Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
sofie777 skrev (41 minutter siden):

Hva er forferdelig med dette? Jeg forventet masse grelle farger, men dette kan man jo leve lenge med 

image.png.6f375ff39300f610c083ab52cdb6c07f.png

image.png.eb3cac943e438e8c7c4e59fae4000217.png

Badene bærer preg av å være modne for renovering. Glassbyggerstein har vel ikke vært moderne på rundt tjue år og flisene på veggene tyder på samme alder. Og et bad der det dusjes rett på flisene (ikke kabinett) er modent for renovering etter rundt tjue år, iflg det jeg har lest. 

Etter mitt syn var badene fryktelig umoderne og utdaterte. Kan ikke fordra glassbyggerstein, selv ikke da det var moderne å ha det, og spesielt ikke nå.

Tror man bør ta med i budsjettet at badene må renoveres når man kjøper det huset.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Million skrev (23 minutter siden):

Badene bærer preg av å være modne for renovering. Glassbyggerstein har vel ikke vært moderne på rundt tjue år og flisene på veggene tyder på samme alder. Og et bad der det dusjes rett på flisene (ikke kabinett) er modent for renovering etter rundt tjue år, iflg det jeg har lest. 

Etter mitt syn var badene fryktelig umoderne og utdaterte. Kan ikke fordra glassbyggerstein, selv ikke da det var moderne å ha det, og spesielt ikke nå.

Tror man bør ta med i budsjettet at badene må renoveres når man kjøper det huset.

Det er greit nok, men ordet "forferdelig" indikerer ikke dette. "Utdatert" eller "moden for oppussing" er bedre ord å bruke, for badene er ikke forferdelige, da hadde det vært dusjing rett på tregulv, mugg i alle kroker og/eller grelle farger

Endret av sofie777
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Denne så ved første øyekast veldig pen ut 

https://www.finn.no/464653676

og det er den jo. Men 0 soverom, a’ gitt. På meglers egen side står det «soverom» i oversikt over rom i hver etasje, men «brukes som soverom» i den mer beskrivende teksten. Jeg har ikke klart å finne ut hvorfor det ikker godkjente soverom, men det drukner kanskje i resten av utfordringene dette huset har. Prisen er hva den er for en grunn

• Liker 2
Skrevet
MariaMener skrev (52 minutter siden):

og det er den jo. Men 0 soverom, a’ gitt. På meglers egen side står det «soverom» i oversikt over rom i hver etasje, men «brukes som soverom» i den mer beskrivende teksten. Jeg har ikke klart å finne ut hvorfor det ikker godkjente soverom, men det drukner kanskje i resten av utfordringene dette huset har. Prisen er hva den er for en grunn

Velkommen hit, MariaMener :blomst:

• Hjerte 1
Skrevet
MariaMener skrev (2 timer siden):

Selges som hytte, men er den brukt som vanlig bolig? Kan man vedlikeholde en slik hage på en hytte? I så fall må man være der ofte.

I tillegg til ingen godkjente soverom, er badet bygget av ufaglært/egeninnsats.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (18 timer siden):

Hva er forferdelig med dette? Jeg forventet masse grelle farger, men dette kan man jo leve lenge med 

image.png.6f375ff39300f610c083ab52cdb6c07f.png

image.png.eb3cac943e438e8c7c4e59fae4000217.png

Bilder 13 og 34. Jo, helt forferdelige. 

Anonymkode: 02342...a1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bilder 13 og 34. Jo, helt forferdelige. 

Siden du påpekte det, glemte jeg visst et bad 😂 (Du glemte det på bilde 24) image.png.583e23b8de55011c4bec56b17544ae89.png

Men helt ærlig. Dette må være trolling. Jeg har bodd med verre bad enn dette og stortrives!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (21 timer siden):

Det er digg å være vant til luksus om dette badet på bildet er "forferdelig". 

Jeg er tvunget til å leie hos en mannlig horebukk av en grådig utleier, betaler 11.000 for 21 m2 (er ikke Oslo en gang) og badet er sånn på 2 til 3 m2 og ser helt 1986 ut, noe man hadde for 40 år siden. 

Det badet på bildet er finere enn hele hybelen jeg må leie. 

Anonymkode: 1ee01...883

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er digg å være vant til luksus om dette badet på bildet er "forferdelig". 

Jeg er tvunget til å leie hos en mannlig horebukk av en grådig utleier, betaler 11.000 for 21 m2 (er ikke Oslo en gang) og badet er sånn på 2 til 3 m2 og ser helt 1986 ut, noe man hadde for 40 år siden. 

Det badet på bildet er finere enn hele hybelen jeg må leie. 

Anonymkode: 1ee01...883

Luksus? Jeg har like forferdelig bad. Poenget mitt var at til denne prisen er disse badene forferdelige, ja. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Vakre gamle Stavanger 🤩 Men alle turistene da, og cruiseskipene. Kanskje dette er noen som har blitt lei 😞 

image.thumb.png.ddd5b9f7a4b17492e37553efb1b56e78.png

Sjarmerende og stemningsfull bolig med skjermet hageoase i hjertet av Gamle Stavanger | FINN eiendom

Cruiseskip på flere bilder, det var ærlig:

Sjarmerende og stemningsfull bolig med skjermet hageoase i hjertet av Gamle Stavanger | FINN eiendom

Endret av Miss Meilir
La inn lenken til side 1 i annonsen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Miss Meilir skrev (11 timer siden):

Jeg tror ikke at eierne ser på det som noe negativt. 

• Liker 2
Skrevet

Et søtt lite hus i Nannestad  Håper det kommer noen som retter opp det skjeve uthuset og vet hvordan de skal fikse innendørs i boligen uten å utslette det gamle uttrykket helt. Det er uansett gøy å se på hvordan det ser ut nå, med detaljer fra gamle dager. Det er utedo, så det må ofres et rom til å lage et innendørs badeværelse. Byggeåret er 1890 ❤️ 

Sjarmerende minibruk på 5,8 mål over to teiger i landlige omgivelser | Kun ca 7 min fra Gardermoen | Oppgraderingsbehov | FINN eiendom

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kråkerøy, Østfold

Eventyrlig enebolig med flott beliggenhet på Kråkerøy. Stor, frodig og innholdsrik tomt. Moderniseringsbehov. | FINN eiendom

Vil gjerne bo i sånt hus og med den herlige hagen ❤️

Men -det står jo moderniseringsbehov og det er nok ganske mye også, siden eiendommen er såpass "billig". Jeg tror de går for mye mer vanligvis i dette området.

Stort pluss for helleristningspeisen. Østfold har jo masse helleristninger 😍 (side åtte i annonsen)

Eventyrlig enebolig med flott beliggenhet på Kråkerøy. Stor, frodig og innholdsrik tomt. Moderniseringsbehov. | FINN eiendom

Anonymkode: 30331...769

• Liker 1
Skrevet (endret)

For en herlig beliggenhet 🤩 Det står at det ligger lunt til og det forstår jeg. Husene ligger liksom inni ein "gryte". Veldig koselig. Og enkel standard = passer fint for mange av oss 🥰

image.thumb.png.596221aeb96431aec5b54d036c8660f0.png

Sjarmerende fritidseiendom ved sjøen i Portør | Brygge, sjøbod og idyllisk skjærgårdsbeliggenhet! | FINN eiendom

Endret av Miss Meilir
Woops, glemte lenken. Skylder på fotball-VM
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, så var denne ute igjen. Usolgt siden 2023 hvis jeg husker rett. Usedvanlig dårlig planløsning og litt sånn «minihouse» følelse. Visst er det dyrt i Oslo, men det har overrasket meg at ingen har bitt på denne. Blir det salg denne gangen?

https://www.finn.no/406683884

IMG_1930.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
DenEnesteMannenHer skrev (22 minutter siden):

Ja, så var denne ute igjen. Usolgt siden 2023 hvis jeg husker rett. Usedvanlig dårlig planløsning og litt sånn «minihouse» følelse. Visst er det dyrt i Oslo, men det har overrasket meg at ingen har bitt på denne. Blir det salg denne gangen?

https://www.finn.no/406683884

IMG_1930.jpeg

Skjønner godt at den ikke blir solgt, veldig spesielt hus og dyrt også til å være så upraktisk og «knotete» 

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...