AnonymBruker Skrevet 14. mai #11681 Skrevet 14. mai minienthe skrev (10 minutter siden): Fikk nesten litt menighet/trossamfunnsvibber av hele stedet. For all del, ser visuelt flott ut men det var "veldig" mye leiligheter på veldig lite område og litt for lite privativ for meg. At de har gjort en del uten byggesøknad tipper jeg gjør salget relativt komplisert og. Tipper gården var flott før de bygde om med tanke på beliggenheten. Skulle likt å sett hvordan det så ut når den var i drift. Finner ingen gamle Finn-annonser, men ifølge bolig.ai har den blitt solgt til følgende før så myyye må ha blitt gjort. Anonymkode: 3c893...4d3 2 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai Forfatter #11682 Skrevet 15. mai enkefru skrev (På 11.5.2026 den 20.12): Wow! 🤩 Her snakker vi liebhaber-hus! https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=461904340&ci=19 Faktisk stemningsfullt og fint, men man må nok ha alle klær i Nerdrumstil for å gli inn der. Jeg strekker meg til det jeg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai Forfatter #11683 Skrevet 15. mai https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=463353862&fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAc3J0YwZhcHBfaWQMMjU2MjgxMDQwNTU4AAGnvYTZwiShkdPpySdCoY7InnI7zxwDpjRvwu2Dzv7YgRMoS0r5Dcb_aljljrU_aem_KuGBmPFejSHU8_hvxOurtQ Vegard Harms hus som skal selges. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #11684 Skrevet 15. mai Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=463353862&fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAc3J0YwZhcHBfaWQMMjU2MjgxMDQwNTU4AAGnvYTZwiShkdPpySdCoY7InnI7zxwDpjRvwu2Dzv7YgRMoS0r5Dcb_aljljrU_aem_KuGBmPFejSHU8_hvxOurtQ Vegard Harms hus som skal selges. Det er enklest med kun asfalt på forsiden av huset, si 😄 Anonymkode: 30331...769 2
sofie777 Skrevet 15. mai #11685 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er enklest med kun asfalt på forsiden av huset, si 😄 Anonymkode: 30331...769 Veldig greit om man ofte får mange gjester. Men var jeg den eneste som tenkte i "Vegard Harm-språk" når de så på rommene? Jeg kunne dessuten nesten gjette at det var hans hus med den garderoben. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai Forfatter #11686 Skrevet 15. mai Jeg så også på de klærne; veldig mange like plagg. Hva er galt med å ha litt farger? Moteslave? Kaste når nye mote kommer? Eller kanskje er det min misunnelse som knirker? Jeg har ikke så mye garderobe i min lille kåk.
AnonymBruker Skrevet 15. mai #11687 Skrevet 15. mai Sentrumsnær sjøeiendom m/ brygge, fantastisk utsikt og sol hele dagen - Praktikantdel - Høy standard | FINN eiendom Isabelle Ringnes, Boligsalg | Isabelle Ringnes selger boligen på Ormøya: Krever 29,9 millioner Anonymkode: 30331...769 1
EbbaGrønn Skrevet 16. mai #11688 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sentrumsnær sjøeiendom m/ brygge, fantastisk utsikt og sol hele dagen - Praktikantdel - Høy standard | FINN eiendom Isabelle Ringnes, Boligsalg | Isabelle Ringnes selger boligen på Ormøya: Krever 29,9 millioner Anonymkode: 30331...769 Det er ikke alle valg der jeg hadde tatt for min egen del, men jeg synes det var delikat oppusset, og det var hyggelig med litt farger 😊 2
enkefru Skrevet 16. mai #11689 Skrevet 16. mai (endret) Staselig, gammel villa… nydelig sted! 🤩 Ganske tett på naboer, men allikevel usjenert hage og eiendom -voldsom pris da 😖 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=462857729 Endret 16. mai av enkefru 2
Million Skrevet 16. mai #11690 Skrevet 16. mai (endret) enkefru skrev (14 minutter siden): Staselig, gammel villa… nydelig sted! 🤩 Ganske tett på naboer, men allikevel usjenert hage og eiendom -voldsom pris da 😖 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=462857729 Det var et nydelig sted, ja! Der kunne jeg flyttet rett inn (etter å ha malt litt og fått bort alt det grå på veggene). Veldig flott, selv om det var litt morkent i vinduskarmer her og der. 509 kvadrat å sose rundt i for meg er imidlertid litt i meste laget. Hadde følt meg litt bortkommen og gått meg vill, hehe Endret 16. mai av Million 2
sofie777 Skrevet 16. mai #11691 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sentrumsnær sjøeiendom m/ brygge, fantastisk utsikt og sol hele dagen - Praktikantdel - Høy standard | FINN eiendom Isabelle Ringnes, Boligsalg | Isabelle Ringnes selger boligen på Ormøya: Krever 29,9 millioner Anonymkode: 30331...769 Huset i seg selv var fint nok, men når jeg ser på bildene, har Isabelle (eller den som planla kjøkkenet hennes) gjort en veldig stygg feil. De har ikke tenkt på arbeidstrekanten. Det skal være "fritt leide" mellom komfyr, vask og kjøleskap. Det ser man at det ikke er på bildet under. For der må de forbi kanten på øyen hele tiden for å komme til kjøleskapet, ikke bra! (Eller er det bare noe jeg tenker på?) 3 1
enkefru Skrevet 16. mai #11692 Skrevet 16. mai Nydelig hus i Drøbak 🤩 Kikker alltid inn der når jeg er i byen og på vei ned til havna, veldig sjarmerende, men midt i turist-løypa. Neppe et fredelig sommerparadis, selv om det er akkurat slik det fremstår https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=456122174 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11693 Skrevet 16. mai Hoppetaujenta skrev (På 15.5.2026 den 13.04): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=463353862&fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAc3J0YwZhcHBfaWQMMjU2MjgxMDQwNTU4AAGnvYTZwiShkdPpySdCoY7InnI7zxwDpjRvwu2Dzv7YgRMoS0r5Dcb_aljljrU_aem_KuGBmPFejSHU8_hvxOurtQ Vegard Harms hus som skal selges. VELDIG fint! Men er han ikke redd for at den gullruten skal bli stjelt på visning?? Anonymkode: 918ac...455 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai Forfatter #11694 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): VELDIG fint! Men er han ikke redd for at den gullruten skal bli stjelt på visning?? Anonymkode: 918ac...455 Det ligger sikkert flere potensielle inn i fremtiden, så han tar det med ro? Han skal sikkert være med på en mengde programmer i samme gata som han allerede har god erfaring på, så jeg er ikke bekymret. P.s. Jeg hadde gått forbi den og ikke hatt lange fingre i den anledning. 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai Forfatter #11695 Skrevet 16. mai enkefru skrev (3 timer siden): Nydelig hus i Drøbak 🤩 Kikker alltid inn der når jeg er i byen og på vei ned til havna, veldig sjarmerende, men midt i turist-løypa. Neppe et fredelig sommerparadis, selv om det er akkurat slik det fremstår https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=456122174 Sukk...det oser fredelig sommer som varer hele året. Eia var vi der. (ordet turistløype er slettet fra den historien* 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11696 Skrevet 16. mai sofie777 skrev (9 timer siden): Huset i seg selv var fint nok, men når jeg ser på bildene, har Isabelle (eller den som planla kjøkkenet hennes) gjort en veldig stygg feil. De har ikke tenkt på arbeidstrekanten. Det skal være "fritt leide" mellom komfyr, vask og kjøleskap. Det ser man at det ikke er på bildet under. For der må de forbi kanten på øyen hele tiden for å komme til kjøleskapet, ikke bra! (Eller er det bare noe jeg tenker på?) Det var ikke noe jeg tenkte på før jeg så ditt innlegg, men du har rett i at kjøleskapet er for langt unna. Reagerte bare på taket, synes det virker som man får det tredimensjonale taket i hodet. Anonymkode: e204d...298 2
Million Skrevet 17. mai #11697 Skrevet 17. mai (endret) Apropos små badekar som jeg nevnte om en bolig litt tidligere her i tråden.... Det er dukket opp en bolig til, i Ekebergskrenten, som har et sånt badekar der man må sitte med knærne under haka og rumpa i vannet Huset ellers er veldig fint, jeg liker det veldig godt, men det badekaret ser jeg ikke mye vitsen med. Må være for at ungene (om man har det) skal få leke litt i vannet? Det er jo bare en fare å ha det der om man hovedsaklig vil dusje på det baderommet. Man kan lett skli og slå seg helseløs i badekar, ofte på vei oppi eller ut av badekaret eller når man snur seg. Huset generelt er fint og stort (253 kvadrat), bygget i 2013 så relativt nytt, og har to utleie-enheter for de som trenger hjelp til boliglånsutgiftene. Flott utsikt over byen fra stuen! Dette er nedre del av Ekebergskråningen. Endret 17. mai av Million 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai #11698 Skrevet 17. mai sofie777 skrev (22 timer siden): Huset i seg selv var fint nok, men når jeg ser på bildene, har Isabelle (eller den som planla kjøkkenet hennes) gjort en veldig stygg feil. De har ikke tenkt på arbeidstrekanten. Det skal være "fritt leide" mellom komfyr, vask og kjøleskap. Det ser man at det ikke er på bildet under. For der må de forbi kanten på øyen hele tiden for å komme til kjøleskapet, ikke bra! (Eller er det bare noe jeg tenker på?) Det hadde ikke jeg tenkt på. Jeg hadde derimot tenkt på taket… Anonymkode: 18d3b...e81 1
Miss Meilir Skrevet 17. mai #11699 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det var ikke noe jeg tenkte på før jeg så ditt innlegg, men du har rett i at kjøleskapet er for langt unna. Reagerte bare på taket, synes det virker som man får det tredimensjonale taket i hodet. Anonymkode: e204d...298 Ja, på bilder blir det i hvert fall helt feil. Taket ser så lavt ut, lavere enn standard for tak til og med. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #11700 Skrevet 17. mai enkefru skrev (20 timer siden): Nydelig hus i Drøbak 🤩 Kikker alltid inn der når jeg er i byen og på vei ned til havna, veldig sjarmerende, men midt i turist-løypa. Neppe et fredelig sommerparadis, selv om det er akkurat slik det fremstår https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=456122174 Det hadde jeg nok gitt blaffen i hvis jeg hadde hatt 15 millioner til overs! Skjønt hus. Hvor gammelt er det? Jeg klarte ikke å finne noe byggeår? Anonymkode: 18d3b...e81 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå