Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
enkefru skrev (På 1.6.2026 den 15.30):

For et grusomt stygt tilbygg! 

Et absolutt øyesår det der..

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leilighet i til salgs Nordstrandskråningen, der husene har utsikt utover Oslofjorden.

Nå selges en kjempestor leilighet i et relativt nytt bygg fra 2021 (arkitekttegnet så klart) for den nette sum av 42 millioner kroner. Det står at det er på hele 240 kvadrat, men da tror jeg de har tatt med den integrerte garasjen også muligens.

Arkitektene i dette tilfellet bestemte seg tydeligvis for "nå skal vi være kule, tøffe og moderne, dere!" og bruke rå betongvegger og rå betongtak inne. Vet ikke helt om jeg liker den stilen...? Hjemmekoselig blir det jo ikke... Men utsikten er jo fabelaktig.

I likhet med mange andre boliger i høyere prisklasser, er det lite bilder av rommene å finne i annonsen. Ingen av soverommene. Stuen ser man heller ikke. Litt av kjøkkenet kan man se. Men her er det altså bare å komme seg på visning om man skal få sett det, og det er jo det megler vil med så lite bilder.

Utsikten er upåklagelig i alle fall! Nydelig terrasse å sitte og nyte sol og utsikt fra.

998_89e1ce96-4bb2-4e89-be00-dfb62625bfbc

Eksempel på betongvegger inne:

998_2c2ff31f-929f-4f1d-9762-6522da61ffac

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (11 minutter siden):

Leilighet i til salgs Nordstrandskråningen, der husene har utsikt utover Oslofjorden.

Nå selges en kjempestor leilighet i et relativt nytt bygg fra 2021 (arkitekttegnet så klart) for den nette sum av 42 millioner kroner. Det står at det er på hele 240 kvadrat, men da tror jeg de har tatt med den integrerte garasjen også muligens.

Arkitektene i dette tilfellet bestemte seg tydeligvis for "nå skal vi være kule, tøffe og moderne, dere!" og bruke rå betongvegger og rå betongtak inne. Vet ikke helt om jeg liker den stilen...? Hjemmekoselig blir det jo ikke... Men utsikten er jo fabelaktig.

I likhet med mange andre boliger i høyere prisklasser, er det lite bilder av rommene å finne i annonsen. Ingen av soverommene. Stuen ser man heller ikke. Litt av kjøkkenet kan man se. Men her er det altså bare å komme seg på visning om man skal få sett det, og det er jo det megler vil med så lite bilder.

Utsikten er upåklagelig i alle fall! Nydelig terrasse å sitte og nyte sol og utsikt fra.

Huff, det ser ut som et lagerbygg innvendig.

Anonymkode: e204d...298

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Huff, det ser ut som et lagerbygg innvendig.

Det er også plassert ganske nær Mosseveien (E18) på nedsiden og en toglinje på oversiden, der det går passasjertog HELE tiden inn og ut av Oslo. Vet ikke om man hører bilene på Mosseveien fra terrassen, men jeg tror nok man hører noe susing fra veien der nede. Sjekk ut kartet i annonsen, så ser du plasseringen mellom toglinje og E18.

Endret av Million
  • Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen sin Pinterest-feberdrøm har blitt til en virkelighet og nå er det på tida å selge 😭Jeg liker det virkelig ikke, så mye maling har blitt brukt, men om man flytter inn, alt må males om. Fargene i forskjellige rom ikke går sammen, det blir så mye, og "beste" med alt, at også tak i alle rom må males på nytt 🤑 En annen ting er jo at de også prøver å selge et rekkehus fra 60-tallet i den billigste (pga nærhet til E18) rekkehus-sameie Gamle Asker til 9,5 millioner.. 🤨 I Asker kan man kjøpe en mindre-styggmalt enebolig for de pengene.. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=465752642

Anonymkode: fdddf...f39

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Noen sin Pinterest-feberdrøm har blitt til en virkelighet og nå er det på tida å selge 😭Jeg liker det virkelig ikke, så mye maling har blitt brukt, men om man flytter inn, alt må males om. Fargene i forskjellige rom ikke går sammen, det blir så mye, og "beste" med alt, at også tak i alle rom må males på nytt 🤑 En annen ting er jo at de også prøver å selge et rekkehus fra 60-tallet i den billigste (pga nærhet til E18) rekkehus-sameie Gamle Asker til 9,5 millioner.. 🤨 I Asker kan man kjøpe en mindre-styggmalt enebolig for de pengene.. 

Første etasje synes jeg var fin, gang, kjøkken, stue passet sammen fargemessig, men resten var ikke bra.

Skjønner ikke denne trenden med å male tak og vegger i samme farge. Det fungerer bare med veldig duse farger, og ikke knallblå som ene soverommet her.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Altså, jeg kan lese kart og når E18 er på andre siden av en haug!! så blir det plutselig en fordel, for da er det raskt å komme inn til byen eller vestover om man vil. Bildet under er tatt i retning av E18

image.thumb.png.a69580b0c1fc1f2b9613f82325db60c6.png

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (5 minutter siden):

Altså, jeg kan lese kart og når E18 er på andre siden av en haug!! så blir det plutselig en fordel, for da er det raskt å komme inn til byen eller vestover om man vil. Bildet under er tatt i retning av E18

Jeg bor i Asker :)  Det varierer for hvert rekkehus hvor bra plassering er, og dette er både ok plassering, stort tomt, og et rekkehus med tilbygg. Men dette er hva de selges vanglivis for, rekkehusene i samme sameie/huseierlag - https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=462486007 

du kan høre sussing av E18 i hagen din. 

Sanheten er at Gamle Asker har en rekke av slike liknende områder, mange rekkehus fra 60-tallet, og min personlig mening, at absolutt alle andre er bedre enn Undelstad 😅 Det gjenspeiles også i prisen, som jeg sa, Undelstad er vanligvis billigst. Jeg kan gi deg eksempler på andre rekkehus. 

Åbyfaret : https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=462790769

Bleikeråsen: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=465189692&ci=5 

Nedre Bleiker: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=465065887 

Ånnerudskogen: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=464378396

Frydendal: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=321615037 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (3 timer siden):

Et av de beste husene i hele tråden, mener jeg. Vakkert. Savner litt flere bilder fra innsiden.

Anonymkode: 4a0c3...7d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (4 timer siden):

Det er også plassert ganske nær Mosseveien (E18) på nedsiden og en toglinje på oversiden, der det går passasjertog HELE tiden inn og ut av Oslo. Vet ikke om man hører bilene på Mosseveien fra terrassen, men jeg tror nok man hører noe susing fra veien der nede. Sjekk ut kartet i annonsen, så ser du plasseringen mellom toglinje og E18.

Tja, det er nok blitt roligere med tog etter at Blix-tunnelen åpnet. Men sus fra e18 må det nok være nok av. 

Anonymkode: 5b563...4f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette var fint synes jeg. Mye bedre enn grått i grått som alt helst skal være idag. Farger er supert!

Anonymkode: 3c893...4d3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tja, det er nok blitt roligere med tog etter at Blix-tunnelen åpnet. Men sus fra e18 må det nok være nok av. 

Anonymkode: 5b563...4f1

Ja, roligere har det jo blitt, men lokaltogene som stopper på alle småstasjonene utover går jo fremdeles.

AnonymBruker
Skrevet

Denne annonsen fanget først oppmerksomheten min for det veldig bratte taket. Kanskje det bratteste jeg har sett noen sinne. 

Et hjemmekoselig hus, tror at når man går inn døren der, føler man seg velkommen fra første stund ❤️ 

image.thumb.png.54255720cd994d6bcf94f9c85d91ec15.png

Sjarmerende enebolig m/ klassiske detaljer | 3 bad | Innredet anneks | Parkering m/elbil-lader | Blindvei | Flott utsikt | FINN eiendom

Anonymkode: 30331...769

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Denne annonsen fanget først oppmerksomheten min for det veldig bratte taket. Kanskje det bratteste jeg har sett noen sinne. 

Et hjemmekoselig hus, tror at når man går inn døren der, føler man seg velkommen fra første stund ❤️ 

Sjarmerende enebolig m/ klassiske detaljer | 3 bad | Innredet anneks | Parkering m/elbil-lader | Blindvei | Flott utsikt | FINN eiendom

Er det tvangssalg? Fremstår ekstremt overfylt, særlig i enkelte rom. Som om bildene er tatt mens eierne var på jobb.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det tvangssalg? Fremstår ekstremt overfylt, særlig i enkelte rom. Som om bildene er tatt mens eierne var på jobb.

Eller noen gamliser som døde 

Anonymkode: 02342...a1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Liker huset, men baderommene er jo helt forferdelige. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.6.2026 den 12.57):

Og jeg hadde ikke trengt å malt en ting! ❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg derimot digger at det viser et hjem som folk bor i. Ikke et skall med til nød fire møbler, som mange annonser har nå for tida. Kanskje det blir en trend? 🤔☺️

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liker huset, men baderommene er jo helt forferdelige. 

Hva er forferdelig med dette? Jeg forventet masse grelle farger, men dette kan man jo leve lenge med 

image.png.6f375ff39300f610c083ab52cdb6c07f.png

image.png.eb3cac943e438e8c7c4e59fae4000217.png

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...