Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne aldri ha kjøpt et tvangssalg og benyttet meg av andres ulykke i livet. Det hadde ikke vært riktig for meg. :sukk: 

• Liker 3
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

Jeg kunne aldri ha kjøpt et tvangssalg og benyttet meg av andres ulykke i livet. Det hadde ikke vært riktig for meg. :sukk: 

Situasjonen deres blir jo ikke noe bedre om ingen kjøper det, så syns det er feil å si at man benytter andres ulykke. Salget vil jo redusere deres gjeld. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=455106873

Ja, veldig lekkert…rett ved kirkegården.
Denne leiligheten har blitt lagt ut til salg flere ganger. Tydeligvis ikke så mange som synes den er «meget tiltalende». 

Anonymkode: 02342...a1c

Her burde de definitivt påspandere seg å ta nye bilder.

Anonymkode: 30331...769

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan noen forklare denne prisen + solgt før visning? Skjønner virkelig ikke. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=460657102&ci=2

Her må det være en som tenkte at: denne skal jeg ha! og som hadde penger til å kuppe. 

Flaks for selger 😄 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her må det være en som tenkte at: denne skal jeg ha! og som hadde penger til å kuppe. 

Flaks for selger 😄 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er vel noen som ville ha en leilighet akkurat der da. 

Anonymkode: 45ade...0aa

Og hva forklarer prisen? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og hva forklarer prisen? 

Synes du prisen er høy? Lav? Og snakker du om den reelle salgsprisen eller prisen som er oppgitt i annonsen? 

Anonymkode: 2ae46...6b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og hva forklarer prisen? 

Jeg er en av de du siterer og svaret er, nei dessverre, det jeg skrev forklarer jo ikke prisen. Har du hørt uttrykket: "Herrens veier er uransakelige"? Google hvis nei. Jeg føler ofte at eiendom og salg av denne også er uransakelig 😉 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synes du prisen er høy? Lav? Og snakker du om den reelle salgsprisen eller prisen som er oppgitt i annonsen? 

Altfor høy. Det er jo Lørenskog…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har blitt dyrt i Lørenskog. Her får man to soverom, 88m2 og en relativt ny leilighet til en lavere pris enn alle de nybygde blokkleilighetene. Og vi vet ikke hva personen som kuppet betalte. 

• Liker 3
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Tvagssalg er hjelp for den det gjelder. Noen forstår det, andre ikke. Vi var på visning på et tvangssalg der eier holdt visning selv. Han var glad for at banken hadde tatt over og at han skulle bli kvitt gjelden.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er vel ganske vanlig pris i Lørenskog. Fem meter og du er i Oslo.

Anonymkode: 45ade...0aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (2 timer siden):

Tvagssalg er hjelp for den det gjelder. Noen forstår det, andre ikke. Vi var på visning på et tvangssalg der eier holdt visning selv. Han var glad for at banken hadde tatt over og at han skulle bli kvitt gjelden.

Jeg har vært gjennom tvangssalg. Hadde rundt 100.000 i gjeld til borettslaget. Jeg ønsket meg bort så valgte å ikke sloss mot det (og samarbeidet selvfølgelig med bilder, visning osv). Bobestyrer la ut leiligheten absurd lavt, og vi endte opp med å sitte igjen med gjeld på nesten 400.000... Som gikk rett til namsfogden som tok 1/3 av inntekten min de neste fire årene. Kan glemme nå å få kjøpt noenting resten av livet. Jeg har fått så mye annen inkassogjeld pga hvor mye namsfogden tok, jeg har ikke fått betalt lege/sykehus (kronisk syk og på minstesats ufør) som jeg er avhengig av blant annet. Gøy! Gjeldsslave livet ut pga noen som gjorde en halvdårlig jobb.

Ikke at det tar bort fra poenget av man selvfølgelig skal kjøpe på tvangssalg. Bare sier at det er ikke alltid det hjelper den som det blir tvangssolgt for! 

Anonymkode: 3aaec...330

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har vært gjennom tvangssalg. Hadde rundt 100.000 i gjeld til borettslaget. Jeg ønsket meg bort så valgte å ikke sloss mot det (og samarbeidet selvfølgelig med bilder, visning osv). Bobestyrer la ut leiligheten absurd lavt, og vi endte opp med å sitte igjen med gjeld på nesten 400.000... Som gikk rett til namsfogden som tok 1/3 av inntekten min de neste fire årene. Kan glemme nå å få kjøpt noenting resten av livet. Jeg har fått så mye annen inkassogjeld pga hvor mye namsfogden tok, jeg har ikke fått betalt lege/sykehus (kronisk syk og på minstesats ufør) som jeg er avhengig av blant annet. Gøy! Gjeldsslave livet ut pga noen som gjorde en halvdårlig jobb.

Ikke at det tar bort fra poenget av man selvfølgelig skal kjøpe på tvangssalg. Bare sier at det er ikke alltid det hjelper den som det blir tvangssolgt for! 

Anonymkode: 3aaec...330

Det må være helt jævlig. Det er jo en personlig tragedie og en livskrise. Men hvordan hadde det sett ut om det ikke ble tvangssolgt?

Anonymkode: fd4e8...768

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det må være helt jævlig. Det er jo en personlig tragedie og en livskrise. Men hvordan hadde det sett ut om det ikke ble tvangssolgt?

Anonymkode: fd4e8...768

Dette er meg forresten.

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...