veldig fint. Men jeg tror personlig jeg hadde følt meg litt strandet såpass langt fra "alt", det vil si butikker, apotek, steder å handle som kjøpesenter etc. Man er helt avhengig av bil om man bor på den øya. Ser det er en halv mil til nærmeste dagligvare på stedet. Det er for mye for en byjente som meg. Men ja, det var virkelig et fint hus og en nydelig hage med drivhus. Der kunne jeg tilbragt mange timer med min tidligere hobby som var hagearbeid og blomsterdyrking. Endret 2 timer siden av Million 1 1
Mardina Skrevet 1 time siden #11910 Skrevet 1 time siden Million skrev (7 timer siden): Fant et hus til salgs på Nordstrand (igjen). Det var ikke noe eksepsjonelt ved dette huset, men jeg likte det veldig godt, og jeg likte den spesielle gateadressen. Uvanlig og koselig gatenavn; Bestemorstien ❤️ Aldri hørt om noe lignende eller den før, men det var en adresse man husker navnet på, tror jeg. De vil ha 21.5 millioner for dette huset, og det er på 227 kvadrat, så grei størrelse i alle fall. Tomten er moderat størrelse på; 767 kvadrat. Flott utsikt fra huset, utsikt over Oslofjorden/sjø, men samtidig har man (dessverre) industriområdet Sjursøya innenfor syne. I tillegg ligger faktisk E18 (Mosseveien) noen meter lenger nede i Nordstrandsskråningen. Megler har passet på å ikke få med noe av den i bildene, men man ser det jo på kartet at det ligger ganske nær. Men da heldigvis en del meter lenger oppe. Og dette huset er ikke tidligere solgt, så det har hatt samme eiere i de 30 årene som er gått siden byggeåret (1996). Hvis de eierne har klart å leve med det, så kan vel ikke støyen fra Mosseveien høres særlig godt der oppe? Skulle man tro, i hvert fall. Huset ser hyggelig ut utenfra, synes jeg. Hyggelig uteplass med utsikt. Er noen gatenavn som er så fine ❤️ Er en gate i Kongsberg som heter Kjærlighetsstien ❤️ Synes det er så fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå