Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Miss Meilir skrev (3 timer siden):

DU (og alle andre) DRØMMER OM ET SKIPPERHUS VED NØKLEDYPET - KRÅKERØY (og to tinglyste båtplasser rett utenfor porten) | FINN eiendom

Hjelpes, eiendomsmegler,- det var litt av en overskrift 🤪

"DU (og alle andre) DRØMMER OM ET SKIPPERHUS VED NØKLEDYPET - KRÅKERØY (og to tinglyste båtplasser rett utenfor porten)"

Men kult sted og beliggenhet, absolutt.

Der kunne jeg like å bo 😍 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=464653676&ci=18

Megleren lyver ikke når han beskriver dette som unikt, men jeg er litt usikker på om det er sjarmerende. Mest av alt minner det om en sånn borg som små barn tegner....

Anonymkode: 17014...4d0

Den er rar. Og denne prisen forteller om at det må være noe alvorlig galt der…

Anonymkode: 02342...a1c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Miss Meilir skrev (22 timer siden):

DU (og alle andre) DRØMMER OM ET SKIPPERHUS VED NØKLEDYPET - KRÅKERØY (og to tinglyste båtplasser rett utenfor porten) | FINN eiendom

"DU (og alle andre) DRØMMER OM ET SKIPPERHUS VED NØKLEDYPET - KRÅKERØY (og to tinglyste båtplasser rett utenfor porten)"

Skjønner ikke at eieren godkjenner en slik tullete beskrivelse. Nei, jeg drømmer ikke om å bo i Fredrikstad. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2026 den 8.51):

Bilde 31…🤨 

Bare vinterhagen er fin. Ellers er jeg ganske sikker på at det stinker urin i hele huset. 

Hvorfor skulle det stinke urin i hele huset?

Anonymkode: 5b563...4f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Den er rar. Og denne prisen forteller om at det må være noe alvorlig galt der…

Det kommer noen advarsler i bildetekstene. Badet som er bygd på ufaglært egeninnsats (og som for øvrig heller ikke er rengjort før bildetaking). 

Veldig enig i at dette var et unikt hus, ja. Og, "borg bygget av barn" var en ypperlig beskrivelse av AB over 🤭

• Nyttig 1
Skrevet
Miss Meilir skrev (På 23.5.2026 den 15.56):

Det var et staselig hus. Det taket i stua tror jeg rett og slett har fått stå urørt siden byggeår, så 100 år gammelt. Ingen som har falt for fristelsen til å "klå" på det eller dra frem det allestedsnærværende spannet med HVITMALING, som folk elsker sånn i dag.

Lurer på hvordan det blir seende ut når neste eier har gjort som de vil med det? Det var et nydelig, sjarmerende hus. Men for gammel stil for meg. Jeg hadde ikke klart å bo i så gammelt interiør.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Og så tre bilder av et kråkeslott med hage, som sikkert var veldig staselig i sine glansdager (både hus og hage). ❤️ 

Nedre Bekkelaget, Oslo

Ormsundveien 12 - Renoveringsobjekt med stort potensial nær Oslofjorden | FINN eiendom

"Oslo kommune er selger av eiendommen

Oslo kommune arbeider for å få tatt flere av kommunens ledige bygg i bruk. Ett av flere tiltak i dette arbeidet er å selge ledige bygg som kommunen selv ikke lenger har behov for til kommunal tjenesteproduksjon. Ormsundveien 12 er en av disse eiendommene."

"Det er ikke forsvarlig å gå inn i bygget i sin nåværende tilstand og det er derfor ikke adkomst inn i boligen. Det vil derfor ikke være anledning til å befare huset innvendig før avtaleinngåelse."

Anonymkode: 30331...769

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Og så tre bilder av et kråkeslott med hage, som sikkert var veldig staselig i sine glansdager (både hus og hage). ❤️ 

Nedre Bekkelaget, Oslo

Ormsundveien 12 - Renoveringsobjekt med stort potensial nær Oslofjorden | FINN eiendom

"Oslo kommune er selger av eiendommen

Oslo kommune arbeider for å få tatt flere av kommunens ledige bygg i bruk. Ett av flere tiltak i dette arbeidet er å selge ledige bygg som kommunen selv ikke lenger har behov for til kommunal tjenesteproduksjon. Ormsundveien 12 er en av disse eiendommene."

"Det er ikke forsvarlig å gå inn i bygget i sin nåværende tilstand og det er derfor ikke adkomst inn i boligen. Det vil derfor ikke være anledning til å befare huset innvendig før avtaleinngåelse."

Over 9 millioner for dette?? 🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2026 den 10.52):

Sjelden og idyllisk fritidseiendom på over 10 mål. Privat strandlinje på 160 m, brygge & 2 holmer. Ca. 1 time fra Oslo | FINN eiendom

Så er det jo på tide å tenke på hvor man skal tilbringe sommerferien 😁

Solgte markedets dyreste sjøhytte: – Det er merkbart mer interesse – NRK Østfold – Lokale nyheter, TV og radio

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 22.5.2026 den 10.52):

Sjelden og idyllisk fritidseiendom på over 10 mål. Privat strandlinje på 160 m, brygge & 2 holmer. Ca. 1 time fra Oslo | FINN eiendom

Så er det jo på tide å tenke på hvor man skal tilbringe sommerferien 😁

Million skrev (På 22.5.2026 den 11.01):

Det var utrolig nydelig sted. Men 67 000 000....? Jeg visste ikke at Larkollen var SÅ attraktivt. Har vært på Larkollen før, på besøk hos en venninne som giftet seg inn i en familie med sommerhus på Larkollen. Det er et utrolig fint sted, nærheten til sjøen og alt det der. Husker bare sol og sommer og lukten av strand og fjære.... sukk :) 

Den omtalte eiendommen på Larkollen havnet på NRK.no, og er nå solgt iflg denne artikkelen.

67 millioner var prisantydning. Lurer på om det ble den endelige salgsprisen også? Dagens Næringsliv har også omtalt saken, og påstår de "erfarer" at prisen endte på rundt seksti mill. Men det høres litt ullent ut. "Erfarer"?

REDIGERT;

ser først etter at jeg postet dette at noen har postet link rett før meg i innlegget over 😛 

Endret av Million
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2026 den 15.37):

Over 9 millioner for dette?? 🤣

Det er tomten man betaler for i dette tilfellet. Det er ikke ofte en tomt på 1,3 mål er til salgs på disse traktene. Der kan man føre opp et par hus og rive det opprinnelige, og tjene grovt på det.

AnonymBruker
Skrevet
Miss Meilir skrev (På 30.5.2026 den 16.32):

Kjenner at jeg misliker megleren bare på bakgrunn av den overskriften. Vet på en måte allerede hva slags type han er... Hadde jeg vært selgerne så ville jeg endret på den overskriften. Det blir for arrogant 😑

Anonymkode: 3a0d2...ef6

• Liker 4
Skrevet
Miss Meilir skrev (På 30.5.2026 den 16.32):

Gikk tur der senest på lørdag. Fantastisk område, men 22 millioner? Det er drøy prising og jeg tviler på at det selges til den prisen.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...