Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Bare jeg som får følelsen av at det spøker i hvert eneste rom her? 😱

Anonymkode: 3c893...4d3

Hvorfor skulle det spøke der?  

Jeg har vært i mange eldgamle hus, har bodde 11 år i et også.   Det spøkte ikke i noen av dem. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare jeg som får følelsen av at det spøker i hvert eneste rom her? 😱

Anonymkode: 3c893...4d3

😄 

Det var jeg som la det ut. Jeg tenkte ikke på det da, men siden du satte meg på ideen, så så jeg på huset med nye øyne. Det er dette det er snakk om, forresten:

Historiske Løvli | Unik fritidsbolig med over 125 års historie | 5 soverom | Storstue med peis | Særegen arkitektur! | FINN eiendom

Det hadde vært skummelt her en regntung dag i november, ja 👻

Men kanskje det er et snilt spøkelse, som ikke bryr seg om de folka som bor der i 2026. Som bare overser oss. Det er verre med de spøkelsene som er sinna  og som vil jage vekk inntrengere (aka eierne av huset i nåtid) 😱

Anonymkode: 30331...769

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror at en hadde kunnet høre rolig sovebånsull ved peisen og evt. et stev ved godt vær. :D En nydelig plass. 
P.s. wow...de hadde jammen strippestang i stua på den tiden også. Sunne hobbyer og holde seg i god form. :fnise: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Jeg tror at en hadde kunnet høre rolig sovebånsull ved peisen og evt. et stev ved godt vær. :D En nydelig plass. 
P.s. wow...de hadde jammen strippestang i stua på den tiden også. Sunne hobbyer og holde seg i god form. :fnise: 

Ja, sånne 👻liker vi! Som er snille med oss ❤️

🤣 til strippestang! Det må forresten ha vært utvikling av dem (strippestengene) ila drøye hundre år: de er blitt mye smalere i utformingen. Veldig vanskelig å utføre øvelsene på en så bred strippestang som i denne boligen 😉 

Anonymkode: 30331...769

• Liker 1
Skrevet

De var nok mere staute og bredbente før...damene. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Noen som har lyst til å drive Bed and breakfast og restaurant her? Prekestol inkludert. 

Italiensk restaurant med "Bed and Breakfast" på idyllisk Sandøya-Landlig v. tjern - Ytterst i skjærgården | FINN eiendom

Ps, hva er den tingesten forrest på dette bildet (side 28)? Ei krukke? 🤔 Hva gjør den der? Italiensk restaurant med "Bed and Breakfast" på idyllisk Sandøya-Landlig v. tjern - Ytterst i skjærgården | FINN eiendom

Skrevet
Miss Meilir skrev (23 timer siden):

Noen som har lyst til å drive Bed and breakfast og restaurant her? Prekestol inkludert. 

Italiensk restaurant med "Bed and Breakfast" på idyllisk Sandøya-Landlig v. tjern - Ytterst i skjærgården | FINN eiendom

Ps, hva er den tingesten forrest på dette bildet (side 28)? Ei krukke? 🤔 Hva gjør den der? Italiensk restaurant med "Bed and Breakfast" på idyllisk Sandøya-Landlig v. tjern - Ytterst i skjærgården | FINN eiendom

Ingen anelse om hva den krukka eventuelt gjør der. Virker litt malplassert. Og som for å hindre gjester i å kaste noe ned i den åpne krukken, har de tydeligvis dekket til toppåpningen med en liten asjett!? Merkelige greier. Kanskje de har kjøpt krukken på en feriereise til Italia og synes den passet på doen til en italiensk restaurant???

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 14.7.2026 den 19.52):

Det står "hytte" og "fritidseiendom"... men den er på 1000 kvadrat!? 

Moss kommune som det ligger i, ville de godkjent at man flyttet inn der på helårsbasis? Eller er ikke det lov?

Endret av Million
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=471157009

Første etasje. På Veitvet. 
«Eksklusiv»…

Anonymkode: 02342...a1c

Det der er en boligflipp..

Her er den gamle annonsen fra noen måneder tilbake:
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=460226550

Tviler vel egentlig på at han flipperen kommer til å sitte igjen med så veldig mye gevinst etter alle kostnader her..

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym123123123 skrev (9 minutter siden):

Det der er en boligflipp..

Her er den gamle annonsen fra noen måneder tilbake:
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=460226550

Tviler vel egentlig på at han flipperen kommer til å sitte igjen med så veldig mye gevinst etter alle kostnader her..

Jepp. Det står i salgsoppgaven: «Selger har selv ikke bebodd eiendommen, og sitter derfor med begrenset kjennskap til eiendommens tilstand». Herlig. 

Anonymkode: 02342...a1c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...