Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gliffy
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo alltid gøy å se på søte, små hus med flott utsikt 😊

Gudvangen | Eventyrlig fritidsbolig i svært unike omgivelser! | FINN eiendom

Anonymkode: 30331...769

Huset var fint, men jeg fikk litt inntrykk av at interiøret var laget for et slott, mens huset er på størrelse med en husmannsbolig liksom. Den digre kakkelovnen i den lille stua og sånt. 

Fantastisk beliggenhet, da, det kan ikke benektes. 

AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (På 23.3.2026 den 17.26):

Gjorde jeg det? Det var absolutt ikke tanken. Det er enkelte i alle byer "alle" vet hvem er, jeg er ikke i det miljøet, så jeg kjenner ikke noen navn, men i de miljøer jeg vanker i, er det navn som stikker seg godt ut, uten at det gjør dem til prostituerte, heller det motsatte. De er kjente, på samme måte som en sanger, skuespiller eller lignende er kjente og det var alt jeg mente!!

Elsker at DU starter hele diskusjonen med å antyde at du vet hvem dette mennesket er og hvordan vedkommende lever, og så blir sur når folk forteller hvem det er og hevder du ikke bryr deg. 

Så hvorfor startet du hele diskusjonen da? Det er du som begynte å spekulere. Det er jammen ikke lett å forstå at du egentlig ikke bryr deg. 

Ikke bruk tråden til å spekulere om folk du overhodet ikke kjenner til. 

Anonymkode: 65f59...e12

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Elsker at DU starter hele diskusjonen med å antyde at du vet hvem dette mennesket er og hvordan vedkommende lever, og så blir sur når folk forteller hvem det er og hevder du ikke bryr deg. 

Så hvorfor startet du hele diskusjonen da? Det er du som begynte å spekulere. Det er jammen ikke lett å forstå at du egentlig ikke bryr deg. 

Ikke bruk tråden til å spekulere om folk du overhodet ikke kjenner til. 

Anonymkode: 65f59...e12

Prøvd å puste med magen?

Anonymkode: 3c893...4d3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Disse leilighetene ser så kule ut fra utsiden, men må være et mareritt rent praktisk. Også "utsikten" fra soverommet rett i en betongvegg da...

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=457438695

Anonymkode: 3aaec...330

Jeg blir svimmel bare jeg ser på bildene. Men ja, utrolig kul fasade! Men hvordan kunne de finne på dette med betongveggutsikten, det er helt uforståelig. Takk for at du lenka til denne 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (21 timer siden):

Skal kjøre forbi i løpet av dagen. Her er en artikkel i avisen

Ja var sånn jeg fant ut av det og måtte dele her XD 

Miss Meilir skrev (15 timer siden):

Jeg blir svimmel bare jeg ser på bildene. Men ja, utrolig kul fasade! Men hvordan kunne de finne på dette med betongveggutsikten, det er helt uforståelig. Takk for at du lenka til denne 😊

Jeg har vært nysgjerrig i årevis hvordan det ser ut innvendig! Det er et gammelt fabrikkbygg, så jeg husker både når det var aktiv fabrikk og når det stod tomt i årevis før det ble bygd leiligheter der. 

Det er jo forståelig at noe av leiligheten vender den veien, men ville mye heller lagt bad eller noe der, ikke hovedsoverommet. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er jo forståelig at noe av leiligheten vender den veien, men ville mye heller lagt bad eller noe der, ikke hovedsoverommet. 

Enig! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja var sånn jeg fant ut av det og måtte dele her XD 

Jeg har vært nysgjerrig i årevis hvordan det ser ut innvendig! Det er et gammelt fabrikkbygg, så jeg husker både når det var aktiv fabrikk og når det stod tomt i årevis før det ble bygd leiligheter der. 

Det er vel ikke så ofte man ser på utsikten fra soverommet?

Jeg hadde ikke savnet utsikt der, når den  ellers er fantastisk, men hadde ikke taklet de buede veggene.

Anonymkode: e204d...298

• Liker 1
Skrevet

Jeg må si at det hadde vært veldig hyggelig å ha et så vakkert hus som nabo. Flott utsikt skal man ikke undervurdere! Så det er altså utsikten ved denne eiendommen som jeg liker aller best:

Sjelden sjanse på Frydenberg - Familievennlig rekkehus over 3 plan m/ idylllisk uteområde & garasje - Oppussingsobjekt! | FINN eiendom

image.thumb.png.d026a863f6b90c205c5398cb1fb78120.png

Utområdet ligger ved siden av den flotte nabovillaen Fagertun. Den ble oppført i 1879 av Christian Hiorth

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...