Million Skrevet 4. juni #11781 Skrevet 4. juni sofie777 skrev (41 minutter siden): Hva er forferdelig med dette? Jeg forventet masse grelle farger, men dette kan man jo leve lenge med Badene bærer preg av å være modne for renovering. Glassbyggerstein har vel ikke vært moderne på rundt tjue år og flisene på veggene tyder på samme alder. Og et bad der det dusjes rett på flisene (ikke kabinett) er modent for renovering etter rundt tjue år, iflg det jeg har lest. Etter mitt syn var badene fryktelig umoderne og utdaterte. Kan ikke fordra glassbyggerstein, selv ikke da det var moderne å ha det, og spesielt ikke nå. Tror man bør ta med i budsjettet at badene må renoveres når man kjøper det huset. 1
sofie777 Skrevet 4. juni #11782 Skrevet 4. juni (endret) Million skrev (23 minutter siden): Badene bærer preg av å være modne for renovering. Glassbyggerstein har vel ikke vært moderne på rundt tjue år og flisene på veggene tyder på samme alder. Og et bad der det dusjes rett på flisene (ikke kabinett) er modent for renovering etter rundt tjue år, iflg det jeg har lest. Etter mitt syn var badene fryktelig umoderne og utdaterte. Kan ikke fordra glassbyggerstein, selv ikke da det var moderne å ha det, og spesielt ikke nå. Tror man bør ta med i budsjettet at badene må renoveres når man kjøper det huset. Det er greit nok, men ordet "forferdelig" indikerer ikke dette. "Utdatert" eller "moden for oppussing" er bedre ord å bruke, for badene er ikke forferdelige, da hadde det vært dusjing rett på tregulv, mugg i alle kroker og/eller grelle farger Endret 4. juni av sofie777 7 1
MariaMener Skrevet 4. juni #11783 Skrevet 4. juni Denne så ved første øyekast veldig pen ut https://www.finn.no/464653676 og det er den jo. Men 0 soverom, a’ gitt. På meglers egen side står det «soverom» i oversikt over rom i hver etasje, men «brukes som soverom» i den mer beskrivende teksten. Jeg har ikke klart å finne ut hvorfor det ikker godkjente soverom, men det drukner kanskje i resten av utfordringene dette huset har. Prisen er hva den er for en grunn 2
Miss Meilir Skrevet 4. juni #11784 Skrevet 4. juni MariaMener skrev (52 minutter siden): Denne så ved første øyekast veldig pen ut https://www.finn.no/464653676 og det er den jo. Men 0 soverom, a’ gitt. På meglers egen side står det «soverom» i oversikt over rom i hver etasje, men «brukes som soverom» i den mer beskrivende teksten. Jeg har ikke klart å finne ut hvorfor det ikker godkjente soverom, men det drukner kanskje i resten av utfordringene dette huset har. Prisen er hva den er for en grunn Velkommen hit, MariaMener 1
Edie Skrevet 4. juni #11785 Skrevet 4. juni MariaMener skrev (2 timer siden): Denne så ved første øyekast veldig pen ut https://www.finn.no/464653676 og det er den jo. Men 0 soverom, a’ gitt. På meglers egen side står det «soverom» i oversikt over rom i hver etasje, men «brukes som soverom» i den mer beskrivende teksten. Jeg har ikke klart å finne ut hvorfor det ikker godkjente soverom, men det drukner kanskje i resten av utfordringene dette huset har. Prisen er hva den er for en grunn Selges som hytte, men er den brukt som vanlig bolig? Kan man vedlikeholde en slik hage på en hytte? I så fall må man være der ofte. I tillegg til ingen godkjente soverom, er badet bygget av ufaglært/egeninnsats. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #11786 Skrevet 5. juni sofie777 skrev (18 timer siden): Hva er forferdelig med dette? Jeg forventet masse grelle farger, men dette kan man jo leve lenge med Bilder 13 og 34. Jo, helt forferdelige. Anonymkode: 02342...a1c
AnonymBruker Skrevet 5. juni #11787 Skrevet 5. juni Ikke helt farger jeg tror jeg ville trives med her, men flott hus jeg ville likt meg godt i. Veldig fint kjøkken og spiskammers synes jeg. Overraskende fint oppusset kjeller til å være fra 1920 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=465697060 Anonymkode: 09cec...909 1
sofie777 Skrevet 5. juni #11788 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bilder 13 og 34. Jo, helt forferdelige. Anonymkode: 02342...a1c Siden du påpekte det, glemte jeg visst et bad 😂 (Du glemte det på bilde 24) Men helt ærlig. Dette må være trolling. Jeg har bodd med verre bad enn dette og stortrives! 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni #11789 Skrevet 5. juni Million skrev (21 timer siden): Badene bærer preg av å være modne for renovering. Glassbyggerstein har vel ikke vært moderne på rundt tjue år og flisene på veggene tyder på samme alder. Og et bad der det dusjes rett på flisene (ikke kabinett) er modent for renovering etter rundt tjue år, iflg det jeg har lest. Etter mitt syn var badene fryktelig umoderne og utdaterte. Kan ikke fordra glassbyggerstein, selv ikke da det var moderne å ha det, og spesielt ikke nå. Tror man bør ta med i budsjettet at badene må renoveres når man kjøper det huset. Det er digg å være vant til luksus om dette badet på bildet er "forferdelig". Jeg er tvunget til å leie hos en mannlig horebukk av en grådig utleier, betaler 11.000 for 21 m2 (er ikke Oslo en gang) og badet er sånn på 2 til 3 m2 og ser helt 1986 ut, noe man hadde for 40 år siden. Det badet på bildet er finere enn hele hybelen jeg må leie. Anonymkode: 1ee01...883 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni #11790 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er digg å være vant til luksus om dette badet på bildet er "forferdelig". Jeg er tvunget til å leie hos en mannlig horebukk av en grådig utleier, betaler 11.000 for 21 m2 (er ikke Oslo en gang) og badet er sånn på 2 til 3 m2 og ser helt 1986 ut, noe man hadde for 40 år siden. Det badet på bildet er finere enn hele hybelen jeg må leie. Anonymkode: 1ee01...883 Luksus? Jeg har like forferdelig bad. Poenget mitt var at til denne prisen er disse badene forferdelige, ja. Anonymkode: 02342...a1c 1 1
Miss Meilir Skrevet 6. juni #11791 Skrevet 6. juni (endret) Vakre gamle Stavanger 🤩 Men alle turistene da, og cruiseskipene. Kanskje dette er noen som har blitt lei 😞 Sjarmerende og stemningsfull bolig med skjermet hageoase i hjertet av Gamle Stavanger | FINN eiendom Cruiseskip på flere bilder, det var ærlig: Sjarmerende og stemningsfull bolig med skjermet hageoase i hjertet av Gamle Stavanger | FINN eiendom Sjarmerende og stemningsfull bolig med skjermet hageoase i hjertet av Gamle Stavanger | FINN eiendom Endret 6. juni av Miss Meilir La inn lenken til side 1 i annonsen 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #11792 Skrevet 7. juni Miss Meilir skrev (11 timer siden): Vakre gamle Stavanger 🤩 Men alle turistene da, og cruiseskipene. Kanskje dette er noen som har blitt lei 😞 Sjarmerende og stemningsfull bolig med skjermet hageoase i hjertet av Gamle Stavanger | FINN eiendom Cruiseskip på flere bilder, det var ærlig: Sjarmerende og stemningsfull bolig med skjermet hageoase i hjertet av Gamle Stavanger | FINN eiendom Sjarmerende og stemningsfull bolig med skjermet hageoase i hjertet av Gamle Stavanger | FINN eiendom Jeg tror ikke at eierne ser på det som noe negativt. Anonymkode: 02342...a1c 2
Miss Meilir Skrevet 7. juni #11793 Skrevet 7. juni Et søtt lite hus i Nannestad ✨ Håper det kommer noen som retter opp det skjeve uthuset og vet hvordan de skal fikse innendørs i boligen uten å utslette det gamle uttrykket helt. Det er uansett gøy å se på hvordan det ser ut nå, med detaljer fra gamle dager. Det er utedo, så det må ofres et rom til å lage et innendørs badeværelse. Byggeåret er 1890 ❤️ Sjarmerende minibruk på 5,8 mål over to teiger i landlige omgivelser | Kun ca 7 min fra Gardermoen | Oppgraderingsbehov | FINN eiendom 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #11794 Skrevet 9. juni Kråkerøy, Østfold Eventyrlig enebolig med flott beliggenhet på Kråkerøy. Stor, frodig og innholdsrik tomt. Moderniseringsbehov. | FINN eiendom Vil gjerne bo i sånt hus og med den herlige hagen ❤️ Men -det står jo moderniseringsbehov og det er nok ganske mye også, siden eiendommen er såpass "billig". Jeg tror de går for mye mer vanligvis i dette området. Stort pluss for helleristningspeisen. Østfold har jo masse helleristninger 😍 (side åtte i annonsen) Eventyrlig enebolig med flott beliggenhet på Kråkerøy. Stor, frodig og innholdsrik tomt. Moderniseringsbehov. | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 1
enkefru Skrevet 10. juni #11795 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (På 28.3.2026 den 13.58): Det er jo alltid gøy å se på søte, små hus med flott utsikt 😊 Gudvangen | Eventyrlig fritidsbolig i svært unike omgivelser! | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Christian Ringnes jr endte opp med denne perlen Kuppet av milliardærsønn 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #11796 Skrevet 10. juni Jeg skulle gjerne hatt en slik hage, men tviler på at jeg hadde klart å holde den. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=465999925 Anonymkode: 09cec...909 6
Kattugla Skrevet 10. juni #11797 Skrevet 10. juni Vet ikke om denne er blitt delt før, et fint hus, men ikke veldig spennende beliggenhet https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=466016223&ci=2 3
Miss Meilir Skrevet 12. juni #11798 Skrevet 12. juni (endret) For en herlig beliggenhet 🤩 Det står at det ligger lunt til og det forstår jeg. Husene ligger liksom inni ein "gryte". Veldig koselig. Og enkel standard = passer fint for mange av oss 🥰 Sjarmerende fritidseiendom ved sjøen i Portør | Brygge, sjøbod og idyllisk skjærgårdsbeliggenhet! | FINN eiendom Endret 12. juni av Miss Meilir Woops, glemte lenken. Skylder på fotball-VM 5 1
DenEnesteMannenHer Skrevet 13. juni #11799 Skrevet 13. juni Ja, så var denne ute igjen. Usolgt siden 2023 hvis jeg husker rett. Usedvanlig dårlig planløsning og litt sånn «minihouse» følelse. Visst er det dyrt i Oslo, men det har overrasket meg at ingen har bitt på denne. Blir det salg denne gangen? https://www.finn.no/406683884 1 3
enkefru Skrevet 13. juni #11800 Skrevet 13. juni DenEnesteMannenHer skrev (22 minutter siden): Ja, så var denne ute igjen. Usolgt siden 2023 hvis jeg husker rett. Usedvanlig dårlig planløsning og litt sånn «minihouse» følelse. Visst er det dyrt i Oslo, men det har overrasket meg at ingen har bitt på denne. Blir det salg denne gangen? https://www.finn.no/406683884 Skjønner godt at den ikke blir solgt, veldig spesielt hus og dyrt også til å være så upraktisk og «knotete» 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå