AnonymBruker Skrevet 26. mars #11521 Skrevet 26. mars Miss Meilir skrev (På 16.3.2026 den 21.07): Atriumhus, byggeår 2019 Meget spennende atrium-villa med alt på 1 plan, svær takterrasse, integrert dobbel garasje. Veksthus, lekehus, stor tomt | FINN eiendom 😊 Er dette en helårsbolig, eller hytteområde? Anonymkode: ebd02...684
AnonymBruker Skrevet 28. mars #11522 Skrevet 28. mars Det er jo alltid gøy å se på søte, små hus med flott utsikt 😊 Gudvangen | Eventyrlig fritidsbolig i svært unike omgivelser! | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars #11523 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det er jo alltid gøy å se på søte, små hus med flott utsikt 😊 Gudvangen | Eventyrlig fritidsbolig i svært unike omgivelser! | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Det var en voldsom pris for beliggenheten… fin utsikt da… Anonymkode: ebd02...684 3
Gjest Gliffy Skrevet 28. mars #11524 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo alltid gøy å se på søte, små hus med flott utsikt 😊 Gudvangen | Eventyrlig fritidsbolig i svært unike omgivelser! | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Huset var fint, men jeg fikk litt inntrykk av at interiøret var laget for et slott, mens huset er på størrelse med en husmannsbolig liksom. Den digre kakkelovnen i den lille stua og sånt. Fantastisk beliggenhet, da, det kan ikke benektes.
enkefru Skrevet 29. mars #11525 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er jo alltid gøy å se på søte, små hus med flott utsikt 😊 Gudvangen | Eventyrlig fritidsbolig i svært unike omgivelser! | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Nydelig plass da 🤩 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #11526 Skrevet 29. mars sofie777 skrev (På 23.3.2026 den 17.26): Gjorde jeg det? Det var absolutt ikke tanken. Det er enkelte i alle byer "alle" vet hvem er, jeg er ikke i det miljøet, så jeg kjenner ikke noen navn, men i de miljøer jeg vanker i, er det navn som stikker seg godt ut, uten at det gjør dem til prostituerte, heller det motsatte. De er kjente, på samme måte som en sanger, skuespiller eller lignende er kjente og det var alt jeg mente!! Elsker at DU starter hele diskusjonen med å antyde at du vet hvem dette mennesket er og hvordan vedkommende lever, og så blir sur når folk forteller hvem det er og hevder du ikke bryr deg. Så hvorfor startet du hele diskusjonen da? Det er du som begynte å spekulere. Det er jammen ikke lett å forstå at du egentlig ikke bryr deg. Ikke bruk tråden til å spekulere om folk du overhodet ikke kjenner til. Anonymkode: 65f59...e12 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars #11527 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er jo alltid gøy å se på søte, små hus med flott utsikt 😊 Gudvangen | Eventyrlig fritidsbolig i svært unike omgivelser! | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Lekkert!!!! Anonymkode: 3c893...4d3 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars #11528 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Elsker at DU starter hele diskusjonen med å antyde at du vet hvem dette mennesket er og hvordan vedkommende lever, og så blir sur når folk forteller hvem det er og hevder du ikke bryr deg. Så hvorfor startet du hele diskusjonen da? Det er du som begynte å spekulere. Det er jammen ikke lett å forstå at du egentlig ikke bryr deg. Ikke bruk tråden til å spekulere om folk du overhodet ikke kjenner til. Anonymkode: 65f59...e12 Prøvd å puste med magen? Anonymkode: 3c893...4d3 3
Thildamor Skrevet 29. mars #11529 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er jo alltid gøy å se på søte, små hus med flott utsikt 😊 Gudvangen | Eventyrlig fritidsbolig i svært unike omgivelser! | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Det lå idyllisk til! 2
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars Forfatter #11530 Skrevet 30. mars Et beboelig landsted som også er et vanlig helårs hjem og jeg sier ja, tusen takk. Stillhet, natur og bryggeplass. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=457568802&ci=39 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #11531 Skrevet 31. mars Lekkert på Jar! For 29,5 mill. får vi kun se utsiden. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=457444343 Anonymkode: f4568...842 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars #11532 Skrevet 31. mars Disse leilighetene ser så kule ut fra utsiden, men må være et mareritt rent praktisk. Også "utsikten" fra soverommet rett i en betongvegg da... https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=457438695 Anonymkode: 3aaec...330 1
sofie777 Skrevet 31. mars #11533 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Disse leilighetene ser så kule ut fra utsiden, men må være et mareritt rent praktisk. Også "utsikten" fra soverommet rett i en betongvegg da... https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=457438695 Anonymkode: 3aaec...330 Skal kjøre forbi i løpet av dagen. Her er en artikkel i avisen 1
Miss Meilir Skrevet 31. mars #11534 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Disse leilighetene ser så kule ut fra utsiden, men må være et mareritt rent praktisk. Også "utsikten" fra soverommet rett i en betongvegg da... https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=457438695 Anonymkode: 3aaec...330 Jeg blir svimmel bare jeg ser på bildene. Men ja, utrolig kul fasade! Men hvordan kunne de finne på dette med betongveggutsikten, det er helt uforståelig. Takk for at du lenka til denne 😊 2
AnonymBruker Skrevet 1. april #11535 Skrevet 1. april sofie777 skrev (21 timer siden): Skal kjøre forbi i løpet av dagen. Her er en artikkel i avisen Ja var sånn jeg fant ut av det og måtte dele her XD Miss Meilir skrev (15 timer siden): Jeg blir svimmel bare jeg ser på bildene. Men ja, utrolig kul fasade! Men hvordan kunne de finne på dette med betongveggutsikten, det er helt uforståelig. Takk for at du lenka til denne 😊 Jeg har vært nysgjerrig i årevis hvordan det ser ut innvendig! Det er et gammelt fabrikkbygg, så jeg husker både når det var aktiv fabrikk og når det stod tomt i årevis før det ble bygd leiligheter der. Det er jo forståelig at noe av leiligheten vender den veien, men ville mye heller lagt bad eller noe der, ikke hovedsoverommet. Anonymkode: 3aaec...330 4
Miss Meilir Skrevet 1. april #11536 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er jo forståelig at noe av leiligheten vender den veien, men ville mye heller lagt bad eller noe der, ikke hovedsoverommet. Anonymkode: 3aaec...330 Enig!
AnonymBruker Skrevet 1. april #11537 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja var sånn jeg fant ut av det og måtte dele her XD Jeg har vært nysgjerrig i årevis hvordan det ser ut innvendig! Det er et gammelt fabrikkbygg, så jeg husker både når det var aktiv fabrikk og når det stod tomt i årevis før det ble bygd leiligheter der. Det er jo forståelig at noe av leiligheten vender den veien, men ville mye heller lagt bad eller noe der, ikke hovedsoverommet. Anonymkode: 3aaec...330 Det er vel ikke så ofte man ser på utsikten fra soverommet? Jeg hadde ikke savnet utsikt der, når den ellers er fantastisk, men hadde ikke taklet de buede veggene. Anonymkode: e204d...298 1
Miss Meilir Skrevet 3. april #11538 Skrevet 3. april Jeg må si at det hadde vært veldig hyggelig å ha et så vakkert hus som nabo. Flott utsikt skal man ikke undervurdere! Så det er altså utsikten ved denne eiendommen som jeg liker aller best: Sjelden sjanse på Frydenberg - Familievennlig rekkehus over 3 plan m/ idylllisk uteområde & garasje - Oppussingsobjekt! | FINN eiendom Utområdet ligger ved siden av den flotte nabovillaen Fagertun. Den ble oppført i 1879 av Christian Hiorth 1
enkefru Skrevet 4. april #11539 Skrevet 4. april Kjøpe leiligheten til Maria Mena? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=458048798 https://www.nettavisen.no/kjendis/maria-mena-og-morten-kleppa-pa-flyttefot/s/5-95-2967203 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #11540 Skrevet 9. april Denne er verdt en plass på KG 😄 Herskapelig herregård med stort hovedhus, garasje, stall og låve- utsikt utover Lierdalen | FINN eiendom Har jeg (ok google da), regnet riktig? Under 25 mål? Det var en meget liten herregård. En helt gjennomsnittlig gård er i underkant av 250 mål (også i følge google) Anonymkode: 30331...769 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå